Lillestrøm ønsker en prat med Stabæks Inge André Olsen om en mulig overgang.
André Strømnes
Tilhørende saker
Tryggvi valgte Stoke >>
Tryggvi Gudmundsson kommer ikke tilbake til Stabæk. ......
Kanarifuglene har sendt brev til Stabæk på forsvarsspilleren og meldt sin interesse.
- Jeg vil sjekke opp hva de vil. Det blir en prat i løpet av uken, kommenterer Olsen som har et år igjen av avtalen sin med Stabæk.
Eliteserien
- Jeg har alltid hatt det fint i Stabæk og har det fortsatt fint i klubben. Samtidig er Lillestrøm en eliteserieklubb. Stabæk er i 1. divisjon, fastslår han.
27-åringen sier han har høye sportslige ambisjoner.
- Jeg har ambisjoner, og de vil hele tiden være å spille på høyest mulig nivå, sier Olsen som understreker at det på ingen måte foreligger noe konkret med Lillestrøm
link: http://www.budstikka.no/redaksjonelt...ticleID=184971
------------------------------------------------------------------------------
er dette mannen for oss??
og jeg som kun trodde vi var på jakt etter en erstatter for Gylfi og en spiss????
André Strømnes
Tilhørende saker
Tryggvi valgte Stoke >>
Tryggvi Gudmundsson kommer ikke tilbake til Stabæk. ......
Kanarifuglene har sendt brev til Stabæk på forsvarsspilleren og meldt sin interesse.
- Jeg vil sjekke opp hva de vil. Det blir en prat i løpet av uken, kommenterer Olsen som har et år igjen av avtalen sin med Stabæk.
Eliteserien
- Jeg har alltid hatt det fint i Stabæk og har det fortsatt fint i klubben. Samtidig er Lillestrøm en eliteserieklubb. Stabæk er i 1. divisjon, fastslår han.
27-åringen sier han har høye sportslige ambisjoner.
- Jeg har ambisjoner, og de vil hele tiden være å spille på høyest mulig nivå, sier Olsen som understreker at det på ingen måte foreligger noe konkret med Lillestrøm
link: http://www.budstikka.no/redaksjonelt...ticleID=184971
------------------------------------------------------------------------------
er dette mannen for oss??
og jeg som kun trodde vi var på jakt etter en erstatter for Gylfi og en spiss????
Kommentar