LSK ønsker seg Stabæks IA Olsen!

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • fredpet76
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Feb 2004
    • 1258

    #41
    Når det gjelder IA Olsen har jeg fra sikre kilder i Stabæk fått vite at LSK ikke har tatt formell kontakt med Stabæk om en overgang. Så det virker som om klubben gjør en avtale med spilleren først?!?!
    Tror vi tar dine "sikre kilder" med en stooooooooor klype salt kompis. Hvis Lillestrøm vil ha spilleren så tror jeg de framtrer på en normal og korrekt måte.

    Kommentar

    • ON
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Mar 2004
      • 3639

      #42
      Opprinnelig skrevet av fredpet76
      Når det gjelder IA Olsen har jeg fra sikre kilder i Stabæk fått vite at LSK ikke har tatt formell kontakt med Stabæk om en overgang. Så det virker som om klubben gjør en avtale med spilleren først?!?!
      Tror vi tar dine "sikre kilder" med en stooooooooor klype salt kompis. Hvis Lillestrøm vil ha spilleren så tror jeg de framtrer på en normal og korrekt måte.
      For meg virker det som om denne avtalen er lagt litt på is..Tviler på at han går til oss, men ejg føler på meg at fjøra & co plutselig innen et par tre dager dukker opp med en drit bra signing.

      Kommentar

      • fredpet76
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Feb 2004
        • 1258

        #43
        For meg virker det som om denne avtalen er lagt litt på is..Tviler på at han går til oss, men ejg føler på meg at fjøra & co plutselig innen et par tre dager dukker opp med en drit bra signing
        Hvorfor tror du den er lagt på is?? Fjøra har jo iflg Budstikka prata med han og virket lysten på en overgang. Tror han er Lillestrøm-spiller denne uka jeg..

        Kommentar

        • RSP
          Moderator
          • Aug 2004
          • 10498

          #44
          Opprinnelig skrevet av Nordby
          [føler på meg at fjøra & co plutselig innen et par tre dager dukker opp med en drit bra signing.
          La oss håpe at du er sann-følt... :wink:

          Kommentar

          • pondus73
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Feb 2004
            • 612

            #45
            Opprinnelig skrevet av fredpet76
            Når det gjelder IA Olsen har jeg fra sikre kilder i Stabæk fått vite at LSK ikke har tatt formell kontakt med Stabæk om en overgang. Så det virker som om klubben gjør en avtale med spilleren først?!?!
            Tror vi tar dine "sikre kilder" med en stooooooooor klype salt kompis. Hvis Lillestrøm vil ha spilleren så tror jeg de framtrer på en normal og korrekt måte.
            Det kan du godt gjøre, jeg har ingen behov for å bli trodd eller leke viktigper, min eneste interesse er å dele med kanarifans det jeg vet. Kan jo godt hende denne personen tar feil, men han er sikker på det han har fått vite og jeg stoler på han.
            Vi får vente å se, men IA Olsen er vel neppe den stor signeringa som vil gjøre underverker for oss, tror jeg da........
            ------eLSKe-------

            Kommentar

            • Ketil Cantona
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Feb 2004
              • 6813

              #46
              I følge Budstikka så sier Olsen selv at han har bestemt seg men vil ikke røpe det riktig enda. Tydeligvis ikke veldig sikkre kilder!

              Kommentar

              • pondus73
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Feb 2004
                • 612

                #47
                Opprinnelig skrevet av Paddis
                I følge Budstikka så sier Olsen selv at han har bestemt seg men vil ikke røpe det riktig enda. Tydeligvis ikke veldig sikkre kilder!
                hehe, her skal man ikke komme å prøve å tro at man vet noe andre ikke vet nei, skjønner at janteloven lever her

                selvsagt er det mulig at min kilde ikke har fasiten, men han sitter godt i det i den klubben for å si det sånn. (hvis det er mulig å sitte godt der da )
                det kan jo godt hende at IA Olsen har bestemt seg uten at det betyr at klubbene er enige. for alt vi vet så kan det jo hende han har bestemt seg for å bli i stabæk.
                ------eLSKe-------

                Kommentar

                • fredpet76
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Feb 2004
                  • 1258

                  #48
                  Det behøver ikke nødvendigvis bety noe, men på Stabæks forum så skrives det at I.A Olsen ikke var på dagens trening.. Han spilte i deres forrige match, så skada er han vel neppe..

                  Kommentar

                  • Kimito
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Jan 2004
                    • 2601

                    #49
                    Opprinnelig skrevet av pondus73
                    Opprinnelig skrevet av Paddis
                    I følge Budstikka så sier Olsen selv at han har bestemt seg men vil ikke røpe det riktig enda. Tydeligvis ikke veldig sikkre kilder!
                    hehe, her skal man ikke komme å prøve å tro at man vet noe andre ikke vet nei, skjønner at janteloven lever her

                    selvsagt er det mulig at min kilde ikke har fasiten, men han sitter godt i det i den klubben for å si det sånn. (hvis det er mulig å sitte godt der da )
                    det kan jo godt hende at IA Olsen har bestemt seg uten at det betyr at klubbene er enige. for alt vi vet så kan det jo hende han har bestemt seg for å bli i stabæk.
                    Merkelig hvordan folk nekter å tro at noen kan vite noe de ikke vet...Stabæk lot selv spilleren snakke med LSK uten å ha inngått noen avtale så vidt jeg fikk med meg. Dvs. at han kan ha bestemt seg uten at avtalen er inngått. Dette gir igjen to muligheter:

                    1. (Som allerede nevnt) Han har bestemt seg for å glede den skremte stabækfansen ved å bli.

                    2. Han vil til LSK og har grunn til å tro at Stabæk ikke vil stikke kjepper i hjulene for en overgang og at LSK vil betale et akseptabelt beløp.
                    Ferdigskåra

                    Kommentar

                    • ON
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Mar 2004
                      • 3639

                      #50
                      og jeg hadde ikke lest det nye i rb når jeg skrev mitt forrige post om I.A.

                      Nordby

                      Som tror på 2 nye signeringer (med ia, innen en uke!)

                      Kommentar

                      • fredpet76
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Feb 2004
                        • 1258

                        #51
                        Dette skriver man på Stabæks forum:
                        For de som ikke har budstikka kan jeg informere om at IA vil til Lsk, men at Stabæk ikke vil selge...

                        1 år igjen av kontrakten, 6 mnd til han kan begynne å snakke med andre klubber.

                        Kommentar

                        • HSft
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Dec 2004
                          • 6082

                          #52
                          Blir vel orden på det da, tviler på at stabæk ønsker å sitte igjen med svartepetter.
                          Begynner å bli mer positiv til et kjøp av IAO nå, kanskje det blir et nytt moen kjøp.

                          Kommentar

                          • King_Raymond
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Nov 2003
                            • 4987

                            #53
                            Nå er jo jeg så "heldig" at jeg har budstikka her i min fete villa i Bærum Og det står blant annet følgende :

                            Det er først og fremst sportslige vurderinger som ligger bak valget. Lillestrøm spiller en divisjon høyere enn Stabæk. Jeg har, som mange andre, en drøm om å bli utenlandsproff. Det er lettere å bli det når du spiller for Lillestrøm i Eliteserien enn Stabæk i 1 divisjon sier Olsen. Nå er det opp til klubbene å snakke sammen. Jeg har uttrykt et klart ønske om at jeg vil spille for Lillestrøm. Jeg er 27 år og bør spille på høyest mulig nivå.

                            Stabæk formann er ikke positiv til å selge I.A Olsen, men sier også at de skal behandle ham og hans ønsker med respekt.

                            Olsen blir i disse tider i likhet med resten av spillerne forespurt om å gå ned i Lønn.

                            Min personlige mening er at han er nok en "decent signing" hvis vi får han til rundt 500 000...
                            Ultras Felt C Lillestrøm

                            Kommentar

                            • pondus73
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Feb 2004
                              • 612

                              #54
                              Jeg tipper at Stabæk legger inn ett bytte i handelen. De er i akutt spillernød og jeg tror ikke fansen blir veldig happy dersom IAO forsvinner uten at en spiller kommer inn. Det er vel kanskje lurt å huske at Harald Hauge holdt god førstedivisjonsstandard i fjor, kan dette være en spiller de kan ønske seg?
                              Etter å ha sett Harald Hauge i kamp i går ønsker jeg at han blir hos oss slik at vi beholder våre gode unge spillere og får matchet de og dermed utvikler våre egne gode spillere!
                              Dette blir langt billigere enn å hente inn spillere som har vært halvgode på andre lag og som vi kan håpe slår til når de skifter klubb. Men jeg er ikke av de som depper dersom IAO blir fuglaspiller, derimot ønsker jeg han hjertelig velkommen på veien til toppen!!! :lol:
                              ------eLSKe-------

                              Kommentar

                              • HSft
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Dec 2004
                                • 6082

                                #55
                                Tviler egentlig på at de får en forsvarsspiller fra LSK. Vi har bare så vidt dekkning nå. Trenger helt klart Haugen også. Har mer tro på at en spiller som vidarsson kan ta turen ned. Håper dog at vi kan gi dem 500.000 og bli ferdig med det.

                                Kommentar

                                • Markus
                                  Juniormedlem
                                  Bøffelpromp
                                  • Jul 2004
                                  • 15

                                  #56
                                  Opprinnelig skrevet av fredpet76
                                  Dette skriver man på Stabæks forum:
                                  For de som ikke har budstikka kan jeg informere om at IA vil til Lsk, men at Stabæk ikke vil selge...

                                  1 år igjen av kontrakten, 6 mnd til han kan begynne å snakke med andre klubber.
                                  Ufattelig smart den mannen som skrev det der på Stabæk sine sider...

                                  Kommentar

                                  • Leif A
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Dec 2003
                                    • 3962

                                    #57
                                    Hvis Stabæk vil ha et bytte, så la dem få Powell.
                                    Knurr...

                                    Kommentar

                                    • ON
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Mar 2004
                                      • 3639

                                      #58
                                      Opprinnelig skrevet av Eksil-kanari
                                      Hvis Stabæk vil ha et bytte, så la dem få Powell.
                                      Tåplig å si noe sånnt. Trodde ikke du var helt idiot, helt til nå var du faktisk en jeg tok for seriøse meninger. Kan si meg enig i at Powell ikke er i god humør for tiden, men å kvitte oss med 2 spissen vår er latterlig å si. La dem få powell? Powell er vært mer enn IA..

                                      Kommentar

                                      • Ola
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Dec 2003
                                        • 1651

                                        #59
                                        Opprinnelig skrevet av Nordby
                                        Opprinnelig skrevet av Eksil-kanari
                                        Hvis Stabæk vil ha et bytte, så la dem få Powell.
                                        Tåplig å si noe sånnt. Trodde ikke du var helt idiot, helt til nå var du faktisk en jeg tok for seriøse meninger. Kan si meg enig i at Powell ikke er i god humør for tiden, men å kvitte oss med 2 spissen vår er latterlig å si. La dem få powell? Powell er vært mer enn IA..
                                        Det er spillerene Powell som bestemmer om han vil flytte på seg. Aldri i verden om Stabæk vil ta over lønna til Powell. Og aldri i verden om Powell vil gå ned i lønn. Eneste grunnen for at Powell vil bytte klubb er om han går opp i lønn, og det gjør han ikke i noen annen klubb i Skandinavia.

                                        Så Powell blir, og det ut kontrakten.

                                        Kommentar

                                        • ON
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Mar 2004
                                          • 3639

                                          #60
                                          Opprinnelig skrevet av Ola
                                          Opprinnelig skrevet av Nordby
                                          Opprinnelig skrevet av Eksil-kanari
                                          Hvis Stabæk vil ha et bytte, så la dem få Powell.
                                          Tåplig å si noe sånnt. Trodde ikke du var helt idiot, helt til nå var du faktisk en jeg tok for seriøse meninger. Kan si meg enig i at Powell ikke er i god humør for tiden, men å kvitte oss med 2 spissen vår er latterlig å si. La dem få powell? Powell er vært mer enn IA..
                                          Det er spillerene Powell som bestemmer om han vil flytte på seg. Aldri i verden om Stabæk vil ta over lønna til Powell. Og aldri i verden om Powell vil gå ned i lønn. Eneste grunnen for at Powell vil bytte klubb er om han går opp i lønn, og det gjør han ikke i noen annen klubb i Skandinavia.

                                          Så Powell blir, og det ut kontrakten.
                                          og muligens enda lenger, hvor lang kontrakt har han?

                                          Kommentar

                                          Working...