LSK ønsker seg Stabæks IA Olsen!

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • HSft
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Dec 2004
    • 6082

    #21
    Synes ikek akkurat dette er drømmesigninga. En spiller som havna 0.1 poeng over PSA på vg børsen i psa sin debutsesong, og osm hadde like mange poeng på vgbørsen som vår alles winsnes.

    Tror PSA vil ta et steg videre i år, og at han blir bedre enn IAO. Muri skulle jeg gjerne hatt, men en spiller som ikke er god nok for midtforsvaret til et lag som rykker ned er vel ikke god nok for lsk heller?

    Kommentar

    • Grusom B
      Generalissimo Bellisimo
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Nov 2003
      • 6248

      #22
      Man må huske på at Olsen fikk mange kamper herpa av skader, og hvis han kommer seg i gjennom en hel forsesong uten skader, vil han sannsynligvis holde et mye høyere nivå enn han gjorde i fjor. Som han har gjort tidligere...
      Ni principe ni rey...

      D10S!

      Kommentar

      • fugla_4_ever
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Dec 2003
        • 467

        #23
        Opprinnelig skrevet av Paddis
        Bytt Olsen mot Powell da vel... Vi skal jo hente en ny spiss uansett!

        Etter min mening så trur jeg ikke Powell får spille så mye neste sesong....
        Er du helt iddiot? For det først ville ikke Powell vært i nærheten av å tenke på å gå til en 1. divisjons klubb som Stabæk, da finnes det mye bedre tilbud til ham hjemme i Sverige. For det andre er Powell en av de aller viktigste medlemmene i stallen. Han er en inspirasjonskilde uten like, det ville bare blitt for dumt!

        Ellers skal det sies at Inge Andre Olsen er en god spiller jeg gjerne ville likt å se i gul trøye, MEN hvis vi skal hente en spiller fra Stabæk burde det være HENNING HAUGER!!!!

        Kommentar

        • Ola
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Dec 2003
          • 1651

          #24
          Opprinnelig skrevet av Vestfold Kanaris

          Espen Hoff er forresten opprinnelig fra Vestfold, prater jevnlig med ham fortsatt. Regner med vi skal klare å lure han til å skrive under på en kontrakt med fugla på neste nachspiel 8)

          Du som kjenner Espen Hoff... Send en mail til Grønlund/Mathisen hvor du reklamerer litt for vestfold-gutten! Vet du noe om kontraktlengden hans?

          Også sjenker du han drita og får'n til å signere.

          Kommentar

          • Ola
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Dec 2003
            • 1651

            #25
            Opprinnelig skrevet av HSft
            Synes ikek akkurat dette er drømmesigninga. En spiller som havna 0.1 poeng over PSA på vg børsen i psa sin debutsesong, og osm hadde like mange poeng på vgbørsen som vår alles winsnes.

            Tror PSA vil ta et steg videre i år, og at han blir bedre enn IAO. Muri skulle jeg gjerne hatt, men en spiller som ikke er god nok for midtforsvaret til et lag som rykker ned er vel ikke god nok for lsk heller?
            For det første... spillerbørs er tull og ikke noe å henge seg opp i.

            For det andre... selv om Pål Andresen tar steget opp, så trenger vi tre midtstoppere vel? Det VIL komme skader og karantener.

            Kommentar

            • HSft
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Dec 2004
              • 6082

              #26
              Om vi skal ha en backup ser jeg heller at vi graver frem en lokal fyr som får sjangsen, det er selvfølgelig litt letterer sagt enn gjort. Virker ikke som klubbben har så mange midler så da er det litt kjedelig å bruke dem på en slik spiller synes jeg.
              Om vi får IAO veldig billig kan vi gjerne signe han for å få mer bredde i stallen, men jeg vil ikke at det sal føre til mindre spilletid for PSA som trenger spilletid for å utvikle seg.

              Kommentar

              • TorTor
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Oct 2004
                • 335

                #27
                Enig med siste innlegg. Skal vi hente noen fra Stabæk vil jeg heller se Muri på Åråsen...

                Kommentar

                • pondus73
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Feb 2004
                  • 612

                  #28
                  Poenget her er vel at IA Olsen er en langt mer anvendelig spiller, med en fandenivoldsk innstilling. Han kan jo brukes overalt i forsvaret......

                  Men jeg må si meg enig i at Henning Hauger virkelig er en spennende spiller vi burde titte mer på ja!!!
                  ------eLSKe-------

                  Kommentar

                  • heidar
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Sep 2004
                    • 2129

                    #29
                    Da kan vi jo hente Heidar tilbake også, så blir det god stemning på treningene \/
                    En gang Judas, alltid Judas. 0,1 % av fansen hadde nok en gang rett.

                    Endelig er mørketida over.

                    Kommentar

                    • Ketil Cantona
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Feb 2004
                      • 6813

                      #30
                      Til vår alle kjære lsk_4_ever: Nok om det. Inge A. Olsen ville nok vært en stor forsterkning, i.h.t at han kan brukes på backen ogstopperplass. Han koster nok ikke veldig mye heller siden han har 1 år igjen av kontrakten.

                      Det er faktisk mange bra forslag om spillere vi kan hente fra Stabæk, f.eks. Hauger(ung og meget lovende), Muri(bra spiller, taklinggsterk) Mads Jørgensen(rask, teknikk, bra høyrefot) LSK bør begynne å få ut fingern, jeg er jævlig spent på fremtiden!!!

                      Ha en fin kveld.

                      Kommentar

                      • Kimito
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Jan 2004
                        • 2601

                        #31
                        Opprinnelig skrevet av heidar
                        Da kan vi jo hente Heidar tilbake også, så blir det god stemning på treningene \/
                        Så var det denne kjedelige realismen da =P~

                        ...men Paddis har rett i at Stabæk har flere interessante objekter. Problemet blir vel pengene til å hente så mange. Spesielt siden Stabæk ikke ser seg råd til å miste alt hvis de i det hele tatt skal ha ambisjoner om å rykke opp...men hadde vi fått til et lite raid så ja takk!
                        Ferdigskåra

                        Kommentar

                        • ON
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Mar 2004
                          • 3639

                          #32
                          Opprinnelig skrevet av Paddis
                          Til vår alle kjære lsk_4_ever: Nok om det. Inge A. Olsen ville nok vært en stor forsterkning, i.h.t at han kan brukes på backen ogstopperplass. Han koster nok ikke veldig mye heller siden han har 1 år igjen av kontrakten.

                          Det er faktisk mange bra forslag om spillere vi kan hente fra Stabæk, f.eks. Hauger(ung og meget lovende), Muri(bra spiller, taklinggsterk) Mads Jørgensen(rask, teknikk, bra høyrefot) LSK bør begynne å få ut fingern, jeg er jævlig spent på fremtiden!!!

                          Ha en fin kveld.
                          Paddis sitter du fortsatt på old trafford? :P (Signaturen din) Overnatta der siste mnd? :wink:

                          Kommentar

                          • Ketil Cantona
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Feb 2004
                            • 6813

                            #33
                            He he, nei bare starten på et senilt liv?!?! Skal alltids få lagt inn noe nytt.. :lol:

                            Kommentar

                            • Kimito
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Jan 2004
                              • 2601

                              #34
                              uttalelsene til IA i papirstikka i dag var ikke veldig betryggende syns jeg...
                              "jeg har fått bekreftet at jeg er ønsket på åråsen og hadde en veldig hyggelig prat med fjørtoft.. kanskje jeg har bestemt meg, men jeg sier ingenting"
                              Fant denne kommentaren på Stabæks supportersider. Kanskje er vi nære en ny spiller? Har også lest at han har imponert treneren til Stabæk i det siste og at han var gitt kapteinsbindet...
                              Ferdigskåra

                              Kommentar

                              • Håkon Henriksen
                                Administrator
                                • Nov 2003
                                • 6411

                                #35
                                Burde vi egentlig ikke håpe på en spiller som er enda et nivå bedre ???

                                .
                                Håkon Henriksen
                                -
                                Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
                                -
                                ALT FOR FUGLA

                                Kommentar

                                • Bolsen3
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Jan 2004
                                  • 1061

                                  #36
                                  Tror han holder et bra nok nivå. Kanskje ikke noen super-spiller, men han er da hvertfall en stor forsterknig hvis man sammenligner han med spilleren som nettop forlot oss... Synes det er bra hvis det blir litt kniving mellom PSA og IA Olsen om den andre midtstopper-plassen, slik Uwe til en hver tid kan bruke den som er best av dem... Dessuten kan vel IA spille både høyre og venstre back, så da slipper vi forsvars-problemer hvis/når det skulle komme skader og suspansjoner

                                  Kommentar

                                  • fredpet76
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Feb 2004
                                    • 1258

                                    #37
                                    Det er nå man kan lure på hvorfor de kvittet seg med Werni.. At det var pga lønnsforhandlinger forstår jeg, men jeg vet ikke om I.A Olsen får så mye mindre i lønn....

                                    Kommentar

                                    • HSft
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Dec 2004
                                      • 6082

                                      #38
                                      Personlig hadde jeg aldri sansen for werni. Han takla bra, men var for treig og ikke overlegen i duellene. Synes det var helt greit at han forsvant, selv om han hadde et lillestrømhjerte.

                                      Kommentar

                                      • Leif A
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Dec 2003
                                        • 3962

                                        #39
                                        Opprinnelig skrevet av HSft
                                        Personlig hadde jeg aldri sansen for werni. Han takla bra, men var for treig og ikke overlegen i duellene. Synes det var helt greit at han forsvant, selv om han hadde et lillestrømhjerte.
                                        Og nå skal jeg lene meg tilbake og følge spent med på kommentarene som kommer til å følge dét innlegget... :lol:
                                        Knurr...

                                        Kommentar

                                        • pondus73
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Feb 2004
                                          • 612

                                          #40
                                          er det ikke på tide å droppe Werni-diskusjonene her?? Han er vel ikke en LSKspiller lenger?? De som ønsker å diskutere han kan vel lage en diskusjon på den generelle delen av dette forumet?
                                          Jada jeg skjønner at man kan bruke litt tid på å sammenligne evt nye spillere med de som har gått, men det er vel neppe vits å bruke så mye tid på dette??

                                          Når det gjelder IA Olsen har jeg fra sikre kilder i Stabæk fått vite at LSK ikke har tatt formell kontakt med Stabæk om en overgang. Så det virker som om klubben gjør en avtale med spilleren først?!?!
                                          ------eLSKe-------

                                          Kommentar

                                          Working...