LSK ønsker seg Stabæks IA Olsen!

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • pondus73
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Feb 2004
    • 612

    #61
    Dette er hentet fra StabækSupports forum

    Rich:
    Snakket med Tom for en time siden.

    Status slik Stabæk ser det er at LSK ikke har tatt kontakt.


    Rich er lederen i supporterklubben såvidt jeg vet og Tom er vel formannen eller hva det er det heter.

    Morsom situasjon da, LSK venter på OLsen og Stabæk og Stabæk venter på ett tilbud fra LSK!

    [/i]
    ------eLSKe-------

    Kommentar

    • Leif A
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Dec 2003
      • 3962

      #62
      Opprinnelig skrevet av Nordby
      Opprinnelig skrevet av Eksil-kanari
      Hvis Stabæk vil ha et bytte, så la dem få Powell.
      Tåplig å si noe sånnt. Trodde ikke du var helt idiot, helt til nå var du faktisk en jeg tok for seriøse meninger. Kan si meg enig i at Powell ikke er i god humør for tiden, men å kvitte oss med 2 spissen vår er latterlig å si. La dem få powell? Powell er vært mer enn IA..
      Jeg kan love deg at dette er min seriøse mening. Vent og se: så snart Powell innser at han ikke får fortsette å melke LSK for penger, så forsvinner han til høystbydende.

      Om det gjør meg til idiot får vel være opp til andre og avgjøre. Selv er jeg nok litt for subjektiv til å kunne vurdere den saken... :wink:
      Knurr...

      Kommentar

      • Tony
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Nov 2003
        • 4737

        #63
        Diskuter temaet og ikke idioter her.

        Kommentar

        • Leif A
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Dec 2003
          • 3962

          #64
          Diskuter temaet og ikke idioter her.
          Hmmm...
          Jeg vrir og vrenger på den der, og klarer ikke helt å se om den var personlig ment eller ikke... :oops: :lol:
          Knurr...

          Kommentar

          • Trofast kanari
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Feb 2004
            • 355

            #65
            - Stabæk og Olsen må bli enige




            ØNSKET AV LSK: Stabæks Inge André Olsen. FOTO: INGRID LØVTUN
            Bestill bilde | Forstørre bilde

            Lillestrøms sportsdirektør, Jan Åge Fjørtoft, mener Inge André Olsen må bli enig med Stabæk, før LSK vil ta kontakt.

            André Strømnes

            - Stabæk og Inge André Olsen må først ha en avklarende runde om de la ham gå, sier Fjørtoft.

            I onsdagens Budstikka uttrykte Stabæk-formann, Erik Loe, at de er svært lite lystne på at Olsen skal forlate dem.

            - Nå får vi tenke oss litt om og komme frem til hva vi gjør. Vi har gjort hva vi kan så langt og fått ham til å ønske å spille for Lillestrøm. På et eller annet tidspunkt må vi ta kontakt med Stabæk, kommenterer Fjørtoft.

            Holder tett
            Inge André Olsen har ett år igjen av sin kontrakt med Stabæk. Han har tidligere fortalt at Stabæk-ledelsen har gitt ham beskjed om at han må ned i lønn dersom han fortsetter i klubben.

            Olsen understreket imidlertid onsdag at han ikke ønsker å spekulere i om det kan føre til at han kan påberope kontraktsbrudd.

            Jan Åge Fjørtoft vil ikke kommentere om Lillestrøm er interessert i å betale penger for Inge André Olsen.

            - Jeg kan ikke kommentere vår strategi. Vi skal gjøre det vi kan for at Inge André Olsen skal bli Lillestrøm-spiller. Hvis det ikke lykkes så kommer vi til å gå videre og søke etter andre spillere, sier Lillestrøms sportsdirektør.


            Publisert: 03.02.2005 11:50

            Kommentar

            • Ketil Cantona
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Feb 2004
              • 6813

              #66
              Sitter bare å venter sp signaturen til Olsen, det er til å bli sprø av. I.o.m at han ønsker seg til LSK og han må ned i lønn i Stabæk så antar jeg at det går i orden. Jeg begynner å bite av meg neglene her så FJøra skyndt deg!

              Kommentar

              • general
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Apr 2004
                • 1150

                #67
                la dem få powell ja..men det kommer jo aldri til å skje :cry: powell er ferdig i lillestrøm...ikke yter han noe, ikke vil han yte noe, bare sutrer over lønn. Bare melker klubben for penger.....hva har powell prestert siden skaden i 2001??
                Seriegull 2016!!!

                Kommentar

                • Smukken
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Dec 2004
                  • 718

                  #68
                  la dem få powell ja..men det kommer jo aldri til å skje powell er ferdig i lillestrøm...ikke yter han noe, ikke vil han yte noe, bare sutrer over lønn. Bare melker klubben for penger.....hva har powell prestert siden skaden i 2001??
                  Jeg sier meg enig i denne påstanden... Powell er vel klubbens best betalte spiller om jeg ikke tar feil med 900.000,- +++ eller tar jeg feil nå ?
                  Bada bing - bada bong. Bjørn rulez

                  Kommentar

                  • Trofast kanari
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Feb 2004
                    • 355

                    #69
                    da ble det ikke noe av han!!!

                    Inge(n) André Olsen

                    ÅRÅSEN:

                    Lillestrøm greide ikke å løse overgangssaken med Stabæks Inge André Olsen og har satt en strek over forsvarsspillerens navn.

                    BLIR PÅ NADDERUD: Det blir ingen overgang fra Stabæk til Lillestrøm for Inge André Olsen. FOTO: SCANPIX.

                    Av: Espen Solbakken


                    Fokuset er allerede flyttet over til en foreløpig ikke navngitt svenske og en spennende midtbanespiller med erfaring fra 2. Bundesliga.

                    Lillestrøm hatt satt gårsdagen som absolutt siste frist for Olsen, men personlige "logistikkproblemer" ble for vanskelig å innfri.

                    – I går morges hadde vi god tro på at det kunne gå, men hans private situasjon med en fulltidsstudent som samboer og barn i barnehage ble for vanskelig å kombinere med spill for oss, opplyser Jan Åge Fjørtoft.

                    Dermed kom det aldri til samtaler med Stabæk heller. Etter det RB-sporten har grunn til å tro var ikke LSK villig til å betale overgangssum for spilleren, og Olsen måtte i så fall ha blitt enig med sin klubb om å få gå.

                    Det lyktes ikke Romerikes Blad å komme i kontakt med Inge André Olsen i løpet av tirsdagen.
                    Endret marked

                    Jan Åge Fjørtoft er, til tross for Olsen-hinderet, likevel ikke bekymret for at tilvekster ikke skal komme. Markedet har endret seg siden overgangsvinduet ble stengt for resten av Europa, og nå har Lillestrøm til og med kommet i kontakt med spillere som kan være på Åråsen til tross for at andre klubber betaler lønna!

                    I tillegg signaliserte André Bergdølmo at LSK er et hett alternativ hvis Norge blir neste stoppested for karrieren.

                    – Hvis jeg skal spille i Norge, er LSK et meget hett tema, sa Tyskland-proffen til TV2.

                    Manager Fjørtoft hevder han har flere ess i ermet.

                    – Likevel må vi ha fokus på kvalitet og henter ikke hva som helst. Vi har blant annet avtale med en svensk forsvarsspiller som er ventet hit på prøvespill, sier en hemmelighetsfull manager.

                    Australske Sasa Radulovic er allerede på Åråsen på prøve. Den 26-årige midtbanespilleren har en fortid i Rot-Weiss Oberhausen og sist LR Ahlen, begge klubber på nest øverste nivå i Tyskland.
                    Scorer mål

                    Radulovic scoret blant annet 16 mål fra midtbaneposisjon på 59 kamper for Oberhausen og har gjort et skarpt inntrykk på LSK-treningen denne uken. Hans målappetitt er også en egenskap Uwe Rösler ser etter nå som Gylfi Einarsson har tatt med seg sine scoringer til Elland Road.

                    En annen prøvespiller som har lenger fram til en kontrakt med LSK, er Sandnes-gutten Roger Gimre (20). Unggutten, som nå er tilknyttet Træff, er hele 190 centimeter høy og liker seg også best på midtbanen.

                    PS! Jonathan Bolanos fra Costa Rica, som fikk minutter i treningskampene mot Sandefjord og Odd, er sendt hjem uten kontrakt. – God med ball, men ikke løpssterk nok til å erstatte Gylfi Einarsson, var dommen etter Åråsen-oppholdet.

                    Kommentar

                    • CocaJerry
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Feb 2004
                      • 2532

                      #70
                      Jeg som begynte å håpe på I.A.Olsen med engang jeg så det var snakk om Judas tilbake til Åråsen ](*,) .

                      Kommentar

                      • Ketil Cantona
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Feb 2004
                        • 6813

                        #71
                        Må bare si at dette var utrolig leit. Håper Fjøra maser litt og får han til å bytte mening. Får håpe han ikke ender opp i enga og blir Norges nye landslagspiller!!!

                        Kommentar

                        • Ketil Cantona
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Feb 2004
                          • 6813

                          #72
                          Sbææææk supporternes humor:

                          Ellers konstaterer vi at Kanari-Fansen har fått et pikant problem i år. De har nå fått en spiller som heter Myklebust, det synes å glede supportersjef Arild Myklbust stort. Han er allerede i lykkeland med tanke på et fullsatt Åråsen som taktfast synger på Myklebust. Vi håper for spillerens del at man da ikke adopterer den gamle gode: "han er stygg, han er dust, han er Arild Myklebust".
                          :lol: :roll: :lol:

                          Kommentar

                          • HSft
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Dec 2004
                            • 6075

                            #73
                            Opprinnelig skrevet av TorTor
                            Enig med siste innlegg. Skal vi hente noen fra Stabæk vil jeg heller se Muri på Åråsen...
                            :?

                            Kommentar

                            • LSK-supp.
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Dec 2003
                              • 1023

                              #74
                              Opprinnelig skrevet av HSft
                              Opprinnelig skrevet av TorTor
                              Enig med siste innlegg. Skal vi hente noen fra Stabæk vil jeg heller se Muri på Åråsen...
                              :?
                              Muri er klar for vif leste jeg i kveld. Hvorfor var han ikke aktuell for oss?han er jo bedre enn IA Olsen og er også stopper så vidt jeg husker.
                              I år så tar vi alt- i år så tar vi alt!(som har puls)

                              Kommentar

                              • HSft
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Dec 2004
                                • 6075

                                #75
                                Vel.. Om vi ser på hvor mye LSK har brukt på overganger i år har vi kanskje et hint.
                                LSK gjorde et forsøk på å skaffe seg IAO gratis, ville ikke betale for han. Muri måtte de betalt for, og hadde vel ikke råd.

                                Kommentar

                                • Fridtjof
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Feb 2005
                                  • 2120

                                  #76
                                  Hva med:
                                  Han er rask og robust
                                  Han er Magnus Myklebust
                                  Ingen kanarifugl skal noen gang bære drakt nummer 18 etter Legenden!

                                  Kommentar

                                  • pondus73
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Feb 2004
                                    • 612

                                    #77
                                    En ting er sikkert når det gjelder Muris overgang til søpla!! Arni G er nå nødt til å sette i gang hardtrening på dårlige tilbakespill!!! Dette så vi i går, og det kostet Stabæk flere poeng i serien i fjor! Og at han skal erstatte Panzer er jo en morsom tanke. Følgende sitat er hentet fra stabaek.nos forum:
                                    He-he. Lykke til. Det er som å erstatte en schæferhund med en tam giraff. Ja den er rask og svær. Og høy. Men holder den folk unna egen bakgård? Panzer var fryktet over hele landet. Muri er en from og trivelig kar, det skal han ha. Ingen tjuvtriks der i gården, nei.

                                    men da skal jeg legge søplasnakket bak meg og glede meg videre til seriestart, for etter å ha sett fugla i går så tror jeg vi kan få det litt moro på Åråsen fremover. Ikke det at jeg tror vi tar gull eller noe i nærheten denne sesongen, men vi har jo pokker meg begynt å spille fotball jo. Det var jo rent rørende å se laget vårt spille fin fotball i perioder i går!!!
                                    ------eLSKe-------

                                    Kommentar

                                    • Ola
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Dec 2003
                                      • 1651

                                      #78
                                      Andrè Muri er nok en noe bedre spiller enn Inge Andrè Olsen. At vi ikke kjøpte han har med penger å gjøre. Muri fyller 25 i år, og har tross sin relativt lave alder mye rutine. VIF er oss overlegne når det gjelder kjøpekraft om dagen. (desverre)

                                      Det vi må huske på er at Muri og Olsen er begge sterkt ansvarlige for at Stabæk rykket ned - så noen stjernespillere er de nok ikke noen av dem.

                                      Foreslår at vi heller spiller med Steffi. Om vi må beholde stallen vi har nå, og ikke oppnår mer enn en fjerde plass så er det bedre enn at vi kjøper oss til fant.

                                      Kommentar

                                      Working...