Strømsgodset - Lillestrøm SK
Collapse
X
-
At noen kan se på det her og mene at problemet er at vi ikke har noen som kan score mål???
Vi har vel ikke vinni en eneste duell, null gjenvinninger, null rytme og foravarsfirern henger overhodet ikke sammen.
At ingen har skjønt hvilken inngang godset ville ha til denna kampen og justert og forberedt laget på fullt trøkk i hver jævla duell og 100% innsats og tempo er krise.
100% trenera sin feil at det her er katastrofestart👍 4Kommentar
-
At noen kan se på det her og mene at problemet er at vi ikke har noen som kan score mål???
Vi har vel ikke vinni en eneste duell, null gjenvinninger, null rytme og foravarsfirern henger overhodet ikke sammen.
At ingen har skjønt hvilken inngang godset ville ha til denna kampen og justert og forberedt laget på fullt trøkk i hver jævla duell og 100% innsats og tempo er krise.
100% trenera sin feil at det her er katastrofestartKommentar
-
-
Man kan også havne på øvre halvdel med et par spillere med målteft.
Vår bakre 4-5 holder ikke mål.
Det gjør heller ikke fremre 3.
Jeg foretrekker at LSK skårer framfor at de holder nullen, derfor er jeg mer kritisk til manglende mål enn innsluppne.
Forsvarsspillet blir nok bedre utover sesongen.
Det blir IKKE den manglende målteften.
JaKommentar
-
Kommentar
-
Eliteserien er såpass kokos at hvis du har kontroll defensivt, så havner du på øvre halvdel.
Man kan også havne på øvre halvdel med et par spillere med målteft.
Vår bakre 4-5 holder ikke mål.
Det gjør heller ikke fremre 3.
Jeg foretrekker at LSK skårer framfor at de holder nullen, derfor er jeg mer kritisk til manglende mål enn innsluppne.
Forsvarsspillet blir nok bedre utover sesongen.
Det blir IKKE den manglende målteften.
Ja
Jeg trur vi snur detta, godset går straks tomme og det MÅ skje noe i pausenKommentar
-
Høye skuldre over hele linja. Det skulle være en fest å være tilbake i Eliteserien, men virker som hele gjengen er i begravelse.Kommentar
-
-
Kommentar
Kommentar