Hva har jeg egentlig gått glipp av her? Hvorfor er han pasienten på trask til Kristiansund mens vi serieåpner i Drammen?
Strømsgodset - Lillestrøm SK
Collapse
X
-
-
Kommentar
-
Fortell meg gjerne hvordan det er mulig å prestere som spiss når du ser hvordan kollektivet presterer? Vi skaper ingen sjanser i åpent spill, lehne får en ball som han burde fått mer ut av, det kommer etter et meget bra gjennomspill. Annet enn det så får han ingen verdens ting å jobbe med.👍 5Kommentar
-
Når vi møter bedre lag så får vi jo utnytta kontringsstyrken vår og hurtigtogene foran. La dem prøve å sette 4ern sin høyt med den gjennombruddshissigheten vi har på topp!👍 1Kommentar
-
Fortell meg gjerne hvordan det er mulig å prestere som spiss når du ser hvordan kollektivet presterer? Vi skaper ingen sjanser i åpent spill, lehne får en ball som han burde fått mer ut av, det kommer etter et meget bra gjennomspill. Annet enn det så får han ingen verdens ting å jobbe med.
Han virker som en fin fyr og en ok spiller, men alt tyder på at han får en for sentral rolle i laget i forhold til hva han klarer å levere.Kommentar
-
Nå har vel Lehne, som den mest sentrale i vårt offensive spill, både scoret og skapt lite omtrent sammenhengende i et par år. Jeg forstår ikke hvorfor så mange unnskylder hans prestasjoner. Da han ikke presterte da vi rykket ned var det fordi laget var dårlig. Da han ikke presterte i Obos var det fordi det var så vanskelig å være spiss når vi er favoritter...
Han virker som en fin fyr og en ok spiller, men alt tyder på at han får en for sentral rolle i laget i forhold til hva han klarer å levere.
At han er den mest sentrale i vårt offensive spill det er jeg ikke enig i. I det etablerte (som offensivt spill er) så er hans oppgave å skaffe seg plass i boks.
Spør du meg er ikke 18 målpoeng i Obos så ille.
Spørsmålet må heller være kan vi som klubb få en særlig bedre spiss? Jeg tror ikke det, han har levert pluss minus 10 mål i de årene vi har hatt han (pluss assist). Tror vi skal slite med å fp tak i noe bedre.
👍 1Kommentar
-
-
Jeg har forsvart Lehne her inne i tykt og tynt, men på ett eller annet tidspunkt må også jeg innrømme at jeg ikke forstår hvordan han passer inn i måten vi ønsker å spille på. Han har vært ute med skade nå i to uker, men er likevel klokkeklar i elleveren i 90+ minutter. Det vil jo tilsi at han har en helt instrumentell rolle å spille i taktikken til Bakke. Men hva er denne rollen? Totalt umulig å se. Er han bakromsspiss? Er han møtende spiss? Er han target man? Han faller mellom flere stoler. Samtidig ville jeg lett satt et par månedslønninger på at han hadde satt 25+ kasser i systemet til Glimt. Frustrerende type, Lehne
Samtidig har han levert ok med målpoeng i årene han har vært hos oss.
Han kommer aldri til å bli noen 20 måls spiss, hadde han vært det hadde han trolig ikke spilt hos oss.
Min kommentar handler om negativiteten rundt han i dag, som jeg synes er lite begrunnet. I dag hadde han håpløse arbeidsforhold. Han hadde en situasjon han burde levert bedre og det var ballen fra åsen i bakrom. Ellers var han ikke involvert.
👍 2Kommentar
-
Ja, vi mangler tempo, men enda mer mangler vi trøkk utpå der. Episk tabbe å starte med Slørdal fremfor Garnås. Sistnevnte ville ha gruset / kvestet /maltraktert vrakgodsets spiss i deres første angrep. Ja, det hadde kosta kort, men ville samtidig ha spredd sikkerhet innad i laget. Nå fremsto vi som veike fra start, Godset fikk selvtillit, og vi ble kjeks. Skammelig!👍 1Kommentar
-
Nå har vel Lehne, som den mest sentrale i vårt offensive spill, både scoret og skapt lite omtrent sammenhengende i et par år. Jeg forstår ikke hvorfor så mange unnskylder hans prestasjoner. Da han ikke presterte da vi rykket ned var det fordi laget var dårlig. Da han ikke presterte i Obos var det fordi det var så vanskelig å være spiss når vi er favoritter...
Han virker som en fin fyr og en ok spiller, men alt tyder på at han får en for sentral rolle i laget i forhold til hva han klarer å levere.
fordi jeg skal ikke bare skylde alt det offensive bare på TLO.Men vi må se på på hele offensive 3-ren vi har idag.
Lehne er Lehne maks 7-10 mål på en sesong og skal være lederen ellers.
DG ikke god nok på dette nivået ( når skal folk forstå dette?) så har vi en Rookie på motsatt side , som har fortjent litt mere tid)
vi har ett urutinert forsvar, som har fortjent litt mere tid også( men skjønner godt at vi jaktet nok en stopper dog)
Men mest skuffende av alt , er vår midtbane 3-er som rett og slett var ‘søppel’ alle sammen.
👍 1Kommentar
-
Ja, vi mangler tempo, men enda mer mangler vi trøkk utpå der. Episk tabbe å starte med Slørdal fremfor Garnås. Sistnevnte ville ha gruset / kvestet /maltraktert vrakgodsets spiss i deres første angrep. Ja, det hadde kosta kort, men ville samtidig ha spredd sikkerhet innad i laget. Nå fremsto vi som veike fra start, Godset fikk selvtillit, og vi ble kjeks. Skammelig!
Tror du oppriktig på det du skriver ?
Kommentar
-
Jeg tror det er mulig for oss å få tak i noen som leverer bedre enn Lehne. Han hadde 15 spillere foran seg på toppscorerlista i Obos... Når det er sagt - dette handler absolutt ikke om å gjøre Lehne til en hakkekylling. Det virker som han bidrar godt på flere måter i spillergruppa, men han er vurdert feil når man ser på han som en nøkkelspiller. Det må bli slutt på klippekortet.👍 1Kommentar
-
Ikke bare er det ubegrunnet synsing heller. Når jeg bodde i England bidro jeg med analyse til en bok om Vinnie Jones (om du er gammel nok til å huske han). Vinnie var en råtass og en begrenset fotballspiller, men helt uvurderlig når det gjaldt å ta motstandernes stjernespillere ut av kampen. Jeg intervjuet han også, og det han selv sa var: "It's all about the first 5 minutes, if you make 'em fear you then, you have won."
Og ja, vi fremsto som ufattelig veike fra start utpå der i dag. Du kunne formelig se selvtilliten blomstre hos Godset.Kommentar
-
Selvfølgelig.
Ikke bare er det ubegrunnet synsing heller. Når jeg bodde i England bidro jeg med analyse til en bok om Vinnie Jones (om du er gammel nok til å huske han). Vinnie var en råtass og en begrenset fotballspiller, men helt uvurderlig når det gjaldt å ta motstandernes stjernespillere ut av kampen. Jeg intervjuet han også, og det han selv sa var: "It's all about the first 5 minutes, if you make 'em fear you then, you have won."
Og ja, vi fremsto som ufattelig veike fra start utpå der i dag. Du kunne formelig se selvtilliten blomstre hos Godset.Kommentar
-
Jeg er så skuffa. Ikke overrasket. Skuffa. Ingenting har skjedd etter fiaskosesongen. Like ræva. Ingen karakterer utpå banen, eller i spillestil. Både spillere og filosofi er hverken fugl eller fisk. Hvorfor har vi store, trege TLO forran der. Hva er planen? Hvor ligger den påståtte utviklingen?Kommentar
-
Hvor er spisskompetansen vår? Når vi som i dag så til de grader mangler grunnspill og gjennomføring av det som var planlagt, så savner jeg noen som kan ta tak og røske opp motstanderen litt.
Hvor er Nosa, Ujah, Powell, Fofana, Mifsud, Kasey, eller Koren. Jeg savner «eneren» på dager som dette.
Spent på om dagens spillere klare å løfte seg fremover og det skal sies at vi skal gi de noen kamper slik at de kan lære av feilene som gjøres i dag.
Dette er en ballKommentar
-
Det handler ikke for meg om å forsvare han, det handler om å nyansere bildet om at han er dritt som så mange mener. Som spiss i 4-3-3 er du avhengig av at du får noe å jobbe med. Og når vi da ikke skaper en sjanse i åpent spill så kunne vi stilt med hvem som helst spiss i hele landet.
At han er den mest sentrale i vårt offensive spill det er jeg ikke enig i. I det etablerte (som offensivt spill er) så er hans oppgave å skaffe seg plass i boks.
Spør du meg er ikke 18 målpoeng i Obos så ille.
Spørsmålet må heller være kan vi som klubb få en særlig bedre spiss? Jeg tror ikke det, han har levert pluss minus 10 mål i de årene vi har hatt han (pluss assist). Tror vi skal slite med å fp tak i noe bedre.
For å snu det hele på hodet, hva bidro TLO, som kaptein og en av veteranene i et ellers urutinert mannskap, med i løpet av 90+ min?Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?👍 2Kommentar
Kommentar