Kamptråd: LSK - Viking, 24.05.21. Kl. 18.00

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Lars Henrik Dahl
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Jan 2020
    • 2372

Crainix var ikke den som sviktet mest på 0-1. Han har ikke ansvar for noen av målene, men kunne kanskje hatt en sjanse på 0-1. Eneste sted han er på bærtur er tidlig i andre, når han stiller seg opp langt utafor målet på innkast

Kommentar

• Playboy1
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Dec 2003
      • 2199

Opprinnelig skrevet av maxpayne
      Det må være tidenes letteste jobb å spille kant mot Lars Ranger. Dragsnes gjør jobben defensivt i det minste før han står høyt eller tar tunge løp. Ranger sin fotballhjerne har jeg ikke sett noe til i alle de sjansene han har fått for LSK.
      Ranger er urutinert og Naive til tider.
      Men han virkelig prøver og skaper iallefall en hel del fremover . Iallefall 5-6 spillere som bør ‘slaktes’ før han.
      Kanskje greit jeg ikke trener da , men velger heller en spiller som Ranger før en Dragnes.

Kommentar

• maxpayne
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Apr 2006
        • 1308

Opprinnelig skrevet av Lars Henrik Dahl
        Crainix var ikke den som sviktet mest på 0-1. Han har ikke ansvar for noen av målene, men kunne kanskje hatt en sjanse på 0-1. Eneste sted han er på bærtur er tidlig i andre, når han stiller seg opp langt utafor målet på innkast
        Første målet kan avverges av Slørdahl, keeper kan også avverge men Ranger ser hele situsjonen og slipper en mann alt for lett.

Kommentar

• Fugggel
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Dec 2020
          • 522

Offensivt er det jo et steg opp, skal selvfølgelig ikke mye til fra forrige match.

Defensivt er det så dårlig at det er vanskelig å se hva man kan gjøre. Jeg er overhodet ingen fan av Garnås, men om man ikke får spille nå så bør han møte opp på kontoret til Mesfin å be om å få kontrakten terminert. Har knapt sett et svakere forsvar hos LSK. I tillegg har man en keeper som er så langt unna, spesielt i feltarbeidet. Han bør kunne gjøre noe med 0-1 og 0-2 skal han bokse unna. Kastet lander innenfor 5’metern. Det holder ikke.

Kommentar

• MortenA
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Apr 2007
            • 3568

Gidder ikke starte en egen karakterboktråd.

Ranger, Ogbu, Mathisen og Braut får plusser.

Craninx, TLO og Kairinen får minus.

Resten er på det jevne.

Edit: Bakke får pluss for formasjonen, minus for Craninx. Totalt blir det minus.
            Last edited by MortenA; 24.05.2021, 19:22. Begrunnelse: Legger til Bakkes karakter.
            Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

Kommentar

• maxpayne
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Apr 2006
              • 1308

Den eneste bak der som virker stabil i 90 minnutter er Dragses. De andre variere alt for mye i prestajonenen. Det kan jo på en måte ikke bli så mye dårligere men har vi råd til å spille inn alle disse spillerene. Vi har jo ikke noe valg heller men det er gjort en altfor svak jobb av de som er ansvarlig for dagens spillertropp når laget som startet obosligaen i fjor fremstår som sikkert og trygt i forhold.

Kommentar

• BD
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Feb 2006
                • 1446

Hvis Craninx starter neste, så stinker det lovnader til mfk om spilletid lang vei.

Kommentar

• maxpayne
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Apr 2006
                  • 1308

Opprinnelig skrevet av MortenA

Craninx, TLO og Kairinen får minus.

Resten er på det jevne.

Edit: Bakke får pluss for formasjonen, minus for Craninx. Totalt blir det minus.
                  Fortell hva Ranger bidro sterkt med i dag? Første målet er 60% Ranger sin feil. Joda han kan løpe fort rett frem og fremstår for publikum med driv og fart men er altfor naiv i spillet forsvarsmessig.

Kommentar

• Dumbo
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Jul 2004
                    • 522

Opprinnelig skrevet av MortenA

.
                    Jeg er mer enig med RB i at Åsen var vår beste.

Kommentar

• HSft
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Dec 2004
                      • 6111

Tar det positive:
                      Brunes inn på laget kommer til å gjøre en kjempeforskjell for LSK. En spiss som beveger seg, skaper ting for seg selv og andre og viser at han vil på topp vil gjøre underverk.

Kommentar

• HSft
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Dec 2004
                        • 6111

Opprinnelig skrevet av BD
                        Hvis Craninx starter neste, så stinker det lovnader til mfk om spilletid lang vei.
                        Den stanken har man vel kjent i månedsvis nå. Craninx hadde en bra redning på slutten, da. Men han har vel hatt tabber i omtrent alle kamper i vinter, inkludert den han spilte for Molde.

Kommentar

• Fugggel
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Dec 2020
                          • 522

Det hersker det vel ingen tvil om nei, klart når noen betaler deler av lønna forventer de vel å få noe tilbake....

Kommentar

• bjarmann
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Sep 2005
                            • 3034

Opprinnelig skrevet av Fugggel

Det hersker det vel ingen tvil om nei, klart når noen betaler deler av lønna forventer de vel å få noe tilbake....
                            Fy faen. Vi blir rett og slett så pult i rævva av Molde at det er til å le av. Som jeg skrev i tråden til Mads. At Moldekeeperen spiller er det største sviket gjort mot klubben siden Judas
                            I år så tar vi alt

Kommentar

• Stray Cat
                              Moderator
                              • Aug 2008
                              • 5918

Tull. Han beviser jo at han ikke fortjener plass på et Moldelag.
                              For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

Kommentar

• Hamburg & Kanari
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Aug 2005
                                • 3006

Opprinnelig skrevet av Sailor Man
                                Thomas er iskald om da’n. Ingenting som stemmer i dag.
                                Han har vært iskald lenge...skulle være det esset. Leverte hvor mange mål i Adecco? 5-10 ? Altfor dårlig! Regner ikke med mer enn 2-4 mål ila en hel sesong, slik TLO fomler. Kan like godt slippe til en eller annen ungdom foran der. noen med pågangsmot.
                                LSK Norges beste lag

Kommentar

• MortenA
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Apr 2007
                                  • 3568

Fortell hva Ranger bidro sterkt med i dag? Første målet er 60% Ranger sin feil. Joda han kan løpe fort rett frem og fremstår for publikum med driv og fart men er altfor naiv i spillet forsvarsmessig.
                                  Første mål et 100% Craninx. Det er ingen andre keepere som ville tillatt at et langt innkast får sprette innenfor egen femmeter. Ranger kan lastes for at han lar Tripic heade ballen i mål, men keeper skulle tatt kontroll lenge før den kom så langt. Fremover fikk vel Viking tre gule kort etter å ha tatt han. Han spilte ingen kjempekamp, men var en av de positive bidragsyterne utpå der.
                                  Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

Kommentar

• G-Man
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Sep 2011
                                    • 3313

Vi vil ha spillere som er entusiastiske, som tør å bidra offensivt, og som løper til krampa tar dem. Når vi får slike backer, så skal de jaggu meg plukkes ned. Kan ikke lykkes, uansett hva de gjør.

Hvis vi skal være et drit kjedelig, baktungt møkkalag med lite bevegelse og et fåfengt håp om å ta poeng på kontringer mot de dårligste lagene, så er kanskje ikke Ranger en mann for fremtiden.
                                    Skal vi forsøke å være noe annet, kanskje til og med begeistre litt i blant, så er Ranger midt i blinken.

Og skal vi diskutere hvem som har mest ansvar for latterlige baklengs i dag, så kan skylden fordeles mellom Slørdal, Molde-keeperen og Bakke (som ikke satte på Garnås mot et lag han selv innrømmer er skarpe på dødballer).

Kommentar

• Snow
                                      Seniormedlem
                                      Forumonanist
                                      • Jul 2019
                                      • 179

Spillerne er ikke samspilte og mange av dem er ikke flinke til å lese spillet. Sette inn Helland en ufør spiller som ikke er i form og som var ferdig etter 5 minutter på banen når man har talenter på benken som kan gi 100%. Jeg forstår ikke denne tanken.

Kommentar

• lsk_rob
                                        Seniormedlem
                                        Forumsadist
                                        • Mar 2016
                                        • 141

Opprinnelig skrevet av Snow
                                        Spillerne er ikke samspilte og mange av dem er ikke flinke til å lese spillet. Sette inn Helland en ufør spiller som ikke er i form og som var ferdig etter 5 minutter på banen når man har talenter på benken som kan gi 100%. Jeg forstår ikke denne tanken.
                                        Ser ikke noe problem i å prøve å få igang Helland i noen minutter nå som han er tilbake. Det tok bare noen få minutter så ble både Edh og Braut byttet inn på banen også, det er ikke så verst. Regner definitivt med mer spilletid for Braut neste kamp, han er god til å komme til målsjanser!

Kommentar

• plantemiddel
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Feb 2012
                                          • 831

Med tanke på at LSK har hatt treningsnekt i nesten to måneder så er det kanskje ikke rart at det mangler litt på internt samspill. Ikke en unnskyldning, men greit å ha med seg i kritikken.

Kommentar

Working...