Kamptråd: Kristiansund - LSK, søndag 30.05.21, kl. 18.00

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • HSft
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Dec 2004
    • 6111

Opprinnelig skrevet av Playboy1

Ja vi får håpe på det. Synes selv uten poeng , at det er fremgang spillemessig idag.
    Fikk ikke sett hele kampen siden den var midt i legging, bedre med kamper etter legging kl 20...

Men syntes det var en del positivt å ta med seg i det defensive og at man spilte med bra trykk. Christensen er solid bak der, mye tryggere nå. Mangler en god del offensivt. Men får vi en viss trygghet i laget så har vi mange veldig lovende som kan stå frem etterhvert i Ranger, Mathisen, Braut og bikke kamper i vår favør. Synes vi desperat mangler en kantspiller som gir oss litt x-faktor. Lurer på hvordan Uranik utvikler seg på trening...

Kommentar

• Lars Henrik Dahl
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Jan 2020
      • 2372

Opprinnelig skrevet av kunden
      Ganske så surt tap dette. Selvom KBK hevet seg i andre skapte de ikke allverden. Og Åsen da. Burde ha nikket oss i ledelsen.
      Det blir bunnkamp men vi blir ikke den kasteballen jeg trodde vi skulle bli etter å ha sett de to første kampene
      Synes Åsen i dag gjorde veldig mye rett, definitivt en av våre beste. Samtidig synes jeg at hans prestasjoner i de situasjonene som kunne/skulle avgjøre en kamp i motstanders boks ble symptomatisk for hele kvelden. Han hadde en god del gode muligheter både på avslutninger og innlegg, og sviktet stort sett hver eneste gang. Han er en av de jeg forventer at skal kunne levere på dette nivået, og tar gjerne en litt mer giftig Åsen og ofrer litt av hans delaktighet i absolutt alt.

Kommentar

• Lars Henrik Dahl
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Jan 2020
        • 2372

Opprinnelig skrevet av armykanari
        Fy fader, dette kunne bikka begge veier. Men hva i huleste skjer med Kairinen??? Han har jo vært en skygge av seg selv i alle kampene! Trodde kanskje han skulle vise seg litt mer frem idag. Hva Gustavsson gjør på banen må
        noen forklare meg, enten mister han ballen, eller så blir alt han prøver på blokkert. Han rett og slett giddalaus ut.
        VÅS. Du kan si mye om DG, men giddalaus er han i hvert fall ikke. Han hadde virkelig ikke dagen, men vi har begrenset med alternativer når både Svendsen og Seferi er ute.

Kommentar

• HSft
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Dec 2004
          • 6111

Fy fader, dette kunne bikka begge veier. Men hva i huleste skjer med Kairinen??? Han har jo vært en skygge av seg selv i alle kampene! Trodde kanskje han skulle vise seg litt mer frem idag. Hva Gustavsson gjør på banen må
          noen forklare meg, enten mister han ballen, eller så blir alt han prøver på blokkert. Han rett og slett giddalaus ut.
          Kairinen burde få seg en kamp på benken eller prøves i en annen rolle. Har ikke hatt en eneste god kamp på høyre indreløper. DG er egentlig heller ikke god nok. Men vi har ikke gode 433 vinger, så det hjelper ikke så mye å rydde plass på kantene, når vi ikke har noen å sette inn der. Mathisen er kanskje beste valg der for øyeblikket? Lurer veldig på hvordan Uranik ser ut på trening.

Kommentar

• HSft
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Dec 2004
            • 6111

Opprinnelig skrevet av Lars Henrik Dahl

VÅS. Du kan si mye om DG, men giddalaus er han i hvert fall ikke. Han hadde virkelig ikke dagen, men vi har begrenset med alternativer når både Svendsen og Seferi er ute.
            Har ikke fått med meg at Seferi er ute. Hvor lenge er de ute?

Kommentar

• Lars Henrik Dahl
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Jan 2020
              • 2372

Selv om første omgang så bra ut, ikke helt sikker på at jeg likte kombinasjonen DG/Åsen/Dragsnes på samme side. Synes det ble overbefolket langt ute på kant, og for lite i midten og pasningsmuligheter 45. Tror DG også led litt av at Åsen var overalt. Generelt synes jeg vi ser bedre ut hvis de er på hver sin side.

Kommentar

• HSft
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Dec 2004
                • 6111

Selv om første omgang så bra ut, ikke helt sikker på at jeg likte kombinasjonen DG/Åsen/Dragsnes på samme side. Synes det ble overbefolket langt ute på kant, og for lite i midten og pasningsmuligheter 45. Tror DG også led litt av at Åsen var overalt. Generelt synes jeg vi ser bedre ut hvis de er på hver sin side.
                Ser for meg at de hadde fungert bedre sammen på motsatt side hvor DG naturlig trekker litt bredere.

Kommentar

• Radulovic
                  Medlem
                  Møteplager
                  • Mar 2016
                  • 99

DG er virkelig ikke giddalaus. Hadde minst et returløp i dag hvor han fanga opp ballen foran en KBK-angriper. DG gjør en utrolig viktig jobb bakover. Vi får håpe og tro at vi får satt spillet offensivt mer så kommer nok DG til flere sjanser.

Kommentar

• kunden
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Jun 2005
                    • 2449

Synes Åsen i dag gjorde veldig mye rett, definitivt en av våre beste. Samtidig synes jeg at hans prestasjoner i de situasjonene som kunne/skulle avgjøre en kamp i motstanders boks ble symptomatisk for hele kvelden. Han hadde en god del gode muligheter både på avslutninger og innlegg, og sviktet stort sett hver eneste gang. Han er en av de jeg forventer at skal kunne levere på dette nivået, og tar gjerne en litt mer giftig Åsen og ofrer litt av hans delaktighet i absolutt alt.
                    Ingen kritikk av Åsens generelle innsats idag, kun en påpekning at han hadde vår største sjanse som han blåste. Han var absolutt en av våre beste.

Ogbu er mye bedre enn det jeg hadde håpet på og takker alle makter for at skaden ikke var alvorlig. Rensker godt unna og rolig med ball. Jeg har allerede begynt å telle euros (selvom det vil svekke oss kraftig, og kanskje koster oss plassen, hvis det skjer ila denne sesonge)

Mange nevner KK. Jeg lurer på: Har han bare et gear? Lunting. Det la jeg merke til i Viking kampen i en "løpe"duell han hadde. Han har vel heller ikke fremstått som den playmakeren alle hadde håpet på.

Kommentar

• Stan
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • May 2006
                      • 1099

Er vel skuffelse som gjør at jeg kommer med oppgulp. Overall en bra kamp. Men flankene og spissen vår blir for halvhjertet.. To av de er publikumsfavoritter, derfor gjør det ekstra vondt med tanke på han duden som la ned 500 km+ før kamp...

Kommentar

• Lars Henrik Dahl
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Jan 2020
                        • 2372

Opprinnelig skrevet av HSft

Har ikke fått med meg at Seferi er ute. Hvor lenge er de ute?
                        Seferi har vel stort sett trent alternativt siden rundt seriestart og har meg bekjent ikke vært i troppen i noen av kampene. Ser fra en rapport i treningstråden at han har vært sliten etter uvant høy treningsbelastning, så det handler vel mer om at han har måttet roe ned litt for å komme sterkere tilbake.

Kommentar

• Lars Henrik Dahl
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Jan 2020
                          • 2372

Synes forresten at Ranger viser framgang defensivt. Fortsatt ruser for mye, men løper lurt defensivt, og dekker opp mer og mer.

Kommentar

• Fugggel
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Dec 2020
                            • 522

Kairinen burde få seg en kamp på benken eller prøves i en annen rolle. Har ikke hatt en eneste god kamp på høyre indreløper. DG er egentlig heller ikke god nok. Men vi har ikke gode 433 vinger, så det hjelper ikke så mye å rydde plass på kantene, når vi ikke har noen å sette inn der. Mathisen er kanskje beste valg der for øyeblikket? Lurer veldig på hvordan Uranik ser ut på trening.
                            Hva er en 4-3-3 ving? Tror du det er så enkelt at det er siden Kairinen spiller på som gjør at han ikke leverer?

Kommentar

• knut
                              Make knut Great Again
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Dec 2006
                              • 9567

Synes forresten at Ranger viser framgang defensivt. Fortsatt ruser for mye, men løper lurt defensivt, og dekker opp mer og mer.
                              Blir bare bedre og bedre

Skjønner hvorfor Glimt ville ha'n

Kommentar

• Lars Henrik Dahl
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Jan 2020
                                • 2372

Opprinnelig skrevet av knut
                                Blir bare bedre og bedre

Skjønner hvorfor Glimt ville ha'n
                                Jepp, må bare roe ned litt, ellers blir det karantene i 25% av kampene utover sesongen. Edh har gjort gode innhopp, men vil gjerne ha Ranger på den plassen oftest mulig

Kommentar

• maxpayne
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Apr 2006
                                  • 1308

Ranger må vise farten sin i en mot en dueller defensivt også. Det er fortsatt langt igjen til Dragsnes nivå defensivt og det må rettes opp snarest. Litt fremgang er det likevel å spore. Gjermund Åsen hadde satt den headingen 99 av 100 ganger i alle andre klubber. I LSK går ballen selvsagt ikke inn.

Kommentar

• HSft
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Dec 2004
                                    • 6111

Opprinnelig skrevet av Fugggel
                                    Hva er en 4-3-3 ving? Tror du det er så enkelt at det er siden Kairinen spiller på som gjør at han ikke leverer?
                                    En som kan skape noe fra rollene ved siden av spissen i 433 og nei.

Kan godt hende Kairinen bare er totalt ute av form, men noe må gjøres. Enten benken eller endre noe i rollen hans.

Kommentar

• ynnor
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • May 2008
                                      • 857

Aldri forstått hvorfor man skal prøve å styre headinger i hjørnene fra de distansene. Sett panna til og de fyker inn

Kommentar

• Fugggel
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Dec 2020
                                        • 522

En som kan skape noe fra rollene ved siden av spissen i 433 og nei.

Kan godt hende Kairinen bare er totalt ute av form, men noe må gjøres. Enten benken eller endre noe i rollen hans.
                                        Jeg er ganske sikker på at han ikke har funnet helt ut av nivået. Det er mange likheter med Kaan sin sesong i Obos og eliteserien hittil. Han hadde noen startvansker i fjor også.
                                        Ikke uenig i at han kunne fått en kamp på benken tatt de 4 første kampene i betraktning. Men oppsiden med å la han spille seg i form er såpass stor at jeg håper han får spille.

Tror Helland er ganske uenig med deg at vi ikke har din definisjon av en 4-3-3 kant ;-) Kanskje den beste og mest skapende kanten i Norge de siste 7-8 årene.
                                        VI må bare få han i gang ordentlig, så blir det bra :-)

Kommentar

• ynnor
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • May 2008
                                          • 857

I dag kom vi til utrolig mange innleggsmuligheter men det hjelper jo ikke da vi har en eller toppen to i kassa. Vi må tørre å dytte frem fler folk , eller gå over til det jeg mener Lsk skal spille 4-4-2. Vi har ikke scoret nok mål på mange år , nettopp fordi vi ikke har folk høyt nok der de skal være. Vi har ingen som kan skyte fra utenfor 16 ,og vi er dårligere enn noen gang på dødballer , så hvordan skal vi score? Er det noen som ser hvordan vi feks.skal score 3-4 mål i en kamp ?

Kommentar

Working...