Det gikk for meg når Åsen dytta'n inn, fy f...
LSK - Rosenborg, 25. juni kl. 20
Collapse
X
-
-
-
For et intervju med Helland og Åsen. Høres jo ut som om LSK har reddet dem fra livstid i Guantanamo. For en jævla arrogant jævla drittklubb RBK er.
edit: Hadde tenkt til å redigere bort at jeg skrev "jævla" dobbelt, men jeg velger å la den stå. Passende👍 9Kommentar
-
Fy faen så deilig! Alt er perfekt. For et lag vi har nå når vi endelig har funnet formasjon. Dette kan nå stjernene!!!! Åsen. For en spiller. Gir alt og backer gutta hele kampen. En leder vi ikke har hatt siden jeg kan huske.I år så tar vi alt👍 1Kommentar
-
RB skal ha lykke til med å velge banens beste her. Edh bør få den, rett og slett ut fra forventningene før kampen, men det er nesten en fornærmelse mot resten å melde at noen var bedre enn andre her. Klink lagseier👍 5Kommentar
-
Spiller for spiller er vi bedre sier Tettey
Mathew>Tettey
Kaan>Skjelbred
Åsen>Holse
Mathisen>Tagseth
TLO>Islamovic/Molins
Edh>Dahl Reitan
Helland>Holse
Sikkert en del jeg har glemt👍 1Kommentar
-
Jeg begynner nesten å bli enig med de som har vært negative til Ranger, de må tydeligvis ha visst hvor god Edh er👍 1Kommentar
-
Etter å ha sett høydepunkter noen ganger, MHC gjør 4-5 tv-redninger, men er egentlig aldri i trøbbel. Bartene vinner nok sjanesestatistikken, men måten forsvaret står opp på gjør at det egentlig aldri var mer enn halvfarlig👍 7Kommentar
-
Er ikke de ekstreme reddningene som er greia til MHC. Dirigerer forsvaret, står som oftest riktig sted og holder ballene istedenfor å gi livsfarilge returer. Men nreggningen på skuddet til Islamovich var bra, den kunne fort gått inn med en keeper som var litt treigere ut av startblokka.Kommentar
-
Hehe, absolutt alt føles ut som en 100%-sjanse der og da. Har aldri vært mer nervøs under en kamp noensinne tror jeg👍 2Kommentar
-
De valgte Åsen som vår beste. Men de skriver at det var i sterk konkurranse med veldig mange andre.Kommentar
-
Herregud tenk om Bakke hadde sagt til typ Krogstad at han "kunne gjort en OK jobb på 2. laget". Hadde blitt kjeppjaga ut av byen. Hareide er så uspiselig. Han og RBK passer i så måte fint sammen.Kommentar
-
Synes Eurosport har gitt en fantastisk hyllest til LSK i kveld. Ikke fått med meg hva media ellers sier. Bare å innse, krise i RBK er alltid mer interessant enn suksess i LSK. Må innrømme at de to forer meg omtrent like mye👍 3Kommentar
-
Er ikke de ekstreme reddningene som er greia til MHC. Dirigerer forsvaret, står som oftest riktig sted og holder ballene istedenfor å gi livsfarilge returer. Men nreggningen på skuddet til Islamovich var bra, den kunne fort gått inn med en keeper som var litt treigere ut av startblokka.Kommentar
-
Helt fint at de gir rampelyst til RBK, så kan vi fortsette å ta steg i det stille. Smurfene oppe i havgapet har nok merka seg Mathisen nå etter at han briljerte. Liker ikke. Vil ha så lite oppmerksomhet som mulig, takk!👍 2Kommentar
-
Interessant uke for NFF. TV har dokumentert to soleklare røde kort i situasjoner som dommer ikke har fått med seg i dag. Spent på utfallet. De har vel adgang til å straffe så lenge dommer ikke har sett situasjonen. Mitt tips er at S08 spilleren får karantene, Molins slipper unna.👍 3Kommentar
Kommentar