Kamptråd: vålerengen if - Lillestrøm SK, søndag 11. juli 2021 kl. 15.30
Collapse
X
-
Når det gjelder Ogbu var han rasende igjennom hele andre omgang. Krogstad og Dragsnes fikk gjennomgå mest. For en leder han er, sto frem mer enn f.eks. Åsen i dag.
Vi tar ett poeng, det er ikke så gæli. Klarer ikke se for meg annet enn at vi slår vif lett på gress, hjemmebane, med supporterstøtte og søpla uten Dønnum. Gleder meg til returoppgjøret!👍 4Kommentar
-
👍 5Kommentar
-
Dette var tynn suppe. Vi har mye å jobbe med når det kommer til å verne om ball når man vinner den. Hadde vi vært bedre på det ville ikke trykket vært så massivt. Vi møter et mye bedre lag, det er det ingen tvil om.
et poeng er og blir fantastisk i denne kampen.👍 1Kommentar
-
"Vanlige hjemmekamper mot Lillestrøm trekker over 10.000 tilskuere uten å regne med tilhengere av bortelaget"
Publikum: 6147Heavy Metall iz a poze, hardt rock iz a laifschteil👍 2Kommentar
-
Svak kamp av oss. Skuffet over spesielt Åsen i dag. Resten av laget klarer seg nogenlunde ok på en svak dag. Søpla får trøbbel mot lag som legger press på forsvaret deres, men det gjorde vi ikke i dag. Surt å miste to poeng så sent i kampen, spesielt etter å lede 0-2, men sett under ett skal vi være fornøyd med å unngå tap.Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?Kommentar
-
Registrerer at Åsen får tyn, Mathee får tyn, Ranger får tyn. Åsen, strålende før 1-0. Ranger, setter 2-0. Mathew, den pasninga til Lehne Olsen på 2-0, den er strøken asså👍 3Kommentar
-
Det er jo egentlig bare deilig å ta poeng fra oslolaget på en meget dårlig dag. La de tro at forskjellen er så stor på lagene for når de kommer på gress på åråsen så blir det langt jevnere spillemessig. Når det er sagt så er oslolaget litt bedre enn oss men det er fullt mulig å hanskes med de på en god dag på Åråsen.👍 4Kommentar
-
Ingen vits å single ut noen spillere for kjeft etter denne kampen. Det er beinhardt å jage ball i 98 minutter når laget ikke henger sammen. Åsen var ikke noe dårligere enn de fleste andre i dag, men han var mindre fremtredende enn normalt.👍 5Kommentar
-
Åsen og Matthew hadde vel ingen stor kamp , foruten nevnte involveringer.
men som forrige innlegg over her , skal ikke slakte noen idag.
selv dommeren var bra synes jeg.👍 1Kommentar
-
Svak kamp av oss. Skuffet over spesielt Åsen i dag. Resten av laget klarer seg nogenlunde ok på en svak dag. Søpla får trøbbel mot lag som legger press på forsvaret deres, men det gjorde vi ikke i dag. Surt å miste to poeng så sent i kampen, spesielt etter å lede 0-2, men sett under ett skal vi være fornøyd med å unngå tap.
👍 2Kommentar
-
Kommentar
-
Kan vel trygt si at alle må løfte deg til de neste kampene. Spesielt Ranger må løfte seg i posisjonering så han ikke opphever offsiderKommentar
-
Mathew spesielt men Åsen også mister ball altfor lett idag, blei helt umulig å holde på ballen når Kaan måtte ut, hadde det vært mathew ut og krogstad inn kunne det fort holdt. Åsen burde vel vært bytta ut rundt 70, han virka helt utkjørt.
Får ta igjen neste helg når farmerlaget vårt kommer til Åråsen👍 1Kommentar
-
Ranger gjør en ok match mann mot mann men sliter fortsatt i posisjoneringen. På Dønnum sitt mål ligger han også langt innenfor og opphever offsiden som kunne ha oppstått hvis han holdt linja bedre. Det andre målet er faktisk dårligere av Ranger enn det jeg trodde. Han ser Udahl går inn bak Garnås med full utsikt mot alle andre bak. Hvorfor han faller inn etterpå skjønner jeg ingenting av. Det går av og til litt for sakte i topplokket. Midtforsvaret vårt holder faktisk ganske godt nivå men det er til tider litt for mye mann/gutter defensivt på kantene når Dragsnes spiller stopper.Kommentar
-
Kampen i dag viser dessverre hvilken nivå vi kan ha mot de beste lagene. Vi har en lang vei å gå og det blir spennende å se de neste to kampene. Vi er avhengig av at gutta lærer og tør litt mer for hver kamp vi spiller. Tror dette var en oppvekker for flere.Dette er en ball👍 1Kommentar
Kommentar