Edh har overhodet ikke spilt seg ut av laget, men mistenker at Dragsnes vil bli foretrukket grunnet venstrebeinet sitt.
Eskil Edh
Collapse
X
-
Frykter det samme, men synes ikke at Dragsnes har gjort noe med det venstrebeinet som tilsier at han tilfører mer verdi på plassen enn Edh. Uansett - dobbelt dekning er av det gode👍 2Kommentar
-
Selvfølgelig holder han mål. Var god som vingback og har også taklet rollen som stopper når vi trengte det. Han har kanskje troppens beste løpskapasiteten, noe han ikke får utnyttet som stopper. Her har vi en allsidig spiller som har vært, og kommer til å være, meget viktig for laget. Håper og tror vi kommer til å se mye av både Dragsnes og Edh utover høsten.👍 4Kommentar
-
Det er ikke hver dag vi kan glede oss over et stortalent som har vært i klubben bokstavelig talt hele sitt liv! Jeg blir blank i øya og varm i hjertet av å se bildet av Eskil i LSK-drakt som seksåring!
Gratulerer med 19-årsdagen, Eskil!Elska þetta félag👍 11Kommentar
-
Hvem kan med hånden på hjertet si at de spådde Eskils gjennombrudd i år? Ble først flyttet ned på backen da vi ikke fant noen utfordrer/reserve til Ranger, så kastet til ulvene da Lars fikk karantene, og viste at høyrebacken var den posisjonen vi var best dekket på. Bakke har virkelig fått et luksusproblem når det gjelder høyrebacken.Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?👍 5Kommentar
-
👍 1Kommentar
-
Digg å se at det allerede finnes interesse fra Nederland, Belgia og Tyskland og. Salgsobjektene florerer for tiden!Kommentar
-
Hvem kan med hånden på hjertet si at de spådde Eskils gjennombrudd i år? Ble først flyttet ned på backen da vi ikke fant noen utfordrer/reserve til Ranger, så kastet til ulvene da Lars fikk karantene, og viste at høyrebacken var den posisjonen vi var best dekket på. Bakke har virkelig fått et luksusproblem når det gjelder høyrebacken.Kommentar
-
Haha, er du seriøs? Det er langt i fra bare flaks. Han tok nivået når han fikk sjansen, putta RBK i lomma i debuten og fortjente å prøve seg videre. Det der er det dummeste jeg har hørt i 2022. Ta fra en unggutt fra Volla som kom tilbake fra skade, og kjemper seg inn i a-troppen, og til fast plass på laget innsatsen han har lagt ned. Skam deg.👍 8Kommentar
-
Vi kan mao ikke satse på å bygge et lag med egne talenter. Jmfr også Glimt, vif, Stabekk mfl. Yngre talenter fyker ut portene før bleieskiftet.
Så hvordan skape et slagkraftig lag? Å tro at det fylles på med unge talenter inn i evigheten er vel optimistisk.
Ønsker Knutsen, Edh mfl alt vel og at de får drømmen oppfylt men det må legges en strategi.Kommentar
-
Vi kan mao ikke satse på å bygge et lag med egne talenter. Jmfr også Glimt, vif, Stabekk mfl. Yngre talenter fyker ut portene før bleieskiftet.
Så hvordan skape et slagkraftig lag? Å tro at det fylles på med unge talenter inn i evigheten er vel optimistisk.
Ønsker Knutsen, Edh mfl alt vel og at de får drømmen oppfylt men det må legges en strategi.Kommentar
-
Mye rare folk her som må ha ting inn med teskje. Tror jeg går over til VIF forumet))
Jeg har ikke skrevet at Edh er en dårlig spiller. Han er god spiller og ønsker han all lykke videre. Jeg svarte bare på Morten A sin innlegg angående gjennombrudd. Fotball har også med flaks å gjøre. Da tenker ikke jeg på spiller ferdighetene som kanskje noen her misforsto. Jeg tenkte på spilletid. Hadde feks TLO blitt skadet så hadde en annen spiss tatt plassen hans og fått mere spilletid og kanskje fått sin gjennombrudd.
👍 4Kommentar
-
Du har selvsagt et godt poeng. Magnus Knudsen hadde neppe vært i Russland nå om ikke Kairinen hadde blitt skadet.👍 2Kommentar
-
Noen som er på treningene om dagen og vet noe om status på Eskil? Hans eget uttalte mål var å være tilbake til sesongstarten, og den nærmer seg jo plutselig med stormskritt... Satt og så på noen klipp fra de forrige to sesongene, og Eskil er virkelig en klassespiller. Utrolig synd at han har gått glipp av så mye fotball det siste året.
Til Banan over her, så føler jeg Eskil nesten er skreddersydd som indreløper i det systemet vi har nå. Kunne vært spennende å se ham der med Ranger/Vindheim på utsiden av seg. Er jo tross alt omskolert midtbanespiller, Eskil. Ekstrem arbeidskapasitet og klok med ballen. Ikke tidenes innleggsfot, men han kan være en skikkelig trussel om han kommer fra dypet👍 1Kommentar
Kommentar