Eskil Edh
Collapse
X
-
-
-
Oppe i alt det andre som skjedde i går, så er det lett å glemme at Eskil fullførte 100 min i går. Litt rusk i det offensive som følge av langt skadeopphold, men stort sett trygg defensivt. Vil bare bli bedre etterhvert som han får flere kamper.Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?👍 6Kommentar
-
Eskil er sjef! Fabelaktig timing at han er klar til å spille hele kamper nå som Lars er ute et par måneder. Det returløpet han gjorde da vi hang i tauene mot slutten av første er klasse. Meget god defensiv kamp – så satser vi på at han får sving på det offensive igjen rimelig raskt.👍 5Kommentar
-
Eskil er sjef! Fabelaktig timing at han er klar til å spille hele kamper nå som Lars er ute et par måneder. Det returløpet han gjorde da vi hang i tauene mot slutten av første er klasse. Meget god defensiv kamp – så satser vi på at han får sving på det offensive igjen rimelig raskt.👍 4Kommentar
-
😀 2Kommentar
-
Direkte u-proft å ta sånt i RB, tapte seg mye i mine øyne der Edh…..________________________
TB👍 2Kommentar
-
Elska þetta félagKommentar
-
Jeg håper det blir enighet om ny kontrakt. Lokale spillere ER viltige og bør få BEDRE betalt enn andre hvis de viser at de er lojale mot klubben. De bidrar til å skape en enda bedre lokal forankring for klubben og nye forbilder for unge spillere.
Når det er sagt, håper jeg at Eskild er nøktern i lønnskravet sitt. Uansett hvor lokal og hvor stort hjerte for klubben han har er fakta at han stort sett er skadet halve sesongen. Potensialet er stort, men de siste åra har han og Ranger til sammen vært én god høyreback.Kommentar
-
Ren skjær logikk. Hvorfor skulle LSK være urimelige? De har all mulig interesse i å forlenge med Edh, med mindre de mener at de er bedre tjent med å la ham gå. Lite sannsynlig, ikke sant? Det er faktisk ikke idioter som styrer klubben.
En spiller, som lønnsmottakere flest (jeg også), vil gjerne ha en oppfatning om at de burde (eller i hvert fall ønsker at de kunne) tjene bedre. Alle vil kunne finne en de kan sammenligne seg med som de mener de burde tjene like mye/mer/eller i hvert fall minst tilsvarende 80% som. LSK har på sin side oversikten over alle, har en lønnspolicy og en relativt objektiv agenda som må ivaretas. Av og til kan man strekke seg litt.
Når det er sagt, det er en kjennsgjerning at arbeidstakere flest ofte vinner lønnsmessig på å flytte litt på seg. Det kan sikkert også gjelde spillere. Lojalitet lønner seg ikke alltid. Lokal lads flytter ikke på seg uten å miste den statusen. Det kan medføre at denne gruppa kommer dårligere ut. Klubben på sin side vet markedsverdien av å ha noen lokale spillere, og bør ha det i tankene.
Personlig synes jeg ikke at Edh har hatt den forventede utviklingen siste år, men håper at han tar nye steg og signerer en ny kontrakt. Jeg vet ingenting om hans lønnsforventninger. Jeg er derimot trygg på at LSK kan se hans krav og ønsker i en større sammenheng og har interesse av å gi ham et fair tilbud. Oppfatningen av hva som er fair kan derimot variere. Personlig har jeg liten sans for at forhandlinger skjer gjennom media. Det ender sjelden godt.👍 7Kommentar
-
Kommentar
-
Må uansett være forsiktig. Alt vi skriver er up 4 grabs ref han fyren som tweeta om "Mesfin på by'n" og havna i RB.
Dvs, de koker suppe på spiker i RB for tia? Kanskje også her? Aner ikke, får som sagt ikke lest.Kommentar
-
Historisk har vi hatt noen svake kontrakter til unge "lokalgutter", men det var mer da strømmen nesten ble skrudd av og ikke Mesfin styrte sjappa.
Har ikke tilgang til pluss, så får ikke lest meg opp, så da blir det vanskelig å melde mer.
Må uansett være forsiktig. Alt vi skriver er up 4 grabs ref han fyren som tweeta om "Mesfin på by'n" og havna i RB.
Dvs, de koker suppe på spiker i RB for tia? Kanskje også her? Aner ikke, får som sagt ikke lest.Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?👍 5Kommentar
-
Noen som vet hvordan det går med Edh om dagen? Han har ikke latt beina snakke for seg iallfall________________________
TB👍 1Kommentar
Kommentar