Vi er i flytzoonen!
Kamptråd: Stabæk IF - Lillestrøm SK onsdag 21. juli kl. 19.00
Collapse
X
-
Andre omgang er under enhver kritikk, og mot en bedre motstander hadde vi tapt. Spillerne slutter å jobbe begge veier. Vi gir ikke ballfører pasningsalternativer fremover og lar Stabæk spille ball uten press og da slipper de inn i kampen igjen.Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?👍 1Kommentar
-
Sånn som Thomas Lehne sangen ljoma på tv'n kan jeg ikke huske å ha hørt fra bortefans før, hørte virkelig ekkoet jalle over stadion. Helt fantastisk å høre, hadde ikke fått med meg at bortefans var en greie igjen.
Vi sliter som vanlig med å score på de feite sjansene våre, skulle ha denga farmerlagwt sist og hatt 3-0 til pause her lett.👍 1Kommentar
-
La oss være meget fornøyd med 3 poeng og at kampen viste at det fortsatt må jobbes knallhardt på treningsfeltet i visse deler av spillet. Edh burde vært tatt av i pausen. TLO selvsagt dagens beste, Ogbu sin dårligste kamp siden de 2 første, mens Garnås nok en gang er en av våre beste.Last edited by maxpayne; 21.07.2021, 20:42.👍 9Kommentar
-
-
Sånn som Thomas Lehne sangen ljoma på tv'n kan jeg ikke huske å ha hørt fra bortefans før, hørte virkelig ekkoet jalle over stadion. Helt fantastisk å høre, hadde ikke fått med meg at bortefans var en greie igjen.
Vi sliter som vanlig med å score på de feite sjansene våre, skulle ha denga farmerlagwt sist og hatt 3-0 til pause her lett.👍 1Kommentar
-
-
Vinner på en dårlig dag! Det må vi ta med oss, men kampen burde vært punktert til pause. Enveiskjøring og store sjanser. Åsen må ta med seg hele laget utenom Thomas og stå igjen for å skyte etter treningene.I år så tar vi alt👍 2Kommentar
-
Ja, jo, kanskje. Men nå spiller vi en gang med én spiss, så da er vel poenget at det er han som skal score målene. Hvis alle andre hadde scoret hadde det fort blitt problematisert her inne at Lehne ikke scorer også. Jeg tror jeg er fornøyd med floskelen om at så lenge laget vinner er det ikke så viktig hvem som scorer så langt denne sesongen👍 2Kommentar
-
Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?Kommentar
Kommentar