Sandefjord bytter seg dessverre opp når de tar ut ubrukelige Singh for krigeren Ze Eduardo
Kamp: Sandefjord fotball - Lillestrøm sportsklubb 08.08.2021 KLOKKA 18.00
Collapse
X
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Ut ifra sjanser kunne og burde vi hatt 3p, men sterkt å komme tilbake, og greit å komme litt ned på jorda og ikke tro marginene går vår vei hver gang. En bra gjennomført bortekamp alt i alt. Passerer B/G om en uke👍 4Kommentar
-
Jeg skjønner hvorfor rbk ikke hadde bruk for åsen (for dårlig mann-mann og for dårlige avslutninger) , jeg skjønner hvorfor edh starta på benk i dag (totalt ute av angrepsrytme) , jeg skjønner at sandefjord er bedre enn man hadde forventa på forhånd, men jeg skjønner IKKE hvorfor vi ikke klarer å skape noe som ligner press på slutten.
Jeg er mer forbanna nå enn etter tapa mot godset og viking i starten. Er så ***** ******** ******** ***** ***** levert av oss i kveldKommentar
-
Skuffende at vi ikke vinner denne, sjansestatistikken tatt i betraktning. Men vi har tosifra uten tap og øker avstanden til KBK og Haugesund med 1p. Så skal vi samtidig huske på at det bare er seks poeng ned til 11. plass. Prestasjonene må vedlikeholdes om vi skal ende høyt. Sjanseproduksjonen er bra, men i dag synes jeg vi kunne vært langt sterkere i banespillet👍 3Kommentar
-
👍 2Kommentar
-
Kommentar
-
Jeg skjønner hvorfor rbk ikke hadde bruk for åsen (for dårlig mann-mann og for dårlige avslutninger) , jeg skjønner hvorfor edh starta på benk i dag (totalt ute av angrepsrytme) , jeg skjønner at sandefjord er bedre enn man hadde forventa på forhånd, men jeg skjønner IKKE hvorfor vi ikke klarer å skape noe som ligner press på slutten.
Jeg er mer forbanna nå enn etter tapa mot godset og viking i starten. Er så ***** ******** ******** ***** ***** levert av oss i kveld👍 1Kommentar
Kommentar