Bare jeg som mangler lyd på discovery plus? Var det samma i går på sarp godset.
Lillestrøm SK - Bodø Glimt, søndag kl. 18.00
Collapse
X
-
👍 1
Kommentar
-
-
Blir for passive og for omstendelig i dag synes jeg. Tenningsnivået virker også fraværende. Kunne muligens holdt mot et dårligere lag men kan virke som om vi gir bort dette litt for lett og B/G kan vinne på en dårlig dag.Last edited by Fotball24/7; 15.08.2021, 18:53.Dette er en ball👍 1Kommentar
-
-
Solid av Glimt. De har stort sett kontroll gjennom hele kampen og viser at de har et kommet et godt stykke lenger enn oss i å utvikle et grunnspill. Forhåpentligvis kan de snyte Molde for mesterskapet også i år.
Det positive er at vi er langt nærmere Glimt enn noen ville trodd før sesongen.
👍 3Kommentar
-
Vi tar med oss at selv om B/G er det førende laget i store deler av kampen så holder vi dem for det meste relativt enkelt unna. Ballen spratt ikke vår vei i dag, og gutta virka litt stressa, men synes innsatsen er solid. Glimt er et godt lag, og vi skal ikke grave oss ned etter dette. Vi er på femteplass etter halvspilt sesong. Hadde noen meldt dette før sesongen hadde jeg bare ledd av dem. Komme oss tilbake på vinnersporet mot Haugesund, så skal det bli en fin høst!
Synes for øvrig denne kommentatoren er litt vel imponert over Glimt. De var best, bevares, men han får det jo til å høres ut som en overkjøring👍 4Kommentar
Kommentar