Deilig og imponerende borteseier
Kamptråd: Haugesund – LSK
Collapse
X
-
Er så jævla stødig! Vi har en vei å gå med ball i beina, men det defensive fundamentet er så solid at dette kan gå virkelig langt! Kun Glimt med færre innslupne nå👍 1Kommentar
-
Det er ikke helt usant men en fortjent seier. Kunne vel ønske at vi forsøkte å spille de mer ut/kontre inn tidligere. For å utvikle spillet. Ikke mange pasninger i rad før vi mistet ballen, men vi er så solide bakover at Haugesund nærmest ikke kom til noe som helst. Kallabaliken på slutten ikke medregnet da var det kjørt.Kommentar
-
-
Spille ut seriens beste hjemmelag ENDA MER enn vi allerede gjorde? Sånt skjer ikke med mindre man får 1mrd over 20år fra en fiskermilliardær.
Jeg absolutt elsker det når vi presser høyt, vi klarte det en del i starten av 2omg og, man får så mye gratis i forhold til sjansene man slepper til bakover, spesielt når Ogbu plukker opp absilutt alt! Vi fikk en del gratis av at fkh var særskilt rævva med ball, sondre lindset søla jo vekk alt for dem idag, samma med sandberg eller hva han heter. Blei litt svett rundt 65-75min der, men vi rir det ganske så OK av syns jeg, motstanden tatt i betraktning.👍 3Kommentar
-
A pro pos sympatisk - Jostein Grindhaug befinner seg utvilsomt på listen over de mest sympatiske trenerne i serien. I motsetning til han som trener Oslo-klubben.
👍 8Kommentar
-
For et lag vi er! Vi er seriøs medaljekandidat nå og faen så fortjent det er. Jeg blir ikke overrasket om jeg kan ta meg et medaljerunk 12 desemberI år så tar vi altKommentar
-
Håper så men Tror medalje blir vanskelig , da Molde , Glimt og RBK er nok bedre enn oss . Men skulle vi bli blandt de 5-6 beste som er fullt mulig ,?så vil det jo kunne føles som en medalje plass likevel…Last edited by Playboy1; 22.08.2021, 19:48.👍 6Kommentar
-
👍 1Kommentar
-
Litt bitter over at Edh ikke fikk straffe på slutten. Med tanke på hva Garnås fikk kort for så er det klar straffe og gult kort👍 4Kommentar
-
Sterk første omgang hvor vi dominerer og får uttelling på sjansene. I andre blir vi mer passive i duellspillet og bevegelsene rundt ballfører forsvinner. Uansett er 0-3 i Haugesund meget sterkt.
Edit: Tre mål med expected goals: 0,54 sier alt.Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?👍 1Kommentar
-
Grindheim gikk fra å være Eliteseriens mest sympatiske trener før kampen, til å bli et alminnelig usympatisk sutretryne i pausa og etter match. I pausa var vi visst like gode, men vi hadde flaks og var veldig effektive. Etter kampen strekker han journalisten som gjør jobben sin og stiller de opplagte spørsmålene, som Grindheim mener er "på kanten" så derfor svarer han kort og surt.👍 1Kommentar
Kommentar