Husk hvor vi var for ett år siden. Fy f…
Kamptråd: Mjøndalen – LSK
Collapse
X
-
-
Matchvinner: MHC med den sterkeste redninga jeg har sett av en LSK-keeper siden gamlefar Reitmaier herja. Nærmest naturstridig der han henger og henger i lufta.👍 7Kommentar
-
Kommentar
-
-
Hittil i sesongen har vi gitt fra oss 2 poeng i kamper vi har leda (1 kamp) Vi har hentet 9 poeng i kamper vi har ligget under. (5 kamper - 2 seire, 3 uavgjort)👍 9Kommentar
-
Kommentar
-
Får ikke en bedre start på helga enn det her altså. Bare å slappe av og nyte landslagspausen nå, folkens!
så tar vi gjerne en uavgjort i morgen mellom KBK og Molde👍 2Kommentar
-
-
Kommentar
-
-
👍 2Kommentar
-
RB teller 2-6 i sjanser. Ganske sikker på at Mads hadde mer enn en redning. Så sannhetem ligger vel et sted mellom vg og rb👍 1Kommentar
-
De hadde vel to langskudd (fra Olden Larsen) som Mats hadde god kontroll på, den syke rednings til Mats, en heading Mats slo over og headinga fra Sveen fra fem meter som Mats holdt greit, muligens en halvsjanse til? Hvor store sjansene er kan diskuteres…Kommentar
-
For vår del, 5 TLO sjanser, hvor noen av dem var halvslappe, 2 g Svendsen som var feite, Kkk, og Målet til Petty. Kanskje et Åsen skudd + sikkert noe jeg har glemtKommentar
-
I følge RB var det kun DG som var svakere enn Mathew i dag. Karakter 5. Selv mener jeg han var bedre enn som så. Han vinner veldig mange baller, slår knapt en feilpasning og søker å finne kreative løsninger.
Med tanke på at RB i sin vurdering av Bakke skriver "Laget hans skapte sjansene som kunne punktert kampen. Gjestene ble holdt helt unna målsjanser etter pause", kan man lure på om de befant seg på Consto eller Åråsen i dag👍 1Kommentar
-
👍 2Kommentar
-
Kommentar