Odd - Lillestrøm SK 18.09.2021 kl. 18:00
Collapse
X
-
Ruben Gabrielsen - vår Stefan Strandberg.👍 5Kommentar
-
Hahaha, du skal få for den! Medgang i fotball har jeg aldri opplevd, så pessimisme er liksom blitt default setting for min del👍 2Kommentar
-
Noe annet: med dette er Pettersson oppe på delt 2. plass på toppscorerlista vår. Det har resten av stallen ingen grunn til å være tilfreds med - det er direkte bleikt.
EDIT: ...og jeg skulle til å påpeke at Knudsen har virket veldig lett i dag...Ruben Gabrielsen - vår Stefan Strandberg.👍 1Kommentar
-
-
-
Vi skal vel slippe inn 3 i dag og, slik det er når Mads ikke står. Da tilsier matematikken at vi trenger hattrick på Lehne.👍 1Kommentar
-
-
Apropos nok en dårlig dag på jobben for Philip Slørdahl: jeg har bejublet Petterssons selvfølgelige inntreden i elleveren, men jeg må medgi at jeg ikke på langt nær er overbevist av Dragsnes på det som angivelig er hans foretrukne posisjon. Videre mener jeg at Eskil Edhs bidrag i kombinasjonsspillet på vår gode venstrekant hittil i år er veldig undervurdert, se for eksempel Rangers mål på Intility. Og siden Dragsnes' forsvarsspill går langt utenpå Slørdahls, som åpenbart ikke har nivået inne, synes jeg det er dumt at vi ikke spiller med Ogbu-Pettersson-Dragsnes bak og Ranger og Edh på vingbackene, så vi har to raske backer og ikke bare én.
Og ikke minst har jeg sett meg ganske lei på beskrivelser som "men ving/back XX er veldig løpssterk!" for å unnskylde forholdsvis trege spilleres lave toppfart. "Ja det går seint ja, men han kan holde på ei stønn!" Ja, OK.Ruben Gabrielsen - vår Stefan Strandberg.👍 2Kommentar
-
Må sies at Åsen har vært enorm i dag.
vi har alle muligheter til å ta denne. Jeg håper å se Helland ganske tidlig i 2. omgang. Og så lurer jeg på om Krogstad bør inn for Knudsen. Mathew har latterlig mye å gjøre defensivt. Svendsen-duell blir det nok og. Hadde vært digg om lillebror senker telemarkingene.
En stor bonus for oss at Kastrati måtte ut.👍 1Kommentar
-
Kommentar
Kommentar