Et sjelden svakt Sarpsborg-lag. Etter å ha sett denne kampen forstår jeg at de går fra tap til tap.
Kamptråd: Sarpsborg 08 - Lillestrøm SK - Tromsø IL 02.10.2021 kl. 18:00
Collapse
X
-
Tungt å tape en sånn kamp. Denne hadde vi vunnet om bare en av MHC, Ogbu, KKK eller Åsen hadde vært med.
Syns vi jobber på med det vi har, det er også et S08 som kjemper for livet og vi har ikke marginer. Dessverre blir det mange sånne kamper framover.
Keeperen til sarp brukte 49 sekunder på å ta det siste frisparket. Driter i om det det ikke hadde noe å si og vi ikke hadde sjans på poeng. Sånt skal gi gult👍 2Kommentar
-
Tungt å tape en sånn kamp. Denne hadde vi vunnet om bare en av MHC, Ogbu, KKK eller Åsen hadde vært med.
Syns vi jobber på med det vi har, det er også et S08 som kjemper for livet og vi har ikke marginer. Dessverre blir det mange sånne kamper framover.
Keeperen til sarp brukte 49 sekunder på å ta det siste frisparket. Driter i om det det ikke hadde noe å si og vi ikke hadde sjans på poeng. Sånt skal gi gultKommentar
-
👍 1Kommentar
-
👍 3Kommentar
-
Kommentar
-
Ser fotballinvalid ut dessverre. Halvhjerta og forsiktig. Trekker seg i dueller og prøver ikke på annet enn å dunke ball inn i boks samme hvor på banen han befinner seg. Holdes i live ved at han har en veldig god innleggsfot, men vi har ikke råd til å ha en slik luksusspiller på banen.👍 3Kommentar
-
Man får det man betaler for.Kjøper man ting som er gått ut på dato for lenge siden, er kvaliteten der etter.Last edited by Tommy og Tigeren; 02.10.2021, 19:24.Kommentar
-
👍 1Kommentar
-
Synes en 5-er i forsvar er utrolig defensivt. Vi får som fortjent med 3 tap de siste 4 kampene mot dårlig motstand med en altfor defensiv kampplan..
Er bra vi har TLO og mye stang inn tidligere i sesongen, ellers hadde vi igjen vært i nedykks-striden.
Vi blir altfor tømt i midtbaneleddet med kun to sentrale midtbanespillere. Ser for meg mye tap framover.
NB! For en elendig dømming! Hadde ikke dommeren en veldig dårlig dag på jobb, så bør han finne seg noe annet å gjøre.
Kommentar
-
Helt enig med Bakke i intervjuet etter kampen. En ok bortekamp. Synes dette var vesentlig bedre enn TIL kampen. Ingen spillere var svake, men få sto fram nok. S08 hadde først og fremst marginene i dag som vi hadde på Åråsen.👍 5Kommentar
-
👍 1Kommentar
-
Nå skjønner jeg godt at LSK begynner å tape kamper med den uttalelsen fra Bakke.Kommentar
-
Heavy Metall iz a poze, hardt rock iz a laifschteil👍 3Kommentar
-
Dette startet med at han for andre gang snakket om at TLO ønsker seg bort på grunn av nivået til lagkamerater. Jeg har aldri hørt snakk om noe sånt fra andre enn han. Det er greit å kritisere, men still noen krav til laveste nivå. Har heller ikke noe sans for å henge enkeltspillere til tørk så lenge de prøver. Idiotiske inngripner og å ikke prøve derimot irriterer meg. Da kritiserer jeg også. Men jeg prøver å gå på sak, ikke person. Du har sikkert sett at det ikke bare var jeg som reagerte på utsagnene.👍 4Kommentar
-
Er ikke ok å tape mot tre av de dårligste lagene lagene serien de 4 siste kampene.
Og Sarpsborg slapp inn 5 mål i forrige kamp, så de er et lag med klare defensive svakheter. Det eneste vi produserte mot dem var en fantastisk enkeltmannsprestasjon!
Å være fornøyd med å spille ballen fram og tilbake i en forsvars-femmer, mot en motstander som fokuser på alle mann i forsvar er en fallitterklæring!
Kommentar
-
👍 2Kommentar
Kommentar