Mange her var helt frelst og friskmeldte LSK både spillemessig og administrative, nei, jeg var skeptisk da jeg så att mye gikk stang inn og mange av seirene var mer flaks enn dyktighet. Igjen, begynn å rydd ut folket i styret og og administrasjonen, dem gjør en fryktelig dårlig jobb for klubben. Trenere og spillerne har jeg ingenting å utsette på da dem vet veldig godt selv hvilke feil dem gjør, med det vet ikke dem i administrasjonen.
Kamptråd: LSK – KBK
Collapse
X
-
-
Samt frustrasjon ved å svikte når man har sjansen til å klatre eller nærme seg de over seg. En gjenganger de siste 10-20 åra.
Faktum er at enda er vi ikke bedre selvom vi har tatt store steg i riktig retning.
Vi unngikk om ikke annet et tap. I vår drittsesong hadde vi tapt denne. Da hadde KBKs ene store gått innKommentar
-
Sammenlignet med Rekdals Ham Kam og deres utvikling så går det ganske tregt i LSK vil jeg si. Det er positive ting med bedre aggresivitet i forsvarsspillet, god keeper og TLO i form, men relasjonsbyggingen i vårt angrepsspill går forbausende sakte. Vi har relasjoner mellom enkeltspillere men som ett lag går utviklingen i sneglefart. Det er helt utrolig som i dag å se at vår beste offensive spiller er Espen Garnås som slår flere enkle forløsende passninger enn våre andre spillere som skal bidra med det.Kommentar
-
Mange her var helt frelst og friskmeldte LSK både spillemessig og administrative, nei, jeg var skeptisk da jeg så att mye gikk stang inn og mange av seirene var mer flaks enn dyktighet. Igjen, begynn å rydd ut folket i styret og og administrasjonen, dem gjør en fryktelig dårlig jobb for klubben. Trenere og spillerne har jeg ingenting å utsette på da dem vet veldig godt selv hvilke feil dem gjør, med det vet ikke dem i administrasjonen.________________________
TB👍 6Kommentar
-
Sammenlignet med Rekdals Ham Kam og deres utvikling så går det ganske tregt i LSK vil jeg si. Det er positive ting med bedre aggresivitet i forsvarsspillet, god keeper og TLO i form, men relasjonsbyggingen i vårt angrepsspill går forbausende sakte. Vi har relasjoner mellom enkeltspillere men som ett lag går utviklingen i sneglefart. Det er helt utrolig som i dag å se at vår beste offensive spiller er Espen Garnås som slår flere enkle forløsende passninger enn våre andre spillere som skal bidra med det.
For ett år siden tapte vi for Størdal/Blink. I mars blei vi rævkjørt av Godset og Viking. siden den gang har vi hatt RBK, Molde og et lass av middelhavsfarere og i dag medaljekandidaten KBK på gaffelen, og vi har et godt grep om topp seks utenfor rekkevidde for bl.a.søpla. Vi har ikke utviklet spillet, sier du?!?
Okei...👍 1Kommentar
-
Gudhjelpemeg! Kamma er et OBOS-lag! Som spiller mot andre OBOS-lag. I Norsk Tipping-ligaen valser Ullern over all motstand, med raske kombinasjoner og godt samspill. De er vel bedre enn LSK de også, da?
For ett år siden tapte vi for Størdal/Blink. I mars blei vi rævkjørt av Godset og Viking. siden den gang har vi hatt RBK, Molde og et lass av middelhavsfarere og i dag medaljekandidaten KBK på gaffelen, og vi har et godt grep om topp seks utenfor rekkevidde for bl.a.søpla. Vi har ikke utviklet spillet, sier du?!?
Okei...Kommentar
-
Aalesund var forøvrig i 2019 enda mer suverene i OBOS enn det HamKam er i år. Av en eller annen grunn var det tydeligvis ikke like enkelt å herje i Eliteserien. Som kjent ble det nedrykk den påfølgende sesongen.
Men Rekdals HamKam er nok ustoppelige ;-)
Last edited by Dole; 17.10.2021, 07:22.👍 3Kommentar
-
Nå orker jeg snart ikke fotball mer. Joda, det er idiotisk av Ogbu å løfte armen over skulderhøyde fordi vi vet at folk detter, og det røde kortet er nok riktig. Men faen heller, det Ulvestad og Coly dreiv med er så forbanna kvalmende. Det bør latterliggjøres og slaktes mye mer at to svære menn deiser rett i bakken og holder seg til hodet. Det er ikke nok skam i fotballen lenger.
Tidligere har Eliteserien vært et slags fristed for det mest kyniske og kjipe med internasjonal toppfotball. Mindre penger, få eller ingen griske eiere, mindre nedrig spill, mindre dilldall. Men i år har Eliteserien til tider være grusom å følge med på. Etter at det de siste par årene plutselig ble så stort fokus på manglende kynisme i norsk fotball har det gått helt over styr. Norske lag som deltar i Europa virker kun å ta med seg drøying, filming og pinlig kynisme som eneste lærdom. Nå framstår Eliteserien som en parodi på den mest fordomsfulle nordmanns ide av hvordan en seriekamp på Balkan utarter seg.
Molde simulerer hodeskader for å drøye tid. KBK har to spillere som deiser i bakken ved en liten berøring. Flere lag har hatt et utall kramper på Åråsen allerede fra timen er spilt som de lett rister av seg. Og det virker som eksperter og synsere liker det de ser. «Mer kynisme», ropes det. Vel, spar meg for denne nedrige juksekynismem. Det verste er at dommerne lar det skje. Spillere sparker vekk ballen og får tilsnakk.
Og nå skal de att på til innføre VAR…
👍 14Kommentar
-
Hodeløs påstand, tviler på om du kjenner noen av folkene i administrasjonen og har det dugg peiling på hva de gjør for klubben! Vi er heldige som har de lederne vi har, de leverer kvalitet for en beskjeden lønn og kontinuiteten av arbeidet ser vi bla på akademiet.
Nei, jeg kjenner ikke personene personlig i styret og administrasjonen, men jeg vet hvem de er, hva slags jobb dem har og jeg ser resultatet av jobben dem har gjort og fortsatt gjør. Og jeg er ikke fornøyd med det resultatet dem leverer, og det må jeg få ha min fulle rett til. Att du eller andre ikke liker det, det driter jeg oppi, for jeg er dritt lei av att vi skal være så koselige og ukritisk til det som foregår på åråsen, for den dagen man ikke tåler å høre att noen synes man har gjort en dårlig jobb så for man bare finne seg en annen jobb.
Kommentar
-
Så man må kjenne folk i administrasjonen og styret for å kunne ha kritisk blikk på det resultatet dem leverer??? Det holder ikke med å se sluttresultatet av jobben dem har gjort de siste 10-20 årene??
Nei, jeg kjenner ikke personene personlig i styret og administrasjonen, men jeg vet hvem de er, hva slags jobb dem har og jeg ser resultatet av jobben dem har gjort og fortsatt gjør. Og jeg er ikke fornøyd med det resultatet dem leverer, og det må jeg få ha min fulle rett til. Att du eller andre ikke liker det, det driter jeg oppi, for jeg er dritt lei av att vi skal være så koselige og ukritisk til det som foregår på åråsen, for den dagen man ikke tåler å høre att noen synes man har gjort en dårlig jobb så for man bare finne seg en annen jobb.
Å slenge ut dritt er bare kontraproduktivt og ødeleggende. Den tyngste faktoren når det gjelder sportslig suksess, er økonomi. Med unntak av Kristiansund, ligger LSK langt under klubbene over og til dels rundt oss på tabellen. Årsaken er blant annet at vi ikke har en stor investor som spytter inn midler i tide og utide.
Der er Molde aller flinkest i klassen, fulgt av RBK. Glimt har nettopp tatt steget opp i den sportslige/økonomiske adelen, så får tida vise om de klarer å forvalte suksess og økonomi like godt som trøndere og wannabe-trøndere. Brann og Vålerenga er skrekkeksempler på E L E N D I G sportslig og økonomisk styring og resultater ut fra satsingen.
LSK har vært middels, men får i år god uttelling. Så får tida vise om det er varig, og vi kan begynne å høste økonomisk av en sportslig suksess, eller om vi faller tilbake der vi har vært helt siden TV-millionene og velmenende, lokale investorer infiserte klubben med lettjente penger.
Så; Enten konkretiserer du kritikken din, ellers får du holde kjeft.👍 5Kommentar
-
jeg henviser til resultater ut i fra de 10-20 års innsats som er lagt ned, ikke mye å vise til, bortsett fra noen cupgull. Men jeg skal være såpass voksen att jeg ikke skal be deg holde kjeft. Det er nemlig slik diskusjonstaktik som for folk til å slutte å være aktiv i ett forum som er på vei til å dø ut med noen få aktive. Når man blir møtt med hold kjeft og andre mindre fine ting så gir det liten lyst til å prøve å skrive noe på forumet.Kommentar
-
Så man må kjenne folk i administrasjonen og styret for å kunne ha kritisk blikk på det resultatet dem leverer??? Det holder ikke med å se sluttresultatet av jobben dem har gjort de siste 10-20 årene??
Nei, jeg kjenner ikke personene personlig i styret og administrasjonen, men jeg vet hvem de er, hva slags jobb dem har og jeg ser resultatet av jobben dem har gjort og fortsatt gjør. Og jeg er ikke fornøyd med det resultatet dem leverer, og det må jeg få ha min fulle rett til. Att du eller andre ikke liker det, det driter jeg oppi, for jeg er dritt lei av att vi skal være så koselige og ukritisk til det som foregår på åråsen, for den dagen man ikke tåler å høre att noen synes man har gjort en dårlig jobb så for man bare finne seg en annen jobb.👍 1Kommentar
-
jeg henviser til resultater ut i fra de 10-20 års innsats som er lagt ned, ikke mye å vise til, bortsett fra noen cupgull. Men jeg skal være såpass voksen att jeg ikke skal be deg holde kjeft. Det er nemlig slik diskusjonstaktik som for folk til å slutte å være aktiv i ett forum som er på vei til å dø ut med noen få aktive. Når man blir møtt med hold kjeft og andre mindre fine ting så gir det liten lyst til å prøve å skrive noe på forumet.Kommentar
-
Tja. Hva med det at Sportsklubben suger så jævli på personmarkedet at det er til å få mark av?
Dette må være en villet politikk fra styr og stell, all den tid dem visstnok er gode på bedrift/spons.
Forresten bra at Sportsklubben er medlemsstyrt sånn at føringer kan legges (les: gress, pyro, Qatar osv). Frykter fx at enkelte folk i klubben hadde solgt/selger stadionnavnet ved første sjanse hvis dem hadde hatt/har mulighet.Kommentar
-
De som har hatt ansvar for brustemperaturen.
Tja. Hva med det at Sportsklubben suger så jævli på personmarkedet at det er til å få mark av?
Dette må være en villet politikk fra styr og stell, all den tid dem visstnok er gode på bedrift/spons.
Forresten bra at Sportsklubben er medlemsstyrt sånn at føringer kan legges (les: gress, pyro, Qatar osv). Frykter fx at enkelte folk i klubben hadde solgt/selger stadionnavnet ved første sjanse hvis dem hadde hatt/har mulighet.
Helt som forventet fra Knut, riktignok. Sterke meninger, null resonnement.👍 1Kommentar
-
👍 2Kommentar
-
Jeg sensurerer meg sjøl hele tia, siden vi ligger så bra ann på tabellen og jeg er enig i at brønnpissing på topp ikke er så givende. Så bare vent til bunnivået mitt neste sesong du, når TLO er solgt til Japan og MHC er skada på ny landslagssamling!
At jeg er kritisk til personmarkedhånteringa til klubben sitter nok i meg sånn historisk, så kan være enig i å si at "Sportsklubben suger så jævli på personmarket" blir feil.
Men det er ikke feil å si at de sugde så jævli på personmarkedet. Har en drøss av eksempler fra tilbake i tid, fra fx plenumsmøter hvor til og med jeg har somla meg til å være, hvor supre ideer, med til og med kilder, ble avfeid av klubben med argumenter som var utdatert eller ikke holdt vann.
Men jeg moderere meg herved til å være avventende til sportssklubben sin håndtering av personmarkedet!
Siden det som foregår på Åråsen for tia, er bra!
Eliteserien sin tilbakekomst til TV2 får dem bruke til det den er verdt.Kommentar
-
👍 3Kommentar
Kommentar