Kan vi slutte med disse fislepaslingene og marseillerulletene utenfor egen boks please? Vi har jo ikke nubbsjans mot motpresset til siddisene
Viking FK - Lillestrøm SK 23.10.2021 kl. 16:00
Collapse
X
-
-
👍 1
Kommentar
-
Uffameg, her blir vi rundspilt etter alle kunstens regler. Får krysse fingra for at det ikke blir verre før pause og at vi kan gjøre noen store forandringer i pausen.Kommentar
-
Klarer ikke helt å se hva de forandringene skulle være i dag, men får vel ikke blitt så mye verre uansett.Kommentar
-
-
Når vi en sjelden gang får en overgang så søles det bort på slurv også da...blir jævlig vanskelig daKommentar
-
-
👍 1Kommentar
-
Kommentar
-
Helt rett å starte med Ulrik framfor Tobbe. Han kan i stedet komme inn etter seksti og skape kaos bak hos vikingene.
Ellers er jeg fornøyd med pauseresultat og kampforløp. De som trodde vi skulle ut og kjøre kampen mot siddisene - sjøl om vi hadde hatt full første-ellever - har null peiling på fotball. Braut virker skarp og på hugget. Midtbanen kriger og slåss som de skal, sjøl om f.eks. MK har spilt veldig varierende. Med unntak av baklengsen, har forsvaret stort sett holdt formasjonen bakover.👍 1Kommentar
-
Herregud for et patetisk forsvarsspill. Slørdahl er faktisk ubrukelig. Gleder meg til å få hjem Sandberg.👍 1Kommentar
-
Dette er ikke en kamp for Pålan. Her må det kriges, og den eneste klubben Pålan kriger mot, er gamlebartene.
Helt rett å starte med Ulrik framfor Tobbe. Han kan i stedet komme inn etter seksti og skape kaos bak hos vikingene.
Ellers er jeg fornøyd med pauseresultat og kampforløp. De som trodde vi skulle ut og kjøre kampen mot siddisene - sjøl om vi hadde hatt full første-ellever - har null peiling på fotball. Braut virker skarp og på hugget. Midtbanen kriger og slåss som de skal, sjøl om f.eks. MK har spilt veldig varierende. Med unntak av baklengsen, har forsvaret stort sett holdt formasjonen bakover.Kommentar
-
-
-
Dette er ikke en kamp for Pålan. Her må det kriges, og den eneste klubben Pålan kriger mot, er gamlebartene.
Ellers er jeg fornøyd med pauseresultat og kampforløp. De som trodde vi skulle ut og kjøre kampen mot siddisene - sjøl om vi hadde hatt full første-ellever - har null peiling på fotball. Braut virker skarp og på hugget. Midtbanen kriger og slåss som de skal, sjøl om f.eks. MK har spilt veldig varierende. Med unntak av baklengsen, har forsvaret stort sett holdt formasjonen bakover.👍 1Kommentar
Kommentar