Syns ikke vi virker dødsfarlige hittil. Lurte fælt på hvem TLO vi fikk i dag også..i forkant
Lillestrøm SK - Stabæk, 27.10.2021, kl 1800.
Collapse
X
-
-
-
Kommentar
-
-
👍 1Kommentar
-
👍 1
Kommentar
-
deilig å se en omgang hvor vi styrer. Har vel ikke skjedd på fem-seks kamper. Helland med sin beste omgang – godt å se at linken med Lehne er såpass sterk. Kan bli ordentlig artig dersom vi klarer å ha Åsen på banen samtidig som disse to. Men da ryker fort Svendsen, og det er jo synd. Vi har noen luksusproblemer med full tropp.
En ting virker i alle fall sikkert for min del: DG kommer ikke til å savnes i særlig grad. Helt grei fotballspiller og virker som en sindig og bra person, men jeg gleder meg til å se noen andre få sjansen på høyrekanten over tid.👍 1Kommentar
-
Helt klart. Kairinen fortsatt et stykke foran, men veldig gledelig å se at Knudsen tar steg. Var litt redd for at han skulle stagnere etter en god start i OBOS i fjor.
deilig å se en omgang hvor vi styrer. Har vel ikke skjedd på fem-seks kamper. Helland med sin beste omgang – godt å se at linken med Lehne er såpass sterk. Kan bli ordentlig artig dersom vi klarer å ha Åsen på banen samtidig som disse to. Men da ryker fort Svendsen, og det er jo synd. Vi har noen luksusproblemer med full tropp.
En ting virker i alle fall sikkert for min del: DG kommer ikke til å savnes i særlig grad. Helt grei fotballspiller og virker som en sindig og bra person, men jeg gleder meg til å se noen andre få sjansen på høyrekanten over tid.
DG er nok en sånn spiller som trenere elsker, med hard jobbing og bra plasseringsevne og taktiske ferdigheter, men sjæl er jeg så gammaldags at jeg synes angrepsspillere skal være best i angrep.Kommentar
-
Ikke helt uenig, men det bør jo være et slags signal at den fotballfaglige lederen "elsker" en spiller👍 2Kommentar
-
👍 1Kommentar
-
Kommentar
-
👍 1Kommentar
-
-
-
-
-
Kommentar