Har Steen sett en fotballkamp før?
Lillestrøm SK - Stabæk, 27.10.2021, kl 1800.
Collapse
X
-
-
-
👍 2Kommentar
-
-
-
-
👍 4Kommentar
-
En for positivitetstråden: Med 6 kamper igjen er det matematisk umulig for Stabæk å ende foran oss på tabellenKommentar
-
God kamp - vi kjører kampen nesten hele veien. God kollektiv innsats i dag. Fint å få Lehne tilbake med to mål. Men - motstanden var laber. Stabæk kommer til p rykke rett ned, og vi må være enda bedre skal vi få med oss noe i de neste kampene..👍 2Kommentar
-
-
-
Fra VG: Men på det niende skulle det skje. Hellands halvtliggende vristspark parret med pannen på Espen Garnås. Hallingdølen – halvt stopper, halvt stuntmann – fløy gjennom luften og springskallet inn ledelsen Åråsen-publikummet hadde skreket seg hese og trommet seg stive etter.👍 8Kommentar
-
Fra VG: Men på det niende skulle det skje. Hellands halvtliggende vristspark parret med pannen på Espen Garnås. Hallingdølen – halvt stopper, halvt stuntmann – fløy gjennom luften og springskallet inn ledelsen Åråsen-publikummet hadde skreket seg hese og trommet seg stive etter.👍 1Kommentar
-
Det deilige i dag er at vi får beviset på at den første halvdelen av sesongen ikke bare var et blaff. Vi kan spille blendende god fotball, og fortjener så absolutt å ligge der vi ligger. Som Bakke sier i intervju etter kampen, "vi er litt i gründer-fasen" med masse unge spillere som fortsatt har sine første møter med diverse stadioner og situasjoner. Vi er akkurat der vi skal være ifølge 5-årsplanen. Utfordringen nå blir å fortsette å ta steg – potensialet i stallen er i alle fall der i høyeste grad.
Reis til Trondheim med lave skuldre og stinne av selvtillit nå, gutta. Dere har allerede innfridd målet for i år, de siste seks kampene er en bonus.👍 5Kommentar
-
👍 1Kommentar
-
Deilig med seier igjen
hadde frykta det ikke skulle flere 3 poengere denne sesongen , men heldigvis tok jeg nok engang feil .
Mye posetivt idag , selv om Stabæk er Ræva.
Tobias var strålende , Knudsen god m.fl.
Godt vi endelig scorer på en av mange cornere igjen.
En halv syk Lehne holder i massevis.
Skryt også til Helland , som jeg har avskrevet.
Han var god så lenge han orket.
Vi har mange tøffe kamper igjen , alle poeng evt fremover blir bare en bonus for min del, da vi har prestert over all forventning , totalt sett denne sesongen.Kommentar
Kommentar