Kjør!
Lillestrøm SK - Stabæk, 27.10.2021, kl 1800.
Collapse
X
-
På høy tid at Svendsen får sjansen fra start igjen. Blir spennende å se hvem som er, eller ikke er, tilbake i tropp og lag etter skader. Vår viktigste mann i forsvaret er suspendert og Kaan er ute, men hva skjer med Helland ("hvor skadefri" er han - mente trenerteamet faktisk at han var god nok for 90 min. mot KBK og 0 min. mot Viking?), Åsen (rekker han denne kampen, ref. Sesongen 2021-tråden) og Lehne (hvor mange minutter orker han etter sykdom?).
👍 1Kommentar
-
I dag blir nok en mer klassisk LSK kamp slik vi har sett de siste 3-4 sesongene, vi som skaper mest men brenner altfor mange sjanser, jeg nekter å tro at detta blir nok en viking/søpla/brann kamp der vi legger alle mann inni egen boks og håper på at noen skal plukke opp en ball vi måker opp i korridorene.
Så lenge vi tør å prøve har jeg klokketrua på laget, gir vi vekk absolutt alt initiativ igjen er det umulig å vinne kamper over tid i TL, altfor jevn liga til det.
👍 2Kommentar
-
Kommentar
-
På høy tid at Svendsen får sjansen fra start igjen. Blir spennende å se hvem som er, eller ikke er, tilbake i tropp og lag etter skader. Vår viktigste mann i forsvaret er suspendert og Kaan er ute, men hva skjer med Helland ("hvor skadefri" er han - mente trenerteamet faktisk at han var god nok for 90 min. mot KBK og 0 min. mot Viking?), Åsen (rekker han denne kampen, ref. Sesongen 2021-tråden) og Lehne (hvor mange minutter orker han etter sykdom?).
Vi tar stabæk idag, 3-1Kommentar
-
-
-
Fy faen. Ene staute stopperkødden etter den andre på besøk på Åråsen. Skam for fotball og menn generelt👍 1Kommentar
-
"Har lagt lista høyt i noen situasjoner her, Kai Erik Steen".
Presist om Steen hittil i dag fra kommentator👍 1Kommentar
-
-
-
Kommentar