Til å gråte av, jeg eLSKer denne klubben
Rosenborg BK - Lillestrøm SK 30.10.21, kl. 18
Collapse
X
-
-
-
-
Historisk kveld, som kommer til å bli snakka om LENGE. For en sesong det har vært - endelig oppturer for oss som holder med fugla..👍 2Kommentar
-
👍 9Kommentar
-
Helt ufattelig moro! Kan nesten ikke tro det jeg ser. Følte at det var muligheter, men var jo samtidig overbevist at vi kom til å tape til slutt uansett.
Nesten litt uvirkelig hvordan vi plutselig bare tar over kampen. Vinner jo fortjent til slutt. Syns både kommentatorer og Rosenborg selv hausa opp trøndra og deres prestasjon altfor mye. Det var faktisk ikke så ekstremt mye de skapte. Vi hadde like mange målsjanser, om ikke flere.Kommentar
-
Helt ufattelig moro! Kan nesten ikke tro det jeg ser. Følte at det var muligheter, men var jo samtidig overbevist at vi kom til å tape til slutt uansett.
Nesten litt uvirkelig hvordan vi plutselig bare tar over kampen. Vinner jo fortjent til slutt. Syns både kommentatorer og Rosenborg selv hausa opp trøndra og deres prestasjon altfor mye. Det var faktisk ikke så ekstremt mye de skapte. Vi hadde like mange målsjanser, om ikke flere.👍 3Kommentar
-
Må forresten få skryte av banens bestemann som var livsviktig for oss både offensivt og defensivt. Mathew fikk merkelig nok kritikk av flere her i første, antageligvis på grunn av det hjelpeløse skuddet, men i andre var han jo helt sjef. Scorer til og med på langskudd. Ekstra deilig når man tenker på at han ved flere anledninger har takket nei til bartene fordi han ikke vil spille for noen annen norsk klubb enn LSK. Vi er helt utrolig heldige som har en så gjennomført solid og lojal type som ham.👍 18Kommentar
-
-
-
Stort pluss til Magnus Knudsen også. Tok tak i midtbanen som om han ikle hadde gjort annet i dag. Jeg kritiserte ham mot Viking for å være svak under press, men jeg eter i meg de ordene i dag. God i gjenvinningene, holdt på ballen i viktige situasjoner og spilte gode pasninger. Enormt godt innhopp!👍 13Kommentar
-
Meldte ikke Mesfin at han skulle prate med Åsen om fremtiden i en landslagspause for en god stund siden? Fra VG:
Åsen er utlånt fra Rosenborg. Hva som skjer etter at avtalen opphører, vet han ikke.
– Det har det ikke vært noe snakk om. Det blir sikkert litt frem og tilbake etter hvert. Jeg har ingen fremtidstanker, sier Åsen.
Kommentar
-
Først av alt så viser dette viktigheten av å ha en keeper som leverer på absolutt toppnivå kamp etter kamp. Så klart vi er litt heldige som ikke havner under 2 - 0 men som alle som har spilt fotball vet så preger mål kamper og når attpåtil Åsen kommer inn på det tidspunkter som han gjør så ble flere RBK spillere våte i buksa. Jeg syntes alle som kan krype å gå bør gå på kamp neste helg!
👍 6Kommentar
-
Leser i spilllerbørsen til RB at Edh var syk og sannsynligvis ikke hadde spilt om Ranger ikke hadde skada seg på trening denne uka. Gjør det desto mer imponerende at han holdt unna i såpass stor grad.👍 9Kommentar
-
Kommentar