Lillestrøm SK - Vålerengen IF 7.11 kl. 19:00
Collapse
X
-
Håper spillerne gir faen i å følge med på de andre kampene før avspark i morra. Her skal det kun være fokus på å gruse slumsøstrene. Vi er altså på 3. plass med seier til oss og Viking-tap … og Mjøndalen er i støtet. Ekkelt å møte dem sent på høsten når de er i skikkelig krigehumørLast edited by Kanarivogel89; 06.11.2021, 22:21.👍 1Kommentar
-
Får bare dra denne videre opp mot toppen , å fortelle litt om min story , kanskje noen er i samme situasjon ?
Jeg miss liker denne søpla så jævlig..
Er Oslo gutt selv , men min far var fra Strømmen , og spilte selv i topp divisjonen for dem , den tid.
Vi var 3 sønner , som fra sent på 70-tallet ble dratt med i ung alder på LSK kamper da Strømmen var på vei ned , for å beundre Tom Lund.
Jeg ble "forelska " med en gang , ikke bare i Tommy , men LSK.
Mens en bror har holdt seg "nøytral" har han siste solgt seg om hore.....
Vær så snill LSK , bare ikke tap , i så fall må jeg feire Julaften alene.
Jeg tror de fleste av oss kjenner eller jobber med en søpla supporter? Men å ha en bror som er ett "svin" er vanskelig.
Så vær så snill , bare ikke tap mot søpla !
👍 9Kommentar
-
Stadion med sponsornavn og plastikkbane, uspiselig trener og eier, fraværende interesse fra Oslo-folket, kjipe supportergrupperinger og fremdeles tilstedeværende rasismeproblemer, samt årelang tradisjon med å underprestere i forhold til forutsetningene. "En by, ett lag"? Nei, de har i mange år vært det eneste laget fra Oslo på toppnivå og trekker for det meste rundt 5 000 på kamp, inkludert hjemmesittende sesongkorthavere. Realiteten er at de fleste i Oslo enten mener at det er flere lag, eller at de rett og slett ikke bryr seg om bydelslaget.
Det er mange grunner til å ikke like søpla, og selv om det er en del supportere av laget som er like uspiselige som klubben, er det likevel mulig å ha sympati med de fleste av dem. Det er klart det er kjipt å være vif-supporter, en stor mengde skam følger med. Samtidig må man sette pris på disse derbyene og at det tross alt finnes noen supportere der som evner å levere godt på engasjement og tribuneliv - det er mangelvare i Norge. På sitt beste er de kanskje Norges nest beste supportere når det kommer til å lage liv på stadion.
Hvis vi møter på motgang underveis i kampen i morgen, så vet vi at laget vårt har mer karakter enn på mange år. Vi vet at vi holder godt i kampene, at vi har en joker eller to på benken og at vi kan være effektive. Vi kan score mot etablert, på kontring og på dødball. Så vær med å støtt gutta uansett kampforløp i morgen, da er det størst sannsynlighet for et resultat det går an å like.
Vi har et bedre lag i denne kampen enn da vi møtte dem i bortekampen. De har blitt dårligere etter å blant annet ha mistet Dønnum, som var avgjørende for at de reddet poeng da. Bortekampen gikk på plastikk, denne kampen går på gress. Gutta våre klarte uavgjort den gangen, med kun søppel på tribunen, nå har gutta 9 000 av oss i ryggen. Derby er derby, men jeg synes dette lukter fugl. Jeg gleder meg til ønske lillebror velkommen til jungelen i morgen. Nå tar vi dem!👍 10Kommentar
-
Bra innlegg BD , 100% enig .
Og faktisk så så synes jeg vi har ett bedre lag spiller for spiller enn söpla . I alle fall sett med mine LSK briller
Utenom Sahraoui og Kjartansson så er jo laget deres veldig grått og trist ,
Oslos stolthet like som..... da har en ikke mye å väre stolte av...Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Føles som om vi er for snille. Molde, med sin brede stall drev rovdrift på BBS i vinter, mens vi sparer spillere som har en liten vondt foran årets viktigste?Kommentar
-
Kommentar
-
Helland er en ting. Beina hans er laget av Mariekjeks, i likhet med BBS. Men Svendsen? Har selv argumentert for å ikke brenne Kairinnen med tanke på neste år. Vi skal ikke være ukritiske, men kan pushe litt innimellom👍 1Kommentar
-
Helvete så deilig kok!
Og akkurat i det jeg skriver det så kaster apeskallene bluss på banen. Fuck offKommentar
Kommentar