Kamptråd: Viking - LSK 2.9.07

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • erlando
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Jul 2006
    • 858

    Opprinnelig skrevet av MortenA
    Hauge var ikke opp på FIFA standard i dag heller, men det har han vel aldri vært når han har dømt oss. At Kippe får rødt kort er greit nok siden han kriger til siste slutt, og karantenen mot Tromsø ikke burde skade oss. Men vi får skuffende mye frispark imot i dag. Mye burde aldri vært blåst, og en del ganger burde det vært vi som fikk frisparket.

    Utligningsmålet ligner for meg mye på en omtalt situasjon på Alfheim tidligere i år, men å finne en linje i hva dommerne blåser for er det ikke lett å finne.
    Mitt største ankepunkt med Hauge var at han forandret helt hvilken linje han la seg på. I første omgang lå lista ganske høyt for hva som ble frispark - i løpet av pausen virket det som lista hadde falt på bakken. Når i tillegg alt av femti/femti-dueller blir blåst i favør hjemmelaget, fikk virkelig Viking et godt utgangspunkt for stormløpet - selv om de selvsagt skal ha mesteparten av æren selv.

    ...og når Vikingfans (bergensere) syter over at Viking skulle hatt frispark før Riise scoret, så benytter jeg nå anledningen til å syte over at Gaarde bruker armen til å holde Shane nede og lener seg over ryggen hans når han scorer.
    Ja til pause i pausen!

    Kommentar

    • MedlemNR35
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Mar 2004
      • 905

      Frode Kippe, Frode Kippe
      Griner du? Griner du?
      E du redd for Hannes? E du redd for Hannes?
      HA HA HA, HA HA HA

      Sang Viking fansen.

      Synes dog det så ut som det var Hannes som var redd for Kippe.

      Kommentar

      • Kanarifugl84
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Jun 2007
        • 2319

        Opprinnelig skrevet av MedlemNR35
        Synes dog det så ut som det var Hannes som var redd for Kippe.
        Han la seg hvertfall ned på bakken for å sutre/sippe etter hver eneste duell med Kippe, desverre for oss fikk T.Hauge etterhvert meget sterk sympati for islendingen.

        Kommentar

        • wænk
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Nov 2006
          • 2244

          Ifølge Soma skulle trolig Viking hatt frispark ennå en gang før Riise scora..
          Han ble jo tross alt dytta i ryggen.. (les; tapte duellen...)
          If you're not living on the edge, you take up too much room!

          Kommentar

          • bjarmann
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Sep 2005
            • 2925

            åssen kan en mann som er så stor som sigurdsson dette så lett? han datt bare noen prikka han litt på ryggen. se spesielt saltoen hans når han blei pirka litt på leggen av psa før vår scoring. herregud! kippe vant duellen mot svinet klart!
            I år så tar vi alt

            Kommentar

            • MortenA
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Apr 2007
              • 3438

              Opprinnelig skrevet av wænk
              Ifølge Soma skulle trolig Viking hatt frispark ennå en gang før Riise scora..
              Han ble jo tross alt dytta i ryggen.. (les; tapte duellen...)
              Hvis Soma klager over at Riise er nær han, og han kan ikke ha dyttet kraftig, så er det ikke rart at han ikke er landslagsaktuell. Han burde kanskje vurdere en karriere innen ballett, men jeg frykter at da kan kroppskontakten med de kvinnelige partnerene bli litt for tøff for han.
              Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

              Kommentar

              • mooph
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Aug 2005
                • 1496

                Opprinnelig skrevet av MortenA
                Han burde kanskje vurdere en karriere innen ballett, men jeg frykter at da kan kroppskontakten med de kvinnelige partnerene bli litt for tøff for han.
                For ikke å snakke om hvor svimmel en blir av sånne piruetter som ballet folket viser frem. Tror neppe det er noe for Soma nei...
                Fugla mot nye høyder

                Kommentar

                • reka
                  Seniormedlem
                  --==FORUMRUNKER==--
                  • Aug 2005
                  • 13277

                  Frode Kippe: BB
                  Hanne Sigurdsson: NN

                  Kommentar

                  • wænk
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Nov 2006
                    • 2244

                    Fra; http://fotball.aftenposten.no/elites...ticle89246.ece

                    "Den rutinerte midtstopperen sier han fikk en dytt i ryggen på Lillestrøms scoring."
                    Er ikke sikkert han mener de skulle hatt frispark, men han bruker den hvertfall som en fin unnskyldning for at det ble mål...

                    "I stedet for at vi stoppet dem på 20 meter var vi passive, og ballen stusset. Jeg fikk i tillegg en liten dytt i ryggen, og ballen gikk over meg, forklarer han."

                    Unnskyld meg, men kom ikke den ballen direkte fra Otto? Litt vanskelig å stoppe den ballen tidligere da syns jeg.. Mulig jeg sov under kampen men???

                    Forresten veldig glad for at vi møtte FFK når vi gjorde, tror de skal klare Brann den 16. Gode på Nadderud.
                    If you're not living on the edge, you take up too much room!

                    Kommentar

                    • RSP
                      Moderator
                      • Aug 2004
                      • 10498

                      Jaja, ett poeng i Stavanger greit nok. Og takk til Fredrikstad som nettopp har slått Stabæk 2-0 på Nadderud!
                      Last edited by RSP; 03.09.2007, 20:13.

                      Kommentar

                      • UFM1
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Apr 2007
                        • 2008

                        frode kippe klarte å bli utvist på overtid at det skal værra mulig, det er så jævlig uflaks. men det var sole klart to gule kort som førte til et rødt.
                        Lillestrøm

                        Kommentar

                        • bjarmann
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Sep 2005
                          • 2925

                          Opprinnelig skrevet av UFM1
                          frode kippe klarte å bli utvist på overtid at det skal værra mulig, det er så jævlig uflaks. men det var sole klart to gule kort som førte til et rødt.
                          han ofra seg for laget. han stoppa en klar målsjangse, så klarer ikke se at det er så uflaks. bare en mann med hjerte i klubben gjør no sånt!
                          I år så tar vi alt

                          Kommentar

                          Working...