Bodø/Glimt - LSK
Collapse
X
-
-
-
-
👍 1Kommentar
-
Er det tilfeldig at eurosport stopper bildet før foten treffer ballen? Idet bildet stoppes er ballen fortsatt såvidt inne, men hva med når foten treffer ballen? Med så mye kampfiksing og korrupsjon som vi vet det finnes i foppalen ville det ikke vært helt søkt å se for seg at eurosport er med på det for å kunne vise et "mer spennende produkt". Vi veit jo fra før at Hobbern er ubrukelig, men hvorfor prøver produksjonen å dekke over for ham?👍 1Kommentar
-
-
Kommentar
-
Åpenbart at underlaget gir dem en fordel, du ser det er umulig å skifte løpsretning uten å skli, glimt har øvd på denna formen for snøfotball i årevis nå, minner veldig om å spille foppal på is, det blir nærmest som en annen idrett å regne for å sitere glimtkapteinen. Det eneste du må være god på er å holde deg på beina.👍 1Kommentar
-
Får heller fokusere på at Dragsnes står i ingenmannsland og ser på Fet i stedet for å ta ham ut. Eller at alle tre stopperne har fokus på Botheim. Når man ikke kan se hvorvidt ballen er ute selv etter tre repriser så er det så tight at jeg ikke gidder å bruke kalorier på å diskutere👍 1Kommentar
-
Åpenbart at underlaget gir dem en fordel, du ser det er umulig å skifte løpsretning uten å skli, glimt har øvd på denna formen for snøfotball i årevis nå, minner veldig om å spille foppal på is, det blir nærmest som en annen idrett å regne for å sitere glimtkapteinen. Det eneste du må være god på er å holde deg på beina.👍 1Kommentar
-
Han sier jo ikke at det er grunnen, men at det er en faktor. Noe det åpenbart er. Får vondt bare av å se på den matta. Blir i hvert fall ikke enklere nå med tungt snøvær. Melder et par-tre skader og to tilfeldige mål👍 1Kommentar
-
Jeg mistenker at ballen var inne, for den vinkelen de bruker på reprisen blir misvisende. Det ser ut som at hele ballen er over hele linja med så lav kameravinkel.
Uansett; ingen grunn til å svartne og si god jul i dag. Dette visste vi skulle komme, Bodø er et bedre lag.👍 2Kommentar
-
VD er bedre defensivt enn Ranger/Edh men har skuffet offensivt men der er han i selskap med den andre siden. Begge vingbacker er lagets svakeste del og har ikke evnen til å både forsvare og gi midtbanen hjelp slik at de ofte er i undertall der de ikke burde vært det. Nå var jo ikke planen at vi skulle spille med 3 stoppere hele året og jeg syntes det bør vurderes andre formasjoner under vinteren.👍 1Kommentar
-
VD er bedre defensivt enn Ranger/Edh men har skuffet offensivt men der er han i selskap med den andre siden. Begge vingbacker er lagets svakeste del og har ikke evnen til å både forsvare og gi midtbanen hjelp slik at de ofte er i undertall der de ikke burde vært det. Nå var jo ikke planen at vi skulle spille med 3 stoppere hele året og jeg syntes det bør vurderes andre formasjoner under vinteren.👍 2Kommentar
Kommentar