Bodø/Glimt - LSK
Collapse
X
-
-
Kommentar
-
De første ti minuttene til hobber er et megaargument mot VAR. Virker som en innebandydommer som skal dømme fotball for første gang. Helt Ted Lasso. Mangelen på fotballforståelse er skrikende.
De to frisparka han gir glimt og kortet til Knudsen er blemmer VAR ikke tar. Bruk VAR-penga og kjøp fri dommerne. Send Hobber på skole der han fordeler tida likt mellom å se fotball, spille fotball og dømme fotball.👍 4Kommentar
-
-
-
De første ti minuttene til hobber er et megaargument mot VAR. Virker som en innebandydommer som skal dømme fotball for første gang. Helt Ted Lasso. Mangelen på fotballforståelse er skrikende.
De to frisparka han gir glimt og kortet til Knudsen er blemmer VAR ikke tar. Bruk VAR-penga og kjøp fri dommerne. Send Hobber på skole der han fordeler tida likt mellom å se fotball, spille fotball og dømme fotball.Kommentar
-
Målet må vel være at nok av andre, oppegående menn/damer fatter interesse for dommerfaget, til at Hobber kan holde seg til 2. divisjon og lavere? Stakkars mann - dette har han åpenbart ikke psyken til .Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
-
Kommentar
-
Synes det er mistenkelig mye grønt under ballen før den blir slått inn, men skal ikke være for bastant. Hadde ikke brydd meg dersom jeg var trygg på at samme beslutning ville blitt tatt dersom det var andre veien, men det er jeg er jeg ikke. Det gule kortet til Knudsen er bare helt håpløst. Det kvalifiserer så vidt til frispark, men det gis altså gult kort. I tillegg er det greit at keeperen tar med seg ballen og hindrer oss i å ta et raskt innkast.
Hobber Nilsen er mer nedsnødd enn banen.Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?Kommentar
-
Hvis undelag ikke betyr mer enn noe marginalt, kan du da forklare meg hvorfor glimt gikk 5år uten å vinne en eneste gresskamp? Eller hvorfor kapteinen dems kaller det "en helt annen idrett"? Glimt spiller konsekvent på 2 og 3bevegelser og cutbacks til ledige folk så motstander ikke har sjans til å snu. Sarp med Rash mohammed, kbk med bamba og senere pellegrino. De spiller på sine styrker,som er en plastmatte helt fremmed for alle andre enn dem selv. Sarp legger nytt plastdekke og vipps er de dumpekandidat istedetfor tyrkia-dødere. For meg er det helt åpenbart at så rævva plast som mulig gir fordel til de som spiler der hver uke.👍 1Kommentar
Kommentar