Lite fornuftig tidsbruk å brøyte Glimts banehalvdel.
Bodø/Glimt - LSK
Collapse
X
-
Hvis undelag ikke betyr mer enn noe marginalt, kan du da forklare meg hvorfor glimt gikk 5år uten å vinne en eneste gresskamp? Eller hvorfor kapteinen dems kaller det "en helt annen idrett"? Glimt spiller konsekvent på 2 og 3bevegelser og cutbacks til ledige folk så motstander ikke har sjans til å snu. Sarp med Rash mohammed, kbk med bamba og senere pellegrino. De spiller på sine styrker,som er en plastmatte helt fremmed for alle andre enn dem selv. Sarp legger nytt plastdekke og vipps er de dumpekandidat istedetfor tyrkia-dødere. For meg er det helt åpenbart at så rævva plast som mulig gir fordel til de som spiler der hver uke.👍 1Kommentar
-
-
-
Akkurat det som er poenget mitt, underlaget har betydning. Det blei veldig tydelig i 1omg, man må spille på en særegen måte på så glatt og dårlig plast.
Et poeng mot statistikken jeg dro fram er vel at det fins svært få gresslag igjen i norge, så å ikke vinne på gress på 5år er ikke akkurat 15 bortekamper i 5år, mer typ 3-4x 5 år, men fortsatt signifikant at norges beste lag kan gå 20kamper uten seier fordi de ie får spille på jallaplasten sin. Er redd de veit det godt sjøl og så europapenga brukes ikke på nytt dekke som sarp dreit seg ut på.
Kommentar
-
-
Litt bedre siste 5, men skal mye til at vi får med oss noe herfra. Før helga hadde jeg takket ja til 1 tapt poeng for Enga og status quo mot KbkKommentar
-
👍 3Kommentar
-
Kommentar
-
DG har gjort sine saker så godt han evner. Så gleder jeg meg til stafettpinnen gis videre etter sesongen
Enkelte her inne ser rødt med en gang man kommer med kritikk. Synes du fire målpoeng for en ving i en angrepstrio er godt nok?👍 4Kommentar
-
Hei. Jeg mener DG er helt ok. Han er grei squadspiller å ha dersom man sikter seg inn på midten av tabellen. Men det finnes ikke et lag på øvre halvdel som ville vært styrket av å ha DG i elleveren. I tillegg er han gammel og står i veien for Svendsen, Mathisen og Seferi.
DG har gjort sine saker så godt han evner. Så gleder jeg meg til stafettpinnen gis videre etter sesongen
Enkelte her inne ser rødt med en gang man kommer med kritikk. Synes du fire målpoeng for en ving i en angrepstrio er godt nok?👍 1Kommentar
-
-
👍 2Kommentar
-
Ja, greit nok. Jeg har vært tålmodig med DG, men nå er jeg glad for at noen andre skal få prøve seg. Han fikk ikke/ville ikke ha ny kontrakt. Vitner om en spiller som er mett. I en sport med ekstreme vinnerskaller kommer man dårlig ut dersom man senker seg ørlite, og det gjør man jo når sulten forsvinner. Så nå teller jeg ned kampene til fyren er historie.Kommentar
-
👍 5Kommentar
Kommentar