Kamptråd: Molde - Lillestrøm SK; 05.12.21 kl. 17.00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • MortenA
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Apr 2007
    • 3438

    Kamptråd: Molde - Lillestrøm SK; 05.12.21 kl. 17.00

    Sannsynligvis årets mest forhatte borteoppgjør. All ære til de som drar oppover for å møte velkomstkomiteen med telt og nakenvisitering.

    Når det gjelder det forballmessige, så jakter Molde fortsatt på Bodø/Glimt. Vi på den annen side har fortsatt en teoretisk mulighet på bronse, men realiteten er at sannsynligvis må jobbe for å holde Bartene, KBK og søpla bak oss. Det vil holde hardt å ta poeng, men intet hadde vært bedre enn å ruinere det siste gullhåpet for dem.

    Når det gjelder lagene, så skal Kristoffer Haugen være ute med karantene, og det ryktes om annet rusk i forsvaret til Molde. For oss er det vel kun Helland og Ranger som er tvilsomme. Kairinen fikk noen minutter mot Godset, men jeg vil anta at han matches sakte etter skaden. Høyreving er nok plassen det er mest usikkerhet rundt. Laget jeg tipper starter er:

    Mads
    Garnås - Ogbu - Petterson
    Edh - Matthew - Knudsen - Dragsnes
    DG - Lehne - Åsen
    Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?
  • Kroktåa
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Feb 2015
    • 2937

    #2
    Tipper det er en krølltopp på kanten som ville vært veldig sugen på å torpedere gullhåpet til trålerlaget om han får sjansen...

    Kommentar

    • Sailor Man
      Moderator
      • Jun 2007
      • 1385

      #3
      Kairinen spilte vel hele kampen mot Godset, og var veldig god. Jeg tror han spiller fra start og dytter Knudsen enten opp på kanten som sist, eller ut på benken. Tror altså ikke DG starter, Knudsen og kanskje Svendsen virker å være foran i køen.

      Kommentar

      • MortenA
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Apr 2007
        • 3438

        #4
        Opprinnelig skrevet av Sailor Man
        Kairinen spilte vel hele kampen mot Godset, og var veldig god. Jeg tror han spiller fra start og dytter Knudsen enten opp på kanten som sist, eller ut på benken. Tror altså ikke DG starter, Knudsen og kanskje Svendsen virker å være foran i køen.
        Tok feil. Kairinen startet, men ble byttet ut med Krogstad. Da starter han nok sentralt, og jeg blir ikke overrasket dersom Knudsen tar høyrevingen. At Svendsen får godt med spilletid er også sannsynlig. Spørsmålet er om det blir fra start.
        Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

        Kommentar

        • LS89
          Kamptrådkongen
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Apr 2013
          • 3373

          #5
          Vi kjørte over dem på Åråsen, bare å fortsette i samme stil

          Uansett, en meget tøff bortekamp, og vi har noen sure overtidstap derfra de siste årene, men også en herlig cupsemi i 17. Vi har absolutt vært på høyde med Molde på Aker de siste årene, og jeg ser ingen grunn til at vi ikke skal kunne gjøre det vanskelig for hjemmelaget også denne gangen. Som nevnt, har Molde åpenbart utfordringer i bakre rekker, noe som kan borge for mye mål. Jeg blir ikke overrasket over om vi tar med oss poeng herfra, når vi ser hva dette laget er i stand til på sitt beste, noe borte mot RBK er et godt eksempel på.

          Kjør på med Svendsen fra start. Molde er ikke et lag som legger seg bakpå, og her blir det garantert mye rom. Sånn sett kan nok kampbilde passe DG bra, men for egen del vil jeg se TS fra start. Resten av laget sier seg selv.

          Kommentar

          • Sailor Man
            Moderator
            • Jun 2007
            • 1385

            #6
            Opprinnelig skrevet av MortenA

            Tok feil. Kairinen startet, men ble byttet ut med Krogstad. Da starter han nok sentralt, og jeg blir ikke overrasket dersom Knudsen tar høyrevingen. At Svendsen får godt med spilletid er også sannsynlig. Spørsmålet er om det blir fra start.
            Da tok vi feil, begge to.

            Kommentar

            • Lars Henrik Dahl
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Jan 2020
              • 2285

              #7
              Bakke virker å være en "det er sine egne mann skal ha det" mann. Nesten konsekvent har han kjørt innpå spillere som har fortid hos motstanderen når dette har vært mulig. Det taler for at Svendsen får godt med spilletid. Kairinnen spiller nok fra start med mindre kunstgress har noe å si for rehabiliteringen hans.

              Kommentar

              • Kanarivogel89
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • May 2006
                • 4558

                #8
                Her har jeg en god følelse. Synes alltid vi er det beste laget mot Molde, men fått veldig dårlig betalt. Her stiller vi toppa, mens Molde sliter med skader. En gloheit Lehne og en revansjesugen Svendsen fikser detta

                Kommentar

                • Lasse Johansen
                  Juniormedlem
                  Bøffelpromp
                  • Jul 2020
                  • 14

                  #9
                  Jeg trøkka på feil lag på vglive. Er det mulig å endre det? Hvis noen vet må de svare fort før jeg spyr opp hele magesekken

                  Kommentar

                  • Lars Henrik Dahl
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Jan 2020
                    • 2285

                    #10
                    Opprinnelig skrevet av Lasse Johansen
                    Jeg trøkka på feil lag på vglive. Er det mulig å endre det? Hvis noen vet må de svare fort før jeg spyr opp hele magesekken
                    Sorry, ingenting du kan gjøre. Heretter heter du konvertitten

                    Kommentar

                    • Holterkanari
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Aug 2009
                      • 580

                      #11
                      Opprinnelig skrevet av Lasse Johansen
                      Jeg trøkka på feil lag på vglive. Er det mulig å endre det? Hvis noen vet må de svare fort før jeg spyr opp hele magesekken
                      Logg inn på iPhone privat om du har det, gi så en stemme til LSK så er du i null
                      ________________________
                      TB

                      Kommentar

                      • pattriot
                        Seniormedlem
                        Forumsadist
                        • Aug 2011
                        • 108

                        #12
                        Opprinnelig skrevet av Holterkanari

                        Logg inn på iPhone privat om du har det, gi så en stemme til LSK så er du i null
                        Det går fint fra Android også, så mange ganger du vil faktisk. Åpner bare en inkognito-fane, går til sida for kampen trykker på LSK, lukker programmet. Dette kan du repetere så mange ganger du bare gidder. Liten vits i egentlig, men det går.

                        Kommentar

                        • BD
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Feb 2006
                          • 1422

                          #13
                          Noen som har info fra treningene denne uken? Regner med at Helland og Ranger fremdeles er ute? Er vi ellers skadefrie?

                          Blir også spennende å se Molde sin tropp og lagoppstilling, de har trolig utfordringer i forsvaret dersom Sheriff er skadet.

                          Vi må ha en plan for å stoppe Wolff Eikrem, han er dessverre i form nå. Klarer vi det er det muligheter for oss her.

                          Klarer vi like mange poeng som rbk klarer mot Stabæk, er det fremdeles greie muligheter inn mot siste runde. En 4. plass hadde vært utrolig kult - bare å krysse fingrene, folkens!

                          Kommentar

                          • Lars Henrik Dahl
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Jan 2020
                            • 2285

                            #14
                            Opprinnelig skrevet av BD
                            Noen som har info fra treningene denne uken? Regner med at Helland og Ranger fremdeles er ute? Er vi ellers skadefrie?

                            Blir også spennende å se Molde sin tropp og lagoppstilling, de har trolig utfordringer i forsvaret dersom Sheriff er skadet.

                            Vi må ha en plan for å stoppe Wolff Eikrem, han er dessverre i form nå. Klarer vi det er det muligheter for oss her.

                            Klarer vi like mange poeng som rbk klarer mot Stabæk, er det fremdeles greie muligheter inn mot siste runde. En 4. plass hadde vært utrolig kult - bare å krysse fingrene, folkens!

                            I flg Sves TV starter vi som sist. Ranger og Helland skulle være klare til troppen, mens DG er ute med en liten skulderskade. Det tilsier vel innhopp fra Svendsen (bankers), mens de andre kommer litt mer an på kamputviklingen. Sves tipper 1-1. Stabæk trenger desperat poeng for å sikre seg kvalikken og kommer til å kjempe som løver hjemme mot Bartene. Håper det holder til poeng, ellers trenger vi alle tre fra Molde.

                            Kommentar

                            • Sailor Man
                              Moderator
                              • Jun 2007
                              • 1385

                              #15
                              Vi starter likt som sist. Molde med Risa i midtforsvaret, så det kan være et mulig svakt punkt.

                              Dagens quiz: hvilken spiller er ikke med i Molde-troppen i dag?

                              Kommentar

                              • kunden
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Jun 2005
                                • 2361

                                #16
                                Opprinnelig skrevet av Sailor Man
                                Vi starter likt som sist. Molde med Risa i midtforsvaret, så det kan være et mulig svakt punkt.

                                Dagens quiz: hvilken spiller er ikke med i Molde-troppen i dag?
                                Moldes tropp eller troppen mot Molde? Semantikk, semantikk ...

                                Kommentar

                                • Kanarivogel89
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • May 2006
                                  • 4558

                                  #17
                                  Glimt og Odd rett opp i ledelsen. Dæven

                                  Kommentar

                                  • Kanarivogel89
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • May 2006
                                    • 4558

                                    #18
                                    Må være på jobb nå, Ranger. Utrolig synd med skade på Tom Peder

                                    Kommentar

                                    • BD
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Feb 2006
                                      • 1422

                                      #19
                                      Opprinnelig skrevet av Kanarivogel89
                                      Må være på jobb nå, Ranger. Utrolig synd med skade på Tom Peder
                                      Ser allerede at vi er mer usikre defensivt, dessverre

                                      Kommentar

                                      • Kanarivogel89
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • May 2006
                                        • 4558

                                        #20
                                        Opprinnelig skrevet av BD

                                        Ser allerede at vi er mer usikre defensivt, dessverre
                                        Solgte seg voldsomt der i hvert fall, Ranger. Han er litt for vill til tider

                                        Kommentar

                                        Working...