Kamptråd: Molde - Lillestrøm SK; 05.12.21 kl. 17.00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Holterkanari
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Aug 2009
    • 580

    Før kampen hadde 1 poeng vært greit,men nå føles det surt.satser på pallen og Cupgull neste år
    ________________________
    TB

    Kommentar

    • Sailor Man
      Moderator
      • Jun 2007
      • 1385

      Litt skuffende i dag, men det sier litt om hvor langt dette laget har kommet i løpet av sesongen. Laget har funnet bra form de siste kampene hvor vi har spilt jevne kamper mot de to beste lagene i Norge. Det så jeg ikke komme etter fjorårssesongen.

      Blir moro å følge laget inn i neste sesong. Krysser bare fingra for at vi får beholde de beste spillerne våre så vi kan bygge videre på dette, for det har vært den morsomste sesongen siden 2001.

      Håper på en artig sesongavslutning hvor vi stiller uten forsvar.

      Kommentar

      • brune stakkeland
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Jan 2012
        • 893

        Opprinnelig skrevet av Lars Henrik Dahl
        . VG hadde 11-6 i målsjanser, som er latterlig. RB hadde 8-9.
        Fotmob har 4-7 i Big Chances og 2,89-3,59 i xG. VG er helt ute når det er snakk om å analysere kamper

        Kommentar

        • Kanarivogel89
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • May 2006
          • 4558

          Vi har altså en spinnvill xG på 6,16 over to kamper mot Molde i år. Står igjen med to poeng. Føles veldig surt. Neste år skal vi faen meg ta dem!

          Kommentar

          • DoubleHi5
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Nov 2011
            • 4073

            Opprinnelig skrevet av brune stakkeland

            Fotmob har 4-7 i Big Chances og 2,89-3,59 i xG. VG er helt ute når det er snakk om å analysere kamper
            De treffer litt bedre på spillerbørsen denne gangen. Der gir de LSK 63 poeng og Målle 53 og kårer Målles keeper til banens beste.
            Elska þetta félag

            Kommentar

            • Lars Henrik Dahl
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Jan 2020
              • 2285

              Opprinnelig skrevet av DoubleHi5

              De treffer litt bedre på spillerbørsen denne gangen. Der gir de LSK 63 poeng og Målle 53 og kårer Målles keeper til banens beste.
              Ganske stor kontrast mellom det og sjansetellingen, men de synes kanskje at LSK spilte pent, mens Molde skapte mye uten å spille pent? Eller kanskje de rett og slett så på fotball og glemte at de var på jobb?

              Kommentar

              • maxpayne
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Apr 2006
                • 1252

                På 0 - 2 opptrådte noen spillere som om vi ledet med en fem seks mål. Utrolig irriterende å se "verdensmestertakter" når alt som behøvdes var litt mere lugn och reda. Ranger leverer alt fra nydelige innlegg til å selge seg billig som en g15 spiller. Edh har tatt store steg i år og ser ut til å bli hva en håper på. Jeg er fortsatt usikker på Ranger altså. Kairinen tilbake ser meget lovende ut. Med karantener på mange mot Sandefjord så er det bare å legge alt i potten og kjøre på fremover. Det skylder vi TLO. Selv med karantener så bør vi stable ett forsvar på beina som kan holde. Sandefjord har Brice Wembangomo ute med gule og det er ett knepp ned for de også. Hvis ikke min favoritt dukker opp som troll i eske fra skade igjen da. ))))))

                Kommentar

                • G-Man
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Sep 2011
                  • 3201

                  Opprinnelig skrevet av Tommy og Tigeren
                  Fy faen Ogbu, du er ubrukelig
                  Fått for lite metadon i dag? Pisspreik.

                  Kommentar

                  Working...