Årets siste serierunde og for en sjelden gang er det ikke noe dramatikk involvert. Sandefjord har ingenting å spille for mens vi kan ta fjerdeplassen. Kampen mot Molde utløste et skred av karantener, så Bakke får noen utfordringer med å komponere en startellever. Per nå mener jeg følgende er mest naturlig startellever:
Mads
Slørdahl - Ranger - Petterson
Knudsen - Matthew - Kairinen - Dragsnes
DG - TLO - Åsen
At laget er svekket, spesielt med Ogbus fravær er det liten tvil om, men vi bør likevel være konkurransedyktige. Jeg tror Ranger med sin fart passer best til ryddejobben bak/mellom Slørdahl og Petterson. Knudsen bør ha best forutsetninger for å takle vingbackrollen, og med DG foran seg får høyresiden den defensive hjelpen til å dekke opp.
Mads
Slørdahl - Ranger - Petterson
Knudsen - Matthew - Kairinen - Dragsnes
DG - TLO - Åsen
At laget er svekket, spesielt med Ogbus fravær er det liten tvil om, men vi bør likevel være konkurransedyktige. Jeg tror Ranger med sin fart passer best til ryddejobben bak/mellom Slørdahl og Petterson. Knudsen bør ha best forutsetninger for å takle vingbackrollen, og med DG foran seg får høyresiden den defensive hjelpen til å dekke opp.
Kommentar