Hvem stiller fra Lillestrøm??
LSK2 - Hødd mandag 3. september kl. 18.00 på Åråsen
Collapse
X
-
-
Kommentar
-
Ettersom det nå er landslagspause og av den grunn en god stund til neste A-kamp, bør reservene i A-troppen fra Viking-matchen(Danton, MJ, Påsan, Karim, Mykle osv.) virkelig trøkke til for fulle mugger i denne kampen mot et av topplagene i avdelingen. Hvis så ikke skjer, blir dette nok en pinlig affære for reservefugla...0 poeng her vil si at ting VIRKELIG begynner å se stygt ut!Kommentar
-
Når jeg ser lagoppstillinga til andrefugla, må jeg si dette resultatet er utrolig skuffende.
Er det innstillinga det er noe i veien med, eller er våre nest beste rett og slett for dårlige? Noen som så kampen? Hvordan var Bukken?Gul fugl i Bærrgæn.Kommentar
-
Vil bare minne om at Hødd er det klart beste laget i avdelingen. Så selv med et godt lag på papiret, er ikke Hødd noen walk in the park...Fra BaillsundKommentar
-
Det klart beste er de vel ikke, men de er et av de beste og kjemper om opprykk med Strindheim, Ranheim, Asker og Kr.sund. Men det begynner å se direkte skummelt ut nå. Har nå et poeng på de 8 siste kampene, og avstandene opp begynner å bli ganske store. Det lukter 3.divisjonsspill på reservefugla neste sesong!Kommentar
-
I tillegg ser jeg for meg sakene TV2 og nettavisen kommer til å kjøre om 2. laget rykker ned og 1. laget tar gull:
"Rykket ned og vant i samme sesong".
"Nedrykk og medalje for LSK"
"Gull og Nedrykk: Hvorfor lykkes aldri LSK? Les Sembs analyse av hva som gikk galt for LSKs nedrykksmannskap."
"BARRIERE BRUTT: LSK RYKKER NED FOR FØRSTE GANG SIDEN 1966!
1. laget på 1. plass: Men for Sasa Radulovic ble det ingen feiring."Kommentar
-
Man begynner virkelig å lure på hva som er galt når man stiller med seks A-lagsspillere + innleid Adeccokeeper (selv om jeg personlig mener han er ræva) og likevel taper kamp etter kamp.
-Hva er det som gjør at et lag fylt opp av A-landslagsspillere, U-landslagsspillere og A-lagsspillere gang på gang går av banen med tap?
-Er det så dårlig stilt med de unge og fremadstormende(?) i klubben?
-Er Cato Bakkemo ikke god nok som lagleder?Ja til pause i pausen!Kommentar
-
Kommentar
-
Jeg så et tosifret antall kamper med Målskred (sic) mens jeg bodde i Molde i 2005. Han er helt ærlig den dårligste keeperen jeg noensinne har sett i Tippeligaen. Jeg har vanskelig for å tro at han har blitt så mye bedre siden da - selv med Misund som keepertrener.Ja til pause i pausen!Kommentar
-
Jeg var der.
LSK stilte vel med
Moldskred
Sparby - Johnson - Martin Vethe - Foss
Essidiri - Viktor - Bukken - Strand
Magnus - T.A. Gundersen
Summa summarum var at Essidiri var fryktelig dårlig, han orket/gadd ikke løpe noe særlig. Magnus var meget bra, men var uheldig/ukonstrert en del ganger, og fintene satt ikke. LSK beste var han iallefall.
Hødd var giftigere og hadde blant annet ett skudd i tverrligger. De vant fortjent 0-1, LSK hadde ikke mange sjansene, men en par store, uheldigvis manglet de store avslutnings egenskapene. Vi hadde derimot en inne, som ble avblåst for offside.
Bukken var langtfra sitt gamle jeg, og tapte stadig vekk dueller.
Strand var derimot positiv, men så ut som han ville for mye.
T.A Gundersen holdt seg til låret, og ble byttet ut, uten å ha utrettet noe særlig.
Viktor er langt fra eliteserie form.
Ellers klarte vel ungutta seg "greit" men ikke noe utover det.
I 2nd omgang kom Lasse på flere løp, meget positivt!
Marius spilte helt ok som stopper, og med dette leser jeg at han spiller stopper mot Tromsø. SHANE hører du! Signer!
Av innbyttere kom
Trym Bogen inn for M. Johnsen (fikk ikke noe inntrykk av han)
Mostafa Abdellaoue inn for T.A. Gundersen (ville mye, men rotet det til for seg selv)
Cisse Aadan Abshir inn for Viktor (denne spilleren blir stor, meget giftig og teknisk spiller)Kanarifugla flyr høyt i år!Kommentar
-
Moldskred og Lillebakk byttet vel på å stå i mål denne sesongen. Moldskred stod 15 kamper for 1.laget i 2005. Så du sier altså at du var på nesten samtlige kamper som Moldskred spilte både på hjemme- og bortebane??
Må bare le av deg. Er nesten på alle hjemmekampenem til Molde hver sesong. Kjenner ikke igjen Moldskred i din karakteristikk i allefall.Kommentar
Kommentar