Trekning onsdag 15. juni klokka 13:00. Bare å finne fram ostepopen og benke seg!
Fuglas vei til Europa
Collapse
X
-
-
Ila dagen får vi også såvidt jeg har forstått vite hvilke fem potensielle lag vi kan møte da det deles opp i grupper.👍 1Kommentar
-
Mesfin melder på Instagram før avreise Sveits at det vil være gunstig med kort reiseavstand og ikke for varmt klima, slik som for eksempel tur til Luxembourg … og trigga med det PTSDen til samtlige supportere.
Ellers melder RB nå også at trekningen skjer klokka 13:00, som stemmer bedre overens med UEFAs program. RB vil ha livesending fra 12:30.Last edited by Kanarivogel89; 14.06.2022, 16:23.👍 1Kommentar
-
Kommentar
-
Takk! Det står jeg glatt over. Tuner inn klokka 14.Kommentar
-
På dagens trekning for 1. kvalikrunde startet trekningen kl 13. Jeg ser at det står både 13 og 14 på UEFA sine sider.Kommentar
-
Det står øverst på sida om 2nd round draw: The 2022/23 UEFA Europa Conference League second qualifying round draw is streamed live at 13:00 CET on 15 June.
Mens lenger ned på sida står det
*All draws start at 14:00 CET unless stated otherwise
Jeg tolker det som at sendinga starter 13, og trekninga 14.
Jeg vil nok slå på kl 13, men ikke forvente stort før nærmere 14 sjøl om de skal trekke 90 lag, det vil jo ta tid. Er som oftest et salig rør hele trekninga, virker ikke som de har helt kontroll sjøl heller.
Kommentar
-
Ellers flott med relativt korte avstander. Slipper unna tur til Kazakhstan eller Kaukasus. Ser Viking kan trekke både armensk, georgisk og kazakhstansk motstand.Kommentar
-
For Conf League og ikke CL?
Det står øverst på sida om 2nd round draw: The 2022/23 UEFA Europa Conference League second qualifying round draw is streamed live at 13:00 CET on 15 June.
Mens lenger ned på sida står det
*All draws start at 14:00 CET unless stated otherwise
Jeg tolker det som at sendinga starter 13, og trekninga 14.
Jeg vil nok slå på kl 13, men ikke forvente stort før nærmere 14 sjøl om de skal trekke 90 lag, det vil jo ta tid. Er som oftest et salig rør hele trekninga, virker ikke som de har helt kontroll sjøl heller.👍 1Kommentar
-
-
Kommentar
-
Vi må håpe på Flora. Kronglete å reise til Seinäjoki og ser ut til å være verdens kjedeligste sted. Tallin derimot!Kommentar
-
Det finske skogslaget gjør det ganske så dårlig, både estland og finland er midt i sesong som oss.
Må nesten være lov å drømme om storoppgjør på Åråsen i 4runde/playoff, mye ræl blant de useeda laga i 3 runde, flaks med trekninga igjen så er vi fort (stor)favoritter helt fram til en playoff.Kommentar
-
Ser Marius Helgå anbefaler å booke fly til Helsinki. Ca to timer med båt derfra til Tallinn, evt et par timer med tog til SeinäjokiKommentar
-
Kommentar
-
Også blir vi seeda i 3.rundetrekninga hvis Tallin vinner sin kamp. Aner ikke nivået på estisk fotball, men Flora og fjorårets vinner virker som 2 veldig sterke lag i hjemlig liga, sikkert fulle av selvtillit.
Det finske skogslaget gjør det ganske så dårlig, både estland og finland er midt i sesong som oss.
Må nesten være lov å drømme om storoppgjør på Åråsen i 4runde/playoff, mye ræl blant de useeda laga i 3 runde, flaks med trekninga igjen så er vi fort (stor)favoritter helt fram til en playoff.Kommentar
Kommentar