Fuglas vei til Europa

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • fredpet76
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Feb 2004
    • 1274

Jammen ikke sikkert det blir Antwerpen vi evt møter i neste runde. 0-0 i Belgia i kveld

Kommentar

• fredpet76
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Feb 2004
      • 1274

Foreløpig kun 200 solgte billetter til returmøtet..

Kommentar

• Tvilling
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Nov 2006
        • 1489

Opprinnelig skrevet av fredpet76
        Foreløpig kun 200 solgte billetter til returmøtet..
        Vil tro det endres totalt etter klubbens valg om å justere prisene.

Kommentar

• gilbert
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Nov 2003
          • 3228

Dagens RB melder at solgte billetter foreløpig er økt fra 650 til 1263 etter priskuttet.

gilbert

Kommentar

• gilbert
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Nov 2003
            • 3228

1 715 solgte billetter nå, i følge RB.

gilbert

Oppdatert: 2 120 nå i ettermiddag.
            Last edited by gilbert; 27.07.2022, 18:40.

Kommentar

• Kroktåa
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Feb 2015
              • 2969

Opprinnelig skrevet av gilbert
              1 715 solgte billetter nå, i følge RB.

gilbert

Oppdatert: 2 120 nå i ettermiddag.
              Pluss 4

Kommentar

• Lars Henrik Dahl
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Jan 2020
                • 2372

Og der tok Antwerpen ledelsen

Kommentar

• LS89
                  Kamptrådkongen
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Apr 2013
                  • 3417

Bare å ønske Radja Nainggolan, Toby Alderweireld, Vincent Janssen velkommen til Åråsen neste torsdag.

Trener er forøvrig Mark van Bommel.
                  Last edited by LS89; 28.07.2022, 21:55.

Kommentar

• Kenneth_81
                    Juniormedlem
                    Bøffel
                    • Jul 2022
                    • 22

Norge bykset opp 4 plasser på Uefa-coefficienten og ligger på 13 plass etter gårsdagens festdag! 13-plassen betyr 2 lag som får prøve å kvalifisere til champions league, 1 lag som får prøve europaligaen og 2 i conference.

La oss håpe de norske lagene fortsetter å gjøre det bra

Kommentar

• Kenneth_81
                      Juniormedlem
                      Bøffel
                      • Jul 2022
                      • 22

Russland bør vi jo lett passere, så er jo spørsmålet om vi klarer å holde alle landene som er bak oss nå fortsatt bak. Nå er ikke jeg noen ekspert på dette, men det vil vel bety at 3-plass i serien vil i verste fall garantere gruppespill i conference(?)

Kommentar

• bjarmann
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Sep 2005
                        • 3034

Opprinnelig skrevet av Kanarivogel89
                        Leser at Antwerpen angivelig er seedet i en eventuell playoff. Vi vil altså møte et useedet lag i playoff dersom vi slår dem. En fantastisk gulrot dette!
                        Ikke for å være gledesdreper her men om vi skulle nå et gruppespill er jeg jævlig redd det vil gå utover serien. For meg betyr medalje (og i beste fall gull) tusen ganger mer enn gruppespill i Europas tredje største cup. Overbelastning og skader på nøkkelspillere er jeg livredd for.
                        I år så tar vi alt

Kommentar

• Kanarivogel89
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • May 2006
                          • 4686

Opprinnelig skrevet av bjarmann

Ikke for å være gledesdreper her men om vi skulle nå et gruppespill er jeg jævlig redd det vil gå utover serien. For meg betyr medalje (og i beste fall gull) tusen ganger mer enn gruppespill i Europas tredje største cup. Overbelastning og skader på nøkkelspillere er jeg livredd for.
                          Hallais! Jeg slettet innlegget mitt, for jeg farer visst med løgn. Antwerpen har nøyaktig samme poengsum som Fenerbahce, men faller bak tyrkerne på grunn av noe nasjonranking eller noe greier. Fenerbahce er dermed seedet, Antwerpen det sterkeste av de useedede. Kjip den.

Ellers er jeg sterkt uenig. ECL er en fantastisk mulighet. Snakker 30 mill rett inn på kontoen og et strålende utstillingsvindu for spillerne våre dersom vi tar oss til gruppespill.

Kommentar

• bjarmann
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Sep 2005
                            • 3034

Opprinnelig skrevet av Kanarivogel89

Ellers er jeg sterkt uenig. ECL er en fantastisk mulighet. Snakker 30 mill rett inn på kontoen og et strålende utstillingsvindu for spillerne våre dersom vi tar oss til gruppespill.
                            Joda. Men for meg betyr et potensielt gulll mer enn 30 mill i banken og at spillera går etter sesongen. Jeg er livredd for at vi skal skusle bort denne ene sjansen vi nå har fått/gjort oss fortjent til, fordi spillera blir skada eller utslitt av for mange matcher. Ja takk til Europa neste år, men i år er det serien for alle penga for min del

I år så tar vi alt

Kommentar

• Dotse
                              Juniormedlem
                              Ferskenpels
                              • May 2022
                              • 9

Kan se tøft ut å nå gruppespill i år. Men LSK er med på å gjøre det enklere for norske lag å komme inn i div europcuper neste år. TENK om vi skulle klare gruppespill i år + kvalifisere oss til Europa neste år. Da kunne man som B/G dannet et godt økonomisk grunnlag for å være med i toppen i fremtiden sammen med B/G, Molde, RBK og kanskje Viking.
                              I mine øyne er dét mer «bærekraftig» enn å satse ALT på serien i år (og derigjennom nedprioritere europa)

Men med 5-6 innbyttere som ikke svekker laget så er det jo fullt mulig å satse alt to ganger i uka. Bakke er tilsynelatende god på å få spillerne til å «like situasjonen» Det blir det viktige. Ikke klage på travelt kampprogram, bare like situasjonen

Kommentar

• Lars Henrik Dahl
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Jan 2020
                                • 2372

Opprinnelig skrevet av bjarmann

Joda. Men for meg betyr et potensielt gulll mer enn 30 mill i banken og at spillera går etter sesongen. Jeg er livredd for at vi skal skusle bort denne ene sjansen vi nå har fått/gjort oss fortjent til, fordi spillera blir skada eller utslitt av for mange matcher. Ja takk til Europa neste år, men i år er det serien for alle penga for min del
                                La oss si tabellsituasjonen er identisk på samme tidspunkt neste år. Hvorfor er ting annerledes da?

Kommentar

• Lars Henrik Dahl
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Jan 2020
                                  • 2372

Opprinnelig skrevet av Kenneth_81
                                  Norge bykset opp 4 plasser på Uefa-coefficienten og ligger på 13 plass etter gårsdagens festdag! 13-plassen betyr 2 lag som får prøve å kvalifisere til champions league, 1 lag som får prøve europaligaen og 2 i conference.

La oss håpe de norske lagene fortsetter å gjøre det bra
                                  Synd at Glimt har tulla bort 0,5 ekstra koeffisientpoeng med to latterlige bortetap i kvaliken. Fullstendig unødvendig, på grensen til useriøst at de taper borte mot både Linfield og Klaksvik. Det er det Käerjeng takter over.

Glimt, Viking og Molde har såpass svake motstandere at de bør gå videre. Det er bra for norsk fotball, og bra for Lillestrøm hvis vi fortsetter framgangen i hjemlig serie. Våre egne muligheter mot Antwerp er nok små. Når det er sagt, ikke så dumt om våre viktigste konkurrenter må bruke energi på flere fronter. (ref Bjarmanns innlegg)

Kommentar

• Dole
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Aug 2004
                                    • 1646

Opprinnelig skrevet av Lars Henrik Dahl

Synd at Glimt har tulla bort 0,5 ekstra koeffisientpoeng med to latterlige bortetap i kvaliken. Fullstendig unødvendig, på grensen til useriøst at de taper borte mot både Linfield og Klaksvik. Det er det Käerjeng takter over.

Du får trøste deg med at Glimt igjen begynner å ligne på seg selv og fremover trolig kommer til å ta bra med poeng uansett i hvilken av turneringene de ender opp. Så får vi heller leve med at det trolig kun er et tidsspørsmål før de passerer oss på tabellen.
                                    Last edited by Dole; 30.07.2022, 16:55.

Kommentar

• Lars Henrik Dahl
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Jan 2020
                                      • 2372

Opprinnelig skrevet av Dole

Du får trøste deg med at Glimt igjen begynner å ligne på seg selv og fremover trolig kommer til å ta bra med poeng uansett i hvilken av turneringene de ender opp. Så får vi heller leve med at det trolig kun er et tidsspørsmål før de passerer oss på tabellen.
                                      Var det ment som trøst???

Kommentar

• Dole
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Aug 2004
                                        • 1646

Var det ment som trøst???
                                        Nei, jeg innser at det var usedvanlig dårlig trøst Men forhåpentligvis bidrar de til til at nøkkelhullet ut til Europa blir noe større for norske klubber.

Kommentar

• bjarmann
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Sep 2005
                                          • 3034

La oss si tabellsituasjonen er identisk på samme tidspunkt neste år. Hvorfor er ting annerledes da?
                                          Om vi ta gull i år? Da kan jeg leve resten av livet uten at jeg trenger å vinne det igjen. Da er selvfølgelig neste mål gull i en europeisk cup
                                          I år så tar vi alt

Kommentar

Working...