Billettsalget går vesentlig raskere enn mot finnene. Her blir det fullt.
Fuglas vei til Europa
Collapse
X
-
-
en kompis og jeg skal kjøre til Belgia når vi møter Antwerpen! Vi har plass til 2 stk og lurer på om noen vil være med å kjøre ned til Belgia? drivstoff? Det tenker man ikke på. Da firmaet jeg jobber for dekker reise. i form av drivstoff. Det eneste man tenker på er at man skal dekke overnatting i Belgia, fra torsdag til fredag. Er det noen som er interessert så ta gjerne kontakt for en innholdsrik reise til Belgia.Last edited by bema0806; 31.07.2022, 23:04.👍 1Kommentar
-
Lagene vi kan trekke i en evt. playoff:
Brøndby IF vs FC Basel
Breidablik vs Istanbul Basaksehir
FC Kyzylshar vs APOEL
Fiorentina
Unngå Fiorentina i hvert fall. Kyzylshar/APOEL kan jo gå. Lundemo inn og senke gamleklubben. Ellers er åpenbart Breidablik det svakeste laget, men de ryker nok mot Basaksehir. Få inn Gulbrandsen så han kan senke kompisene sine fra Istanbul.
Trekning i morra kl. 14. Dette blir spennende!👍 1Kommentar
-
Lagene vi kan trekke i en evt. playoff:
Brøndby IF vs FC Basel
Breidablik vs Istanbul Basaksehir
FC Kyzylshar vs APOEL
Fiorentina
Unngå Fiorentina i hvert fall. Kyzylshar/APOEL kan jo gå. Lundemo inn og senke gamleklubben. Ellers er åpenbart Breidablik det svakeste laget, men de ryker nok mot Basaksehir. Få inn Gulbrandsen så han kan senke kompisene sine fra Istanbul.
Trekning i morra kl. 14. Dette blir spennende!Kommentar
-
Hehe, det var det da! Mange fete navn de har. Nainggolan spesielt en skikkelig tøffing, men vi satser på at kjederøykingen har satt sine spor nå i en alder av 34 år. Det går fort nedover i den alderen, og vi så jo f.eks. Marek Hamsik floppe greit i IFK Göteborg i fjor. Er egentlig mer redd for spillere som U21-mannen Balingwisha. Edh/Ranger skal få kjørt seg på høyrebacken er jeg redd.
Jeg tar på meg supporterbrillene og melder at vi har en fair sjanse mot falmende storheter. Men Antwerp er så klart soleklare favoritter! Styrkeforhold 70/30 ut fra det jeg har sett av Antwerp (som ikke er så alt for mye).
Kjenner egentlig det er litt godt å møte skikkelig motstand og. Slipper å bli latterliggjort av hele Fotball-Norge dersom vi ryker ut. Ingen som forventer at vi tar oss videre her.Last edited by Kanarivogel89; 01.08.2022, 15:42.👍 1Kommentar
-
Det jeg så av Antwerp mot flerårig bunnlaget zulte waregem var at belgisk fotball er lysår foran norsk ball, noen av de individuelle ferdighetene og kombinasjonsspillet til zulte i 1 omg i et tempo mer likt østerriksk fotball en norsk tilsier at vi går på hue og rævva ut her. Antwerp var ikke på et uslåelig nivå, men alderweireld har spilt alt siden han kom i sommer, peker roper dirigerer, radja naing ser virkelig fit ut for aldern, går litt tregere såklart men ikke antydning til overvekt og har beholdt foten. De har et monster av en toppscorer som spiss, nr 2 toppscorer i ligaen i Frey, og han gikk av banen med det samme antwerp fikk målet sitt. Noe jeg tolker som at de satser på å gjøre det bra i europa og, i tillegg til en virkelig competetive liga.
Krysser fingra for Fiorentina til Åråsen, et hederlig tap der og molde + glimt i gruppespill i europa, de kampa kommer på virkelig ubeleilig tidspunkt i forhold til ligaoppsett, rbk vil ha en stor fordel her mtp motstander og europa, vi skal til lerkendal 3 dager etter gruppespillskamp nr 2.
Gull i år, cl kvalikk neste sommer ;D
👍 1Kommentar
-
Royal Antwerp sin versjon av våres «Innsiden»
Liten smakebit på hva som møter oss på torsdag.👍 1Kommentar
-
-
Belgisk liga er etter min mening kanskje den mest oppskrytte i Europa. Joda de har en fem seks lag som er på Molde og Glimt nivå men bunnen av Belgisk liga er ikke mye å skryta av. Glimt og Molde på topp ville vært klar favoritt mot Antwerp, vi er ikke på deres toppnivå enda og mangler erfaring i Europa og jeg vil holde Antwerp som favoritt, men hvis vi gjør den defensive jobben godt nok og finner en god kynisme så bør det bli ganske jevnt.👍 3Kommentar
-
-
Jeg har ikke hørt belgisk klubbfotball bli skrytt sånn voldsomt opp i skyene, oppskrytte i europa må være utafor mine kretser.
Antwerp tok 5p i gruppa i EL i fjor mot Eintracht Frankfurt som senere vant hele driten, Olympiakos og Fenerbache. Jeg regner Antwerp som milevis foran LSK på så godt som alle parametere, vår fordel er at vi er i sesong, de har kjøpt inn litt nye folk nå i juli som ikke er samspilt, og vår evne til å gjøre motstanderen dårlig. Det siste må være på max for vår del de neste torsdagene, vi må ha en porsjon flaks, og vi må for all del IKKE la rullegardina gå ned midt i kampen, håpløse ballmist og generell ukonsentrerthet må lukes vekk hvis vi skal ha sjans.
👍 5Kommentar
-
Dersom vi tar oss forbi Nainggolan, Alderweireld og resten av det falmende stjernegalleriet til Royal Antwerp, så står jaggu Mesut Özil i heksegryta i Istanbul og tripper.
Om ikke det blir en ny islandsk sensasjon da. Da blir det i stedet gjensyn med Finnur Orri Margeirsson.
Gøy med Europa!👍 5Kommentar
-
Dersom vi tar oss forbi Nainggolan, Alderweireld og resten av det falmende stjernegalleriet til Royal Antwerp, så står jaggu Mesut Özil i heksegryta i Istanbul og tripper.
Om ikke det blir en ny islandsk sensasjon da. Da blir det i stedet gjensyn med Finnur Orri Margeirsson.
Gøy med Europa!Kommentar
Kommentar