Fuglas vei til Europa

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Kristian
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Jun 2004
    • 690

Barnefeil

Kommentar

• DoubleHi5
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Nov 2011
      • 4359

Opprinnelig skrevet av Lars Henrik Dahl
      Petterson har ikke truffet med en pasning siden st.hans
      Hva var det du sa?
      Elska þetta félag

Kommentar

• bjarmann
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Sep 2005
        • 3030

Hvor er han dommeren fra?
        I år så tar vi alt

Kommentar

• Lars Henrik Dahl
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Jan 2020
          • 2371

Ogbu har tatt ut Jansen, men Petterson klarte han ikke å stå imot

Kommentar

• Lars Henrik Dahl
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Jan 2020
            • 2371

Opprinnelig skrevet av bjarmann
            Hvor er han dommeren fra?
            Eller VG kommentator som var enig i frispark mot Edh...

Kommentar

• Playboy1
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Dec 2003
              • 2199

Garnås sin pasnings fot er heller ikke så mye å skryte av da .

Kommentar

• Playboy1
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Dec 2003
                • 2199

Får virkelig håpe Holmbert blir klar til Søndag da.

Kommentar

• Lars Henrik Dahl
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Jan 2020
                  • 2371

Ok. Da trenger vi ikke bruke energi på returkampen. Fokus på serien. Med Molde og Glimt på vei til playoff ligger det en mulighet I serien

Kommentar

• Dumbo
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Jul 2004
                    • 522

Skuffende at vi ikke hevder oss bedre mot en middels god motstander. Vi får konsentrere oss om å klare en topp-3 plassering i serien, mens Molde, Viking og Glimt håver inn millioner i gruppespill i Europa.

Kommentar

• maxpayne
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Apr 2006
                      • 1308

Særdeles skuffende mot ett lag som det burde være mulig å holde til i det minste uavgjort på hjemmebane. Gavepakker av noen mål vi gir bort. Vi har ingen erfaring i Europa og det er meget synlig. Dette belgiske laget hadde Molde og Glimt på sitt beste feid over på hjemmebane. Vi får 4 kamper i Europa i år og det må det læres av!!!

Kommentar

• Pad
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Jan 2022
                        • 780

Dessverre aldri i nærheten, og ekstra surt mot et lag som gir fra seg både rom og muligheter. Men når man ser det samme som mot 08 med dårlige valg, svake pasninger og enda verre innlegg så trenger Naingollan knapt å svette for å avgjøre dette dobbeltoppgjøret.

Kommentar

• bjarmann
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Sep 2005
                          • 3030

Opprinnelig skrevet av Dumbo
                          Skuffende at vi ikke hevder oss bedre mot en middels god motstander. Vi får konsentrere oss om å klare en topp-3 plassering i serien, mens Molde, Viking og Glimt håver inn millioner i gruppespill i Europa.
                          Blir fort en fordel for oss når de sliter seg ut i Europa. Vi har kun serien å tenke på!
                          I år så tar vi alt

Kommentar

• plantemiddel
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Feb 2012
                            • 831

Blir fort en fordel for oss når de sliter seg ut i Europa. Vi har kun serien å tenke på!
                            Laga som blir med videre får matching og erfaring fra et mye høyere nivå enn det vi får nå. At det skal sees på som noe negativt som skal slite ut spillerne kjøper jeg ikke helt.

Kommentar

• fredpet76
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Feb 2004
                              • 1273

Savnet en spiss i bakrom i dag. Håper vi har det sporenstreks.

Kommentar

• Dole
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Aug 2004
                                • 1646

De siste årene har vel tvert i mot vist det motsatte av det du skriver. Glimt har bare blitt bedre av å spille i Europa og har hatt null problemer med å feie over norske lag.

Kommentar

• Kanarivogel89
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • May 2006
                                  • 4686

Gidder ikke svartmale. Vi henger helt ok med og skaper nok til å score et par til, men i stedet taper vi kampen på individuelle feil. Vi var aldri favoritter her uansett, så dette tapet har jeg ingen store vansker med å svelge. Bedre lykke neste gang – som jo forhåpentligvis blir allerede neste sommer.

Byttene til Geir funka ikke i det hele tatt i dag. Hadde det ikke vært for hjerneblødningen til Pettersson tror jeg vi hadde hengt greit med. Åpna bra første fem av andre omgang.

Kommentar

• Lars Henrik Dahl
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Jan 2020
                                    • 2371

Opprinnelig skrevet av Kanarivogel89
                                    Gidder ikke svartmale. Vi henger helt ok med og skaper nok til å score et par til, men i stedet taper vi kampen på individuelle feil. Vi var aldri favoritter her uansett, så dette tapet har jeg ingen store vansker med å svelge. Bedre lykke neste gang – som jo forhåpentligvis blir allerede neste sommer.

Byttene til Geir funka ikke i det hele tatt i dag. Hadde det ikke vært for hjerneblødningen til Pettersson tror jeg vi hadde hengt greit med. Åpna bra første fem av andre omgang.
                                    Regna med å være sjanseløse. Vi har ingen erfaring i denne type kamper, og ryker på de vanlige tingene som Norske lag med liten internasjonal erfaring har pleid å gjøre. Synes egentlig at vi gjør en helt grei kamp mesteparten av de siste 60. Personlige feil ødelegger. Oppspillet fra Magnus før 1-3 var ikke veldig mye bedre enn pasningen fra Petterson. Markering i boks på corner i mot har jo vært et fremmedord hele sesongen, så den var ikke noen overraskelse.

Når det gjelder fordel å være med vs å ha lettere kampprogram:
                                    Det er liten tvil om at det er mye læring av å spille i Europa, og at det hadde vært en fordel å være med lengst mulig - på lang sikt. Kampprogram er likevel et poeng i forhold til årets sesong. Vi er i en gunstig posisjon, og det er bedre å spille en gang i uka enn to. Glimt har gjerne (og også i år) haltet litt i Europacupens innledende faser. Jeg sikter her til bortekampene hittil i år, og de var ikke overbevisende i fjor heller. De har kommet utover sesongen, både i Europa og i Norge. De kommer til å bli leie utover høsten, men en evt champions league deltakelse vil kreve mye av dem. Molde har de siste årene rotert seg ut av gullstriden. Nå som folk begynner å komme seg tilbake fra skade og kampprogrammet blir tett vil rotasjonen begynne igjen. Det vil fort koste noen poeng, noe som bedrer våre muligheter på kort sikt.

På lang sikt hadde naturligvis erfaringen og pengene inn fra mer spill i Europa vært ekstremt gunstig for oss.

Kommentar

• Zindrinho
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Sep 2019
                                      • 632

Jævla irriterende inngang til kampen med å legge oss så lavt, vi virka skikkelig stressa med ball og bomma på de enkleste pasninger og mottak. Vi viser igjen evne til å gjøre motstander dårlig når vi plager dem litt, men vi får jo det samma skikkelig i fleisen her, i 1omg leste de alle pasningene våre og hogg til, kan egentlig forstå litt hvorfor det blei så dårlig. Pettersson hadde jo masser av rom å føre ball i, men slo pasninger istedet som blei snappa altfor enkelt.

Vi hadde jo ikkeno å tape, regner med laget er like skuffa som oss når antwerp også hadde en treig kamp. Men når vi først er bra, som i slutten av 2 omg, da er vi virkelig bra og! Håper vi bruker detta som læring og gir mer av oss sjøl og det vi er gode på når medaljeutfordrerne kommer til åråsen i høst.

Kommentar

• MortenA
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Apr 2007
                                        • 3564

Om ikke annet, så har gutta fått smake på et litt høyere nivå. Grei erfaring å ta med seg til neste års kvalik.
                                        Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

Kommentar

• knut
                                          Make knut Great Again
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Dec 2006
                                          • 9564

Opprinnelig skrevet av MortenA
                                          Om ikke annet, så har gutta fått smake på et litt høyere nivå. Grei erfaring å ta med seg til neste års kvalik.
                                          Du veit du er miljøskada når du leser detta å tenker "OBOS-kvalik?"

Kommentar

Working...