Barnefeil
Fuglas vei til Europa
Collapse
X
-
-
Kommentar
-
Ok. Da trenger vi ikke bruke energi på returkampen. Fokus på serien. Med Molde og Glimt på vei til playoff ligger det en mulighet I serien👍 1Kommentar
-
Særdeles skuffende mot ett lag som det burde være mulig å holde til i det minste uavgjort på hjemmebane. Gavepakker av noen mål vi gir bort. Vi har ingen erfaring i Europa og det er meget synlig. Dette belgiske laget hadde Molde og Glimt på sitt beste feid over på hjemmebane. Vi får 4 kamper i Europa i år og det må det læres av!!!👍 3Kommentar
-
Dessverre aldri i nærheten, og ekstra surt mot et lag som gir fra seg både rom og muligheter. Men når man ser det samme som mot 08 med dårlige valg, svake pasninger og enda verre innlegg så trenger Naingollan knapt å svette for å avgjøre dette dobbeltoppgjøret.Kommentar
-
Blir fort en fordel for oss når de sliter seg ut i Europa. Vi har kun serien å tenke på!I år så tar vi alt👍 1Kommentar
-
👍 2Kommentar
-
👍 3Kommentar
-
Gidder ikke svartmale. Vi henger helt ok med og skaper nok til å score et par til, men i stedet taper vi kampen på individuelle feil. Vi var aldri favoritter her uansett, så dette tapet har jeg ingen store vansker med å svelge. Bedre lykke neste gang – som jo forhåpentligvis blir allerede neste sommer.
Byttene til Geir funka ikke i det hele tatt i dag. Hadde det ikke vært for hjerneblødningen til Pettersson tror jeg vi hadde hengt greit med. Åpna bra første fem av andre omgang.👍 14Kommentar
-
Gidder ikke svartmale. Vi henger helt ok med og skaper nok til å score et par til, men i stedet taper vi kampen på individuelle feil. Vi var aldri favoritter her uansett, så dette tapet har jeg ingen store vansker med å svelge. Bedre lykke neste gang – som jo forhåpentligvis blir allerede neste sommer.
Byttene til Geir funka ikke i det hele tatt i dag. Hadde det ikke vært for hjerneblødningen til Pettersson tror jeg vi hadde hengt greit med. Åpna bra første fem av andre omgang.
Når det gjelder fordel å være med vs å ha lettere kampprogram:
Det er liten tvil om at det er mye læring av å spille i Europa, og at det hadde vært en fordel å være med lengst mulig - på lang sikt. Kampprogram er likevel et poeng i forhold til årets sesong. Vi er i en gunstig posisjon, og det er bedre å spille en gang i uka enn to. Glimt har gjerne (og også i år) haltet litt i Europacupens innledende faser. Jeg sikter her til bortekampene hittil i år, og de var ikke overbevisende i fjor heller. De har kommet utover sesongen, både i Europa og i Norge. De kommer til å bli leie utover høsten, men en evt champions league deltakelse vil kreve mye av dem. Molde har de siste årene rotert seg ut av gullstriden. Nå som folk begynner å komme seg tilbake fra skade og kampprogrammet blir tett vil rotasjonen begynne igjen. Det vil fort koste noen poeng, noe som bedrer våre muligheter på kort sikt.
På lang sikt hadde naturligvis erfaringen og pengene inn fra mer spill i Europa vært ekstremt gunstig for oss.👍 11Kommentar
-
Jævla irriterende inngang til kampen med å legge oss så lavt, vi virka skikkelig stressa med ball og bomma på de enkleste pasninger og mottak. Vi viser igjen evne til å gjøre motstander dårlig når vi plager dem litt, men vi får jo det samma skikkelig i fleisen her, i 1omg leste de alle pasningene våre og hogg til, kan egentlig forstå litt hvorfor det blei så dårlig. Pettersson hadde jo masser av rom å føre ball i, men slo pasninger istedet som blei snappa altfor enkelt.
Vi hadde jo ikkeno å tape, regner med laget er like skuffa som oss når antwerp også hadde en treig kamp. Men når vi først er bra, som i slutten av 2 omg, da er vi virkelig bra og! Håper vi bruker detta som læring og gir mer av oss sjøl og det vi er gode på når medaljeutfordrerne kommer til åråsen i høst.👍 1Kommentar
-
👍 6Kommentar
Kommentar