Sesongen 2022

Collapse
Dette emnet er besvart.
X
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • LS89
    Kamptrådkongen
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Apr 2013
    • 3338

    Opprinnelig skrevet av Tvilling

    Horneland sier til Bt.no lørdag at for 15 mill...
    I hans øyne er Rasmussen ikke tilgjengelig, noe agent og Lillestrøm vet, ifølge samme mann
    Strategi for å presse opp prisen ytterligere. Det er åpenbart av det man kan lese at Rasmussen er keen på overgang. Da må Brann spørre seg om de vil ha en spiller i stallen som ikke vil være der og hvor tjent de er med det.

    Kommentar

    • Dumbo
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Jul 2004
      • 475

      Opprinnelig skrevet av LS89

      Strategi for å presse opp prisen ytterligere. Det er åpenbart av det man kan lese at Rasmussen er keen på overgang. Da må Brann spørre seg om de vil ha en spiller i stallen som ikke vil være der og hvor tjent de er med det.
      Det er kanskje like greit å hente han gratis neste sesong.

      Kommentar

      • Lars Henrik Dahl
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Jan 2020
        • 2210

        Opprinnelig skrevet av LS89

        Strategi for å presse opp prisen ytterligere. Det er åpenbart av det man kan lese at Rasmussen er keen på overgang. Da må Brann spørre seg om de vil ha en spiller i stallen som ikke vil være der og hvor tjent de er med det.
        Minner vel litt om en annen diskusjon som nylig har vært på forumet, men hvor vi satt på andre siden av bordet

        Kommentar

        • kunden
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Jun 2005
          • 2325

          Opprinnelig skrevet av LS89

          Strategi for å presse opp prisen ytterligere. Det er åpenbart av det man kan lese at Rasmussen er keen på overgang. Da må Brann spørre seg om de vil ha en spiller i stallen som ikke vil være der og hvor tjent de er med det.
          Legg på 100K på det orginale budet så sier man til Rasmussen at han får 2mill i sign on fee. Så begynner han å syte og klage slik at SKB bare vil bli kvitt han.

          Kommentar

          • MortenA
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Apr 2007
            • 3404

            Vet noen konkret om Fridjohnson er skadeutsatt? Er skaden(e) hans av typen strekk/belastningsskader ala Helland eller som resultat av typ stygge taklinger? Det er jo heller ikke uvanlig at spillere som blir skadet havner på benken i etterkant dersom erstatteren benytter muligheten. Var først skeptisk, men et målsnitt på ett per 100. min. på nedrykkslaget Aalesund 2020 er jo utvilsomt godkjent.

            Samme går forøvrig med Adams. Han har vært ute lenge grunnet skade, men jeg husker ikke hva slags skade det var snakk om. Uansett er begge store gutter (195 vs 184) som kan gjøre det bra når de blir servert innlegg fra Åsen og forhåpentligvis Helland.
            Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

            Kommentar

            • Nosferatu
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Apr 2006
              • 701

              Opprinnelig skrevet av MortenA
              Vet noen konkret om Fridjohnson er skadeutsatt? Er skaden(e) hans av typen strekk/belastningsskader ala Helland eller som resultat av typ stygge taklinger? Det er jo heller ikke uvanlig at spillere som blir skadet havner på benken i etterkant dersom erstatteren benytter muligheten. Var først skeptisk, men et målsnitt på ett per 100. min. på nedrykkslaget Aalesund 2020 er jo utvilsomt godkjent.

              Samme går forøvrig med Adams. Han har vært ute lenge grunnet skade, men jeg husker ikke hva slags skade det var snakk om. Uansett er begge store gutter (195 vs 184) som kan gjøre det bra når de blir servert innlegg fra Åsen og forhåpentligvis Helland.
              Ifølge Transfermarkt (https://www.transfermarkt.com/holmbe...spieler/149996) og det for meg hittil ukjente "Soccer-Review.com" (https://soccer-preview.com/player/ho...nsson#injuries) virker det ikke som det er noe som har gått igjen, i alle fall.

              Når det gjelder Adams' høyde ser jeg at den så visst står oppført som 184 på nevnte Transfermarkt - men LSK.no er nærmere en oppdatert sannhet med sine 190, tror jeg, for etter å ha sett ham mot Stabæk er jeg meget sikker på at han må da være høyere enn bare 184. Det er to riktige brander vi har med å gjøre - og jeg for min del har det helt fint med det!
              For øvrig vil jeg tilføye at Stefan Strandberg er et mye dårligere menneske enn Ruben Gabrielsen.

              Kommentar

              • HSft
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Dec 2004
                • 6075

                Opprinnelig skrevet av Nosferatu

                Ifølge Transfermarkt (https://www.transfermarkt.com/holmbe...spieler/149996) og det for meg hittil ukjente "Soccer-Review.com" (https://soccer-preview.com/player/ho...nsson#injuries) virker det ikke som det er noe som har gått igjen, i alle fall.

                Når det gjelder Adams' høyde ser jeg at den så visst står oppført som 184 på nevnte Transfermarkt - men LSK.no er nærmere en oppdatert sannhet med sine 190, tror jeg, for etter å ha sett ham mot Stabæk er jeg meget sikker på at han må da være høyere enn bare 184. Det er to riktige brander vi har med å gjøre - og jeg for min del har det helt fint med det!
                Om man får fart på foten til Helland så er det ikke så dumt å ha et beist i boks.

                Kommentar

                • LS89
                  Kamptrådkongen
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Apr 2013
                  • 3338

                  Der var han klar!

                  Kommentar

                  • BD
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Feb 2006
                    • 1409

                    Opprinnelig skrevet av LS89
                    Skeptisk, men håper jeg tar feil.

                    En slik spiller på lån kunne vi hentet i fjor også, venter i spenning på signeringene fra "en annen hylle". Håper fremdeles på Ibrahimaj.

                    Kommentar

                    • Tvilling
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Nov 2006
                      • 1471

                      Opprinnelig skrevet av LS89
                      "Mye for penga" tenker jeg

                      Kommentar

                      • Håvard Ottesen
                        Seniormedlem
                        Forumsadist
                        • Aug 2012
                        • 136

                        Ibrahimaj!

                        Kommentar

                        • Playboy1
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Dec 2003
                          • 2129

                          Opprinnelig skrevet av Håvard Ottesen
                          Ibrahimaj!
                          Supert.

                          få inn en god sentral midtbane spiller nå , så begynner dette å se bra ut

                          Kommentar

                          • Patriot
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Nov 2010
                            • 437

                            Mesfin sier at det nå gjenstår midtbanespiller. Men har de da gått bort fra planene om en venstre vingback? Der er vi veldig sårbare om Dragsnes blir skadet.

                            Kommentar

                            • ChrisK
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Aug 2013
                              • 323

                              Opprinnelig skrevet av Patriot
                              Mesfin sier at det nå gjenstår midtbanespiller. Men har de da gått bort fra planene om en venstre vingback? Der er vi veldig sårbare om Dragsnes blir skadet.
                              Veldig sårbare ja. Edh kan jo spille på begge sider, men Ranger er jo både utsatt for skader og suspensjoner, så det vil være et sjansespill med kun tre mann som kan bekle de to posisjonene.

                              Kommentar

                              • LS89
                                Kamptrådkongen
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Apr 2013
                                • 3338

                                Opprinnelig skrevet av Patriot
                                Mesfin sier at det nå gjenstår midtbanespiller. Men har de da gått bort fra planene om en venstre vingback? Der er vi veldig sårbare om Dragsnes blir skadet.
                                Uten at det nødvendigvis ender slik, men leste at Mathias Rasmussen også kan bekle vingback, så kan jo ligge noe i det hvis vi ender opp med han tilslutt.

                                Kommentar

                                • Patriot
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Nov 2010
                                  • 437

                                  Gi meg Rasmussen, Eric Taylor og Fredrik Haugen, så skal jeg slå meg til ro før sesongstart Men fortsatt en del som gjenstår før stallen er 100 prosent.

                                  Noen som vet når det tas en avgjørelse om prøvespillerne?

                                  Kommentar

                                  • lsk_rob
                                    Seniormedlem
                                    Forumsadist
                                    • Mar 2016
                                    • 139

                                    Veldig spennende nyheter de siste dagene, to karer som kommer inn og virkelig ønsker å bevise noe etter en tung periode, tror dette kan bli bra!
                                    Når det gjelder venste vingback, det kan nok tenkes at det jobbes med en løsning men at det kanskje er sentral midt som er pri 1, ref Simon sitt utspill. Jeg vet ikke om vi har noen i troppen som er tiltenkt en "omskolering" til å kunne dekke venstre vingback ved behov heller? Dragsnes er riktignok nesten "aldri" skadet, men man har jo selvsagt ingen garantier.

                                    Kommentar

                                    • kunden
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Jun 2005
                                      • 2325

                                      Ikke helt LSK relatert kanskje men Solbakken jr har skrevet under for Viking. Da kan vi vel legge lokk på den, om det var noen, romansen en gang for alle. Han var bra mot oss i OBOS men har ikke helt slått til i STB. Er vel derfor han heller ikke vært med i disqusen foran denne sesongen(?)
                                      Til Stabæks store overraskelse ble Markus Solbakken mandag formiddag presentert som Vikings nye signering.

                                      Kommentar

                                      • LS89
                                        Kamptrådkongen
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Apr 2013
                                        • 3338

                                        Begynner å ligne en stall det lukter mildt sagt, fugl, av.

                                        MHC / Skjærstein

                                        Rösler / Garnås - Ogbu - Petterson / Slørdahl

                                        Ranger / Edh - Mathew / Mathisen (Rasmussen/Haugen) - Kairinen / Krogstad - Dragsnes / NY

                                        Helland / Ibrahimaj - Friðjónsson / Adams / Skogvold - Åsen / Svendsen / Seferi

                                        Offensivt ser det veldig spennende ut med dobbel dekning alle plasser, og vel så det. Ikke utenkelig med utlån av Seferi. En kan allerede nå drømme om trioen Ibrahimaj, Helland og Åsen skal mate duoen Adams og Friðjónsson.

                                        Greier vi å lande enten Haugen eller Rasmussen så sliter jeg litt med å se hvor Mathisen skal få plass, så et utlån til en OBOS-klubb er kanskje ikke utenkelig.

                                        Keeperplass er udiskutabelt. Det som blir spennende i år er om Mads greier å komme seg opp på A-landslaget. Veien ligger hvertfall åpen gitt keepersituasjonen i Norge nå, og Solbakken er åpenbart fornøyd med det han har vist de siste to sesongene.

                                        Kommentar

                                        • HSft
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Dec 2004
                                          • 6075

                                          Opprinnelig skrevet av LS89
                                          Greier vi å lande enten Haugen eller Rasmussen så sliter jeg litt med å se hvor Mathisen skal få plass, så et utlån til en OBOS-klubb er kanskje ikke utenkelig.
                                          Var det ikke noen rykter om Krogstad ut?

                                          Kommentar

                                          Working...