Sesongen 2022

Collapse
Dette emnet er besvart.
X
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • fredpet76
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Feb 2004
    • 1227

    Vært stille om Holst siden mandag, men RB skriver i kveld at han ganske sannsynlig skriver under innen kort tid.

    Kommentar

    • Patriot
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Nov 2010
      • 437

      Opprinnelig skrevet av fredpet76
      Vært stille om Holst siden mandag, men RB skriver i kveld at han ganske sannsynlig skriver under innen kort tid.
      Er det dette avsnittet du baserer dette på?

      «Skulle danske Frederik Holst bli LSK-spiller, slik mye tyder på at han kan bli i nær framtid, så har LSK dobbel dekning på de fleste plasser.»

      Tolker ikke dette som noe mer inside info enn at RB mener det er høyaktuelt siden han var på besøk. Men mulig bare jeg er redd for å få forhåpninger og bli skuffet

      Kommentar

      • Tvilling
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Nov 2006
        • 1470

        Opprinnelig skrevet av Patriot

        Er det dette avsnittet du baserer dette på?

        «Skulle danske Frederik Holst bli LSK-spiller, slik mye tyder på at han kan bli i nær framtid, så har LSK dobbel dekning på de fleste plasser.»

        Tolker ikke dette som noe mer inside info enn at RB mener det er høyaktuelt siden han var på besøk. Men mulig bare jeg er redd for å få forhåpninger og bli skuffet
        Det sitatet er i mine øyne mye nærmere "Sves erfarer" enn hva Rb har skrevet tidligere..

        Kommentar

        • Kanarivogel89
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • May 2006
          • 4454

          Opprinnelig skrevet av Patriot

          Er det dette avsnittet du baserer dette på?

          «Skulle danske Frederik Holst bli LSK-spiller, slik mye tyder på at han kan bli i nær framtid, så har LSK dobbel dekning på de fleste plasser.»

          Tolker ikke dette som noe mer inside info enn at RB mener det er høyaktuelt siden han var på besøk. Men mulig bare jeg er redd for å få forhåpninger og bli skuffet
          Enig. Jeg tør ikke håpe på noe som helst fordi jeg er så sjukt redd for å bli skuffa. Denne mannen, omtalt som Allsvenskans Gattuso av svenske medier, tror jeg sjekker av alle bokser Geir, Petter og Simon har etterlyst. Rasmussen har jeg helt ærlig lunkna helt på etter at jeg så dansken tasse rundt på Åråsen-matta. Plis, la det skje!

          Ser jaggu ut som vi kan få noen kroner for Krogstad og, så da henter vi også Taylor, som Lars Henrik nevner over her.

          Kommentar

          • Sailor Man
            Moderator
            • Jun 2007
            • 1365

            Det har gått rimelig gradvis, men det er lett å glemme hvor store utskiftninger det har vært i laget de siste årene. Forsvinner Krogstad nå, er det vel bare Mathew igjen av spillere som spilte rimelig fast på nedrykkslaget.

            Så det er litt vemodig hvis Krogstad blir solgt, men jeg tror det er det riktige for alle parter nå. Han hadde ikke noen god sesong i fjor, og vil nok ha godt av å spille i en annen rolle enn sentralt på midten i vårt system..

            Kommentar

            • Kroktåa
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Feb 2015
              • 2912

              Opprinnelig skrevet av Kanarivogel89

              Allsvenskans Gattuso
              Vår nye Kasey? Hadde vært overordentlig kult!

              Kommentar

              • niko
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Jul 2008
                • 464

                Opprinnelig skrevet av Sailor Man
                Så det er litt vemodig hvis Krogstad blir solgt, men jeg tror det er det riktige for alle parter nå. Han hadde ikke noen god sesong i fjor, og vil nok ha godt av å spille i en annen rolle enn sentralt på midten i vårt system..
                Litt ironisk at han drøyde med å signere ny kontrakt til han så at klubben var ambisiøs nok. Og så ble ting såpass på stell at han havnet lenger bak i køen enn han nok hadde sett for seg.

                Kommentar

                • kunden
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Jun 2005
                  • 2325

                  Hvis disse handlene går iorden blir det noe som: Fredrik er død. Lenge leve Frederik

                  Kommentar

                  • Playboy1
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Dec 2003
                    • 2129

                    Holst klar , ser jeg i nyhets tråden
                    Virker som en strålende signering da .

                    Kommentar

                    • plantemiddel
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Feb 2012
                      • 802

                      Helt utrolig gøy å se hvordan det satses nå. Og enda bedre, denne gangen satses det med penger fra konto i stedet for lånte penger. All ære til de som bidrar i klubben for tida

                      Kommentar

                      • LS89
                        Kamptrådkongen
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Apr 2013
                        • 3338

                        Noen som har sett han spille? Virker jo nesten for lovende det jeg kan lese om han.

                        Kommentar

                        • Patriot
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Nov 2010
                          • 437

                          Ingen Eric Taylor på benk eller bane i dag. Betyr det at han har reist videre?

                          Kommentar

                          • KEBABavSVIN
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Dec 2007
                            • 594

                            Opprinnelig skrevet av Patriot
                            Ingen Eric Taylor på benk eller bane i dag. Betyr det at han har reist videre?
                            Syk.
                            Merknad: Debattanten kan i innlegget over ha fremvist en rekke negative personlighetstrekk, inkludert, men ikke begrenset til, manglende intellekt, fintfølelse, dannelse, tankekraft, visdom, empati, solidaritet, rettferdighet, måtehold, og mot.

                            Kommentar

                            • *eLSKerLSK*
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Jun 2005
                              • 427

                              Unødvendige frispark. Unødvendige hjørnespark. Treningskamp, ja. Like fullt. Krogstad har noen åpenbare mangler som gjør at han faller igjennom når laget skal ta nye steg. Fin type. Bidro sterkt til opprykket. Tid for forandring!

                              Kommentar

                              • kunden
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Jun 2005
                                • 2325

                                Opprinnelig skrevet av Lars Henrik Dahl

                                Ganske fascinerende å se Glimt mot Celtic i går. Tror knapt jeg har sett en kamp med så mange dumme personlige feil, likevel vinner de kampen 3-1, og kunne attpåtil fått et eller to til hvis de hadde vært litt skarpere i noen overganger. De bekreftet det vi visste de var gode på, men jammen lot de seg stresse til mye rart når man fikk satt press på ballfører. Debutant på venstreback Brice Wembangomo, viste et bra toppnivå, men et bunnivå på Westerberg nivå. Vet ikke om det var Conference league kampen du refererte til som "treningskamp", men enig i at de ble trykket godt bakover, nesten inn i eget mål til tider. 16-7 i avslutninger, 63% Celtic possesion, 12-0 i cornere forteller vel det meste om hvilket lag som burde ha vunnet kampen.

                                Mister først og fremst ikke nattesøvnen over om vi lar Fredrik gå nå. Han gjør gode ting, bevares, men fryktelig mye feil og dårlige valg. Gleder meg til å se vår nysignering på plass
                                Resultatmessig meget sterkt. Og lett å la se blende av det. Selv de såkalt fotballekspertene var helt over seg. Men de ser ikke det åpenbare som er helt klart merkbart. De har ikke den offensive samhandligen lenger. Det er helt klart svekket ift de siste 3 år og det skulle bare mangle.
                                Jeg er ganske sikker vi får beviset til uka. Tviler på de klarer å dominere banespillet stort slik de har gjort tidligere, men de går nok videre. Og da vil "ekspertene" se bort fra dette og skylde på eller hylle at de kontrolleret inn og at man er i oppkjøring. Men det kommer nok en del nedturer for de helgule iår. Hvis de klarer å slå ut Aafk reiser vi opp dit for å slå de ut.

                                Kommentar

                                • maxpayne
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Apr 2006
                                  • 1223

                                  Opprinnelig skrevet av Lars Henrik Dahl

                                  Ganske fascinerende å se Glimt mot Celtic i går. Tror knapt jeg har sett en kamp med så mange dumme personlige feil, likevel vinner de kampen 3-1, og kunne attpåtil fått et eller to til hvis de hadde vært litt skarpere i noen overganger. De bekreftet det vi visste de var gode på, men jammen lot de seg stresse til mye rart når man fikk satt press på ballfører. Debutant på venstreback Brice Wembangomo, viste et bra toppnivå, men et bunnivå på Westerberg nivå. Vet ikke om det var Conference league kampen du refererte til som "treningskamp", men enig i at de ble trykket godt bakover, nesten inn i eget mål til tider. 16-7 i avslutninger, 63% Celtic possesion, 12-0 i cornere forteller vel det meste om hvilket lag som burde ha vunnet kampen.

                                  Mister først og fremst ikke nattesøvnen over om vi lar Fredrik gå nå. Han gjør gode ting, bevares, men fryktelig mye feil og dårlige valg. Gleder meg til å se vår nysignering på plass
                                  Så B/G var altså nærmere 4 - 1 og 5 -1 og det meste med B/G var dritt leser jeg ut av innlegget. Jeg har ikke sett kampen men ut i fra dette innlegget så skjønner jeg at Glimt bør bli en kasteball for årets LSK lag. Celtic midt i sesong, B/G med en drøss avganger. Meget sterkt er det uansett og LHD bør heller konsentrere seg om årets LSK lag der det som foreløpig er vist i årets treningskamper er ganske tynn suppe.

                                  Kommentar

                                  • kunden
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Jun 2005
                                    • 2325

                                    Opprinnelig skrevet av maxpayne

                                    Så B/G var altså nærmere 4 - 1 og 5 -1 og det meste med B/G var dritt leser jeg ut av innlegget. Jeg har ikke sett kampen men ut i fra dette innlegget så skjønner jeg at Glimt bør bli en kasteball for årets LSK lag. Celtic midt i sesong, B/G med en drøss avganger. Meget sterkt er det uansett og LHD bør heller konsentrere seg om årets LSK lag der det som foreløpig er vist i årets treningskamper er ganske tynn suppe.
                                    zzz ... B/G er sjanseløse på gullet i år. Ikke sikker på de blir et topp 4 lag engang. De har et mønster og et par bra spillere fortsatt men det er svakheter i alle lagdeler. Eller svekkelser er vel en bedre måte å beskrive det på.
                                    Som nevnt er backen deres en spennende og offensiv type. Spissen er skadeforfulgt og Pellegrino er oppskrytt. Dvs KBK flyten virker å være over (joda, han klarte å trille en ferdigscora i mål). Hurtig men kløne med ballen.
                                    Elias Hagen på midt er en lovende fyr men ikke i nærheten av Berg. Som jeg skrev er jeg sikker på at Celtic vil dominere banespillet i Bodø også. Og det kommer ikke av at Glimt skal kontrollere det hjem selvom det kommer til å være forklaringen til ekspertene og kanskje tom fra Knutsen. Men jeg er ganske sikker på at de går videre. Og da vil alt være i skjønneste orden blant fotballekspertene. Så blir de overasket som jula på kjærringa når det begynner å butte i serien.
                                    Nok om Glimt.
                                    Legger ikke mye vekt på kampene våres hittil. Er spent på om vi kommer til å spille like 352 som 343 iår for å få plass til alle. Taylor/Edh/Helland-KKK-Mathew-Holst-Åsen/Ibrahimaj/Ranger på midt i 352. Vi har vanvittig dekning. Blir ikke lett for Bakke å løse dette luksusproblemet. Holst sa han likte det han ble forespeilet. Høyt press. Håper vi får se (mer av) det. Og ikke at vi legger oss på 30m på egen banehalvdel og lar motstanderene styre spillet. Men at vi flytter opp hele laget opp og presser med høy intensitet.
                                    Last edited by kunden; 19.02.2022, 16:40. Begrunnelse: massive rettinger av leifer

                                    Kommentar

                                    • Playboy1
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Dec 2003
                                      • 2129

                                      Godt med luksusproblem på midtbanen.
                                      Eneste bekymring for laget i år har jeg på spiss plassen.

                                      Kommentar

                                      • Dumbo
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Jul 2004
                                        • 475

                                        Opprinnelig skrevet av kunden

                                        zzz ... B/G er sjanseløse på gullet i år. Ikke sikker på de blir et topp 4 lag engang. De har et mønster og et par bra spillere fortsatt men det er svakheter i alle lagdeler. Eller svekkelser er vel en bedre måte å beskrive det .
                                        Det samme har vi kunnet lese her på forumet de to siste årene. Kanskje historien burde ha lært oss at det er litt tidlig å konkludere sesongen i midten av februar.


                                        Kommentar

                                        • Lars Henrik Dahl
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Jan 2020
                                          • 2210

                                          Opprinnelig skrevet av maxpayne

                                          Så B/G var altså nærmere 4 - 1 og 5 -1 og det meste med B/G var dritt leser jeg ut av innlegget. Jeg har ikke sett kampen men ut i fra dette innlegget så skjønner jeg at Glimt bør bli en kasteball for årets LSK lag. Celtic midt i sesong, B/G med en drøss avganger. Meget sterkt er det uansett og LHD bør heller konsentrere seg om årets LSK lag der det som foreløpig er vist i årets treningskamper er ganske tynn suppe.
                                          Jøss, i all verden. Før vi har spilt en eneste seriekamp, skal vi sannsynligvis møte B/G borte i cupen. Et skråblikk til en viktig motstander synes jeg burde være helt innenfor rimelige rammer for forumet. Som LSK supporter (og generelt fotballinteressert) i ca 50 år forbeholder jeg meg retten til å konsentrere meg om hva jeg vil, så har du selvfølgelig retten til å mene at innlegget mitt ikke passer i sammenhengen.

                                          Når det gjelder hva jeg faktisk skrev, og hva jeg faktisk mente (noe jeg tydeligvis ikke lyktes å formidle til Maxpayne) var at Glimt viste både styrker og svakheter i kampen. De ble til tider rundspilt, men til tross for det skapte de også muligheter til å score flere mål enn de gjorde. Det er ikke det samme som at de var NÆRMERE en større seier enn Celtic var redusering. 3-1 var sterkt, men særdeles flatterende ut i fra kampbildet. Hvis vi skal til Bodø i cupen må vi prestere max for å i det hele tatt ha en sjanse. Det kan være grunn til å minne om at vi også har et relativt nykomponert lag. Likevel, de viste klare svakhetestegn, og det gjorde jeg et forsøk på å peke på. Beklager hvis det var for belastende, Max.

                                          Kommentar

                                          Working...