Vært stille om Holst siden mandag, men RB skriver i kveld at han ganske sannsynlig skriver under innen kort tid.
Sesongen 2022
Collapse
Dette emnet er besvart.
X
X
-
«Skulle danske Frederik Holst bli LSK-spiller, slik mye tyder på at han kan bli i nær framtid, så har LSK dobbel dekning på de fleste plasser.»
Tolker ikke dette som noe mer inside info enn at RB mener det er høyaktuelt siden han var på besøk. Men mulig bare jeg er redd for å få forhåpninger og bli skuffet
👍 1Kommentar
-
Er det dette avsnittet du baserer dette på?
«Skulle danske Frederik Holst bli LSK-spiller, slik mye tyder på at han kan bli i nær framtid, så har LSK dobbel dekning på de fleste plasser.»
Tolker ikke dette som noe mer inside info enn at RB mener det er høyaktuelt siden han var på besøk. Men mulig bare jeg er redd for å få forhåpninger og bli skuffetKommentar
-
Er det dette avsnittet du baserer dette på?
Tolker ikke dette som noe mer inside info enn at RB mener det er høyaktuelt siden han var på besøk. Men mulig bare jeg er redd for å få forhåpninger og bli skuffet
Ser jaggu ut som vi kan få noen kroner for Krogstad og, så da henter vi også Taylor, som Lars Henrik nevner over her.👍 5Kommentar
-
Det har gått rimelig gradvis, men det er lett å glemme hvor store utskiftninger det har vært i laget de siste årene. Forsvinner Krogstad nå, er det vel bare Mathew igjen av spillere som spilte rimelig fast på nedrykkslaget.
Så det er litt vemodig hvis Krogstad blir solgt, men jeg tror det er det riktige for alle parter nå. Han hadde ikke noen god sesong i fjor, og vil nok ha godt av å spille i en annen rolle enn sentralt på midten i vårt system..👍 11Kommentar
-
Kommentar
-
Helt utrolig gøy å se hvordan det satses nå. Og enda bedre, denne gangen satses det med penger fra konto i stedet for lånte penger. All ære til de som bidrar i klubben for tida👍 5Kommentar
-
Merknad: Debattanten kan i innlegget over ha fremvist en rekke negative personlighetstrekk, inkludert, men ikke begrenset til, manglende intellekt, fintfølelse, dannelse, tankekraft, visdom, empati, solidaritet, rettferdighet, måtehold, og mot.👍 1Kommentar
-
Unødvendige frispark. Unødvendige hjørnespark. Treningskamp, ja. Like fullt. Krogstad har noen åpenbare mangler som gjør at han faller igjennom når laget skal ta nye steg. Fin type. Bidro sterkt til opprykket. Tid for forandring!👍 3Kommentar
-
Ganske fascinerende å se Glimt mot Celtic i går. Tror knapt jeg har sett en kamp med så mange dumme personlige feil, likevel vinner de kampen 3-1, og kunne attpåtil fått et eller to til hvis de hadde vært litt skarpere i noen overganger. De bekreftet det vi visste de var gode på, men jammen lot de seg stresse til mye rart når man fikk satt press på ballfører. Debutant på venstreback Brice Wembangomo, viste et bra toppnivå, men et bunnivå på Westerberg nivå. Vet ikke om det var Conference league kampen du refererte til som "treningskamp", men enig i at de ble trykket godt bakover, nesten inn i eget mål til tider. 16-7 i avslutninger, 63% Celtic possesion, 12-0 i cornere forteller vel det meste om hvilket lag som burde ha vunnet kampen.
Mister først og fremst ikke nattesøvnen over om vi lar Fredrik gå nå. Han gjør gode ting, bevares, men fryktelig mye feil og dårlige valg. Gleder meg til å se vår nysignering på plass
Jeg er ganske sikker vi får beviset til uka. Tviler på de klarer å dominere banespillet stort slik de har gjort tidligere, men de går nok videre. Og da vil "ekspertene" se bort fra dette og skylde på eller hylle at de kontrolleret inn og at man er i oppkjøring. Men det kommer nok en del nedturer for de helgule iår. Hvis de klarer å slå ut Aafk reiser vi opp dit for å slå de ut.👍 3Kommentar
-
Ganske fascinerende å se Glimt mot Celtic i går. Tror knapt jeg har sett en kamp med så mange dumme personlige feil, likevel vinner de kampen 3-1, og kunne attpåtil fått et eller to til hvis de hadde vært litt skarpere i noen overganger. De bekreftet det vi visste de var gode på, men jammen lot de seg stresse til mye rart når man fikk satt press på ballfører. Debutant på venstreback Brice Wembangomo, viste et bra toppnivå, men et bunnivå på Westerberg nivå. Vet ikke om det var Conference league kampen du refererte til som "treningskamp", men enig i at de ble trykket godt bakover, nesten inn i eget mål til tider. 16-7 i avslutninger, 63% Celtic possesion, 12-0 i cornere forteller vel det meste om hvilket lag som burde ha vunnet kampen.
Mister først og fremst ikke nattesøvnen over om vi lar Fredrik gå nå. Han gjør gode ting, bevares, men fryktelig mye feil og dårlige valg. Gleder meg til å se vår nysignering på plassKommentar
-
Så B/G var altså nærmere 4 - 1 og 5 -1 og det meste med B/G var dritt leser jeg ut av innlegget. Jeg har ikke sett kampen men ut i fra dette innlegget så skjønner jeg at Glimt bør bli en kasteball for årets LSK lag. Celtic midt i sesong, B/G med en drøss avganger. Meget sterkt er det uansett og LHD bør heller konsentrere seg om årets LSK lag der det som foreløpig er vist i årets treningskamper er ganske tynn suppe.
Som nevnt er backen deres en spennende og offensiv type. Spissen er skadeforfulgt og Pellegrino er oppskrytt. Dvs KBK flyten virker å være over (joda, han klarte å trille en ferdigscora i mål). Hurtig men kløne med ballen.
Elias Hagen på midt er en lovende fyr men ikke i nærheten av Berg. Som jeg skrev er jeg sikker på at Celtic vil dominere banespillet i Bodø også. Og det kommer ikke av at Glimt skal kontrollere det hjem selvom det kommer til å være forklaringen til ekspertene og kanskje tom fra Knutsen. Men jeg er ganske sikker på at de går videre. Og da vil alt være i skjønneste orden blant fotballekspertene. Så blir de overasket som jula på kjærringa når det begynner å butte i serien.
Nok om Glimt.
Legger ikke mye vekt på kampene våres hittil. Er spent på om vi kommer til å spille like 352 som 343 iår for å få plass til alle. Taylor/Edh/Helland-KKK-Mathew-Holst-Åsen/Ibrahimaj/Ranger på midt i 352. Vi har vanvittig dekning. Blir ikke lett for Bakke å løse dette luksusproblemet. Holst sa han likte det han ble forespeilet. Høyt press. Håper vi får se (mer av) det. Og ikke at vi legger oss på 30m på egen banehalvdel og lar motstanderene styre spillet. Men at vi flytter opp hele laget opp og presser med høy intensitet.Kommentar
-
👍 3Kommentar
-
Så B/G var altså nærmere 4 - 1 og 5 -1 og det meste med B/G var dritt leser jeg ut av innlegget. Jeg har ikke sett kampen men ut i fra dette innlegget så skjønner jeg at Glimt bør bli en kasteball for årets LSK lag. Celtic midt i sesong, B/G med en drøss avganger. Meget sterkt er det uansett og LHD bør heller konsentrere seg om årets LSK lag der det som foreløpig er vist i årets treningskamper er ganske tynn suppe.
Når det gjelder hva jeg faktisk skrev, og hva jeg faktisk mente (noe jeg tydeligvis ikke lyktes å formidle til Maxpayne) var at Glimt viste både styrker og svakheter i kampen. De ble til tider rundspilt, men til tross for det skapte de også muligheter til å score flere mål enn de gjorde. Det er ikke det samme som at de var NÆRMERE en større seier enn Celtic var redusering. 3-1 var sterkt, men særdeles flatterende ut i fra kampbildet. Hvis vi skal til Bodø i cupen må vi prestere max for å i det hele tatt ha en sjanse. Det kan være grunn til å minne om at vi også har et relativt nykomponert lag. Likevel, de viste klare svakhetestegn, og det gjorde jeg et forsøk på å peke på. Beklager hvis det var for belastende, Max.👍 4Kommentar
Kommentar