Sesongen 2022
Collapse
Dette emnet er besvart.
X
X
-
Dette fremstår fryktelig rart. Hvorfor i alle dager skal vi hente en spiller i den alderen som ikke går rett inn på laget og i tilegg i en posisjon hvor vi er godt besatt? Også kan vi også legge til at han har vært skadet i syv måneder.
Ja, han har spilt venstre back tidligere. Men på sitt beste har han spilt sentralt. Han har heller ingen utpregde spissferdigheter for å spille på backplass. Kanskje det rareste rykte jeg har lest på flere år!
Og inkludere Mathisen i en overgang ville også vært en dårlig ide, Mathisen trenger spilletid og det har vi låneordning for. Ex-faktoren er for bra til å gi opp. Men han er nødt til å begynne å levere stabilt om han skal ha en fremtid i LSK.Last edited by Fugggel; 27.03.2022, 23:22.Kommentar
-
Men synd om Mathisen forsvinner. En det er verdt å satse på. Blir det lite spilletid denne sesongen så får han lånes ut til en av naboene.
👍 3Kommentar
-
Kommentar
-
Og til kunden: Jeg blir veldig trist om vi lar Tobias gå. Han har en X-faktor ingen andre i stallen har og er fortsatt veldig ung. Det vil på et tidspunkt løsne for denna, og da vil jeg at det skal være i LSK. Orker ikke at han går veien via Odd til Glimt eller noeLast edited by Kanarivogel89; 28.03.2022, 10:12.👍 3Kommentar
-
Ken-Are Antonsen har jeg hata i flere år. Når jeg hater spillere er det enten fordi de er motbydelige (Tommy Høiland) eller fordi de er forbanna gode til å ødelegge for motstanderen (Ken Are Antonsen).
Når det gjelder spillere i sistnevnte kategori kan det hatet fort bli til kjærlighet hvis spilleren ødelegger for motstanderen på vegne av oss! Ser ingen grunn (muligens bortsett fra skadehistorikk) til å være negativ til denne overgangen om den kommer på plass.Kommentar
-
Jeg vil så klart støtte han 100% hvis han kommer, som med de fleste som aksler drakta, men vi burde jo ukke hente’n, det er to forskjellige ting.Kommentar
-
Ken-Are Antonsen har jeg hata i flere år. Når jeg hater spillere er det enten fordi de er motbydelige (Tommy Høiland) eller fordi de er forbanna gode til å ødelegge for motstanderen (Ken Are Antonsen).
Når det gjelder spillere i sistnevnte kategori kan det hatet fort bli til kjærlighet hvis spilleren ødelegger for motstanderen på vegne av oss! Ser ingen grunn (muligens bortsett fra skadehistorikk) til å være negativ til denne overgangen om den kommer på plass.👍 1Kommentar
-
Selv når jeg prøver å se bort fra "historikken" her så ser jeg fremdeles ingen overbevisende grunner til å hente han. Ble det ikke sagt i forbindelse med Fredrik Holst sin overgang at han også kunne steppe inn på venstre vingback ved behov? Samt at vi har Edh som kan spille på begge sider. Å ha 2 etablerte eliteserie-spillere i sin "beste alder" konkurrerende om venstre vingback i Antonsen og Dragsnes, tja, tror nok det koster mer enn det smaker. Nå kan KAA spille sentralt også, men skadehistorikken tatt i betraktning er dette et klart "no go" fra min side.Kommentar
-
Det er ikke vi som er ute etter KAA, men TIL som er ute etter Mathisen. Som det allerede er blitt skrevet så er KAA en spiller som faktisk er veldig bra. I tillegg trenger vi dekning på venstre vingback, så om det ender opp med KAA så tror jeg det er en god deal.👍 1Kommentar
-
Hvis dette en så god deal for LSK så kan man jo lure på hvorfor TIL er så interessert👍 1Kommentar
-
Så forsvinner enda en av fjorårets overraskelser ut på lån. Jeg ser ingen grunn til å "kvitte" seg med UM siden Holst kommer til å bli like usynlig som de fleste andre dansker i Norge. Jeg skjønner det ikke og grunnene til å dra på Åråsen reduseres enda litt.Kommentar
-
Kommentar
-
Jeg har ganske god kontroll på det som skjer i svensk seriespill på toppnivå og jeg tror ikke Holst kommer til å levere noe som styrker laget.Kommentar
-
Nå må vi slutte og grine over at vi faktisk har god dekning på sentral midtbane.
At vi har såpass god dekning at vi kan leie ut Mathisen slik at han får verdifull kamptrening skal både vi og han være glade for.
Knudsen hadde neppe hatt samme høstsesongen i fjor dersom han kun hadde sittet på benken og hatt korte innhopp for oss i vårsesongen. Nå får Mathisen samme muligheten - topp stemning!👍 15Kommentar
-
Du gledet det nok litt for tidlig. Antar med det var ansettelsen av JJ som fikk blodsirkulasjonen i de nedre regioner til løpe løpsk. Men ... Nettavisen skriver nå at de regner med å få Dønnum på lån.Hadde heller håpet de skulle selge Saraoui.Kommentar
-
Ellers blir det spennende å følge Mathisen i Obos, med tillit der kan han få et ordentlig gjennombrudd.👍 1Kommentar
Kommentar