b/g uten Moe, Hagen og Saltnes fra start i cupen og vi var aldri i nærheten av å true de. Vi har fått noen kamper under beltet så jeg tror på en litt jevnere affære men glimt er storfavoritter uansett. Vi må uansett reise dit med ett mål for øye og det er å ødelegge, ett ord om at vi må angripe og være oss selv osv er sprøyt. Her må alle gjøre grovjobben 110% for å ødelegge så mye som mulig av glimt sin signatur, men først er det Aalesund.....
Sesongen 2022
Collapse
Dette emnet er besvart.
X
X
-
Det er ingen garanti for at LSK hadde vunnet, men at de aldri var i nærheten av å true Bodø/Glimt er feil.👍 2Kommentar
-
Joda, men jeg mener i ettertid at kamper bør analyseres ut fra 90 minutter og der var vi aldri i nærheten spillemessig.👍 1Kommentar
-
Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?👍 1Kommentar
-
Det som er litt tragikomisk når laget presterer så bra er at vi får se så lite til Svendsen, dessverre. Er åpenbart et tredjevalg på høyrekant, og Åsen er bankers på vestre. Da blir det vanskelig å spille seg inn. Håper vi får se mer av han utover sesongen. Hadde jo et flott innhopp i Molde.👍 2Kommentar
-
Det som er litt tragikomisk når laget presterer så bra er at vi får se så lite til Svendsen, dessverre. Er åpenbart et tredjevalg på høyrekant, og Åsen er bankers på vestre. Da blir det vanskelig å spille seg inn. Håper vi får se mer av han utover sesongen. Hadde jo et flott innhopp i Molde.Kommentar
-
Jeg mener at med Tobias Svendsen inn så er det ikke bare et offensivt ,men også defensivt ,da han er en av få som kan ta med seg ballen forbi ledd og jeg synes de to siste kampene har skreket litt etter det mot slutten. Håper han slipper til mer etterhvert uten at det er skader og karantener👍 5Kommentar
-
Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?Kommentar
-
Jeg er ikke usikker. Holst har også blitt satt inn på denne plassen. Jeg tviler ikke på at Røsler kunne gjort en god jobb der, og han virker mye mer spillende enn Garnås, noe som også kunne tale for at han ville kunne fungere der. Likevel, husk på at vi ikke har noen backup på høyre/sentral stopper annet enn Røsler nå som Slørdal er lånt ut. Det vil komme karantener etter hvert, og kanskje skader også. Blir ikke overrasket om Røsler får spilletid i cupen, det samme med Tobias. Vi må regne med at kjeksbeina til Helland ikke vil holde til kamp/benk gjennom hele sesongen, så i den plassen er det fantastisk luksus å ha Svendsen som backup. Inntil videre gleder jeg meg over at vi har en 5-6 benkespillere som holder bra eliteseriestandard, så må vi selvfølgelig passe på at det blir nok spilletid til at ingen går sure. Balansen er hårfin, vi har ikke et etablert nok spillemønster ENNÅ til å tåle mye rotasjon, men vi må holde 2. valgene i gang.👍 2Kommentar
-
Cupfinalen mellom et lag som delvis har kvalifisert seg gjennom et skrivebord på Ullevaal stadion mot et lag uten ære (pengedoping, Sarr osv). Begge lag på fremmed dekke - noe så eksotisk som gress. Begge lag med heiagjeng som skaper stemning som på en håndballkamp, bare dårligere da kampen går utenfor hall og med mye bedre plass. Fortsatt mange billetter å få kjøpt 10 min før kampstart. At kampen går 1.mai denne gangen kan unnskyldes med pandemi. NFF ser gjerne at dette blir den nye normalen.
Den tristeste cupfinalen noensinne. Eneste lyspunkt er at vi ikke trenger et resultat i vår favør for å kvalifisere oss for Europa.👍 4Kommentar
-
Espejord ut med skade, kan fort miste kampen mot oss neste helg, samt Boniface ute med karantene. Blir fort Nordås inn der i tillegg er Saltnes som kjent ute med karantene. Her har vi en gyllen mulighet til å ta en skalp. Glimt så prega ut i dag.👍 5Kommentar
-
Kanskje enda viktigere er at det bildet av glimt som gullkalver og kjæledegger virker å være forbi, de fikk en mildt sagt jævli tvilsom straffe imot, det hadde aldri skjedd i fjor, ingen dommer som tør å "ødelegge for norges beste lag" ved å dømme straffer imot eller ikke gi straffer for, det blir så latterlig stort fokus på at storlag blir "snytt" av dommere. Se f.eks molde og Brynhildsen og gauseth som mener molde blei snytt for straffe mot oss da dragsnes takla utafor 16m, men ikke et ord om trøya til Edh som stod som et seil før han ble regelrett klippa ned..innafor 16m.
Blir nok drita vanskelig uansett og glimt med 2 tap på rad nå er sikkert ikke veldig girapå et 3 tap og 9p bak oss på tabellen. Men når de ikke lenger er untouchables i norsk foppals øyne har vi hvertfall en sjans.👍 5Kommentar
-
👍 2Kommentar
-
Jeg er ikke usikker. Holst har også blitt satt inn på denne plassen. Jeg tviler ikke på at Røsler kunne gjort en god jobb der, og han virker mye mer spillende enn Garnås, noe som også kunne tale for at han ville kunne fungere der. Likevel, husk på at vi ikke har noen backup på høyre/sentral stopper annet enn Røsler nå som Slørdal er lånt ut. Det vil komme karantener etter hvert, og kanskje skader også. Blir ikke overrasket om Røsler får spilletid i cupen, det samme med Tobias. Vi må regne med at kjeksbeina til Helland ikke vil holde til kamp/benk gjennom hele sesongen, så i den plassen er det fantastisk luksus å ha Svendsen som backup. Inntil videre gleder jeg meg over at vi har en 5-6 benkespillere som holder bra eliteseriestandard, så må vi selvfølgelig passe på at det blir nok spilletid til at ingen går sure. Balansen er hårfin, vi har ikke et etablert nok spillemønster ENNÅ til å tåle mye rotasjon, men vi må holde 2. valgene i gang.Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?Kommentar
Kommentar