Ogbu deltar i spillesekvensen på treninga nå, så da kan vi alle puste lettet ut
Sesongen 2022
Collapse
Dette emnet er besvart.
X
X
-
Jeg hintet om Lundemo i ryktetråden for et par uker siden. Overgangen skjer uavhengig av skaden på Holst, slik jeg har forstått.👍 2Kommentar
-
Det jeg lurer på her er hva som skjer med de andre på midten? Tenker vi allerede på 2023 og at Mathew eller KK går ila vinteren? Har jo snart om ikke allerede Norges beste sentrale midtbane. Her er jeg nysgjerrig. Gir oss i alle fall super dekning på midten og alle tre kan jo også spille med MK høyere på banen.Dette er en ballKommentar
-
Det jeg lurer på her er hva som skjer med de andre på midten? Tenker vi allerede på 2023 og at Mathew eller KK går ila vinteren? Har jo snart om ikke allerede Norges beste sentrale midtbane. Her er jeg nysgjerrig. Gir oss i alle fall super dekning på midten og alle tre kan jo også spille med MK høyere på banen.👍 7Kommentar
-
Uten tvil en god spiller, tror vi kan regne med stabilt gode prestasjoner fra ham. Samtidig ser jeg ikke at han er noen oppgradering fra verken Mathew eller Kaan, så jeg frykter at det betyr at Mathew ikke blir med videre..👍 1Kommentar
-
Mathew og Kaan er begge allerede i øvre sjikte hva gjelder midtbanespillere i ES, så blir litt storkrevende å skulle be om en oppgradering der. Om vi lander Lundemo er det helt strålende med tanke på de neste årene. Mathew er en legende, og har ingen problemer med å forstå at han evt. ønsker seg noe annet👍 4Kommentar
-
Har sagt det før, og sier det igjen etter gårsdagens oppvisning: Å ikke innse at Holmbert er vår klart skarpeste spiss grenser til tjenesteforsømmelse. Akor er åpenbart et talent, men Holmbert er livsfarlig - her og nå!👍 2Kommentar
-
Enig. Vi må gjøre litt om på rollene deres en periode nå. Starte med Fridz og inn med Akor de siste 20. Da bør Akor få en wake up call og. Vinn-vinnI år så tar vi altKommentar
-
Det må stå øverst på lista i sommer og da tror jeg Holmbert virkelig kan score masse mål fordi han kommer i masse gode situasjoner. han beveger seg som en spiss av skyhøy klasse!👍 1Kommentar
-
Brauten har vel et ord med i laget han og. Vet ikke hvor fristende det vil være å knive bak Fridjonsson om en plass fram til Akor er tilbake og da falle tilbake på 3. plass i køen. Da frister det nok heller å være soleklart førstevalg hos Godset.👍 1Kommentar
-
Kommentar
Kommentar