Sesongen 2022
Collapse
Dette emnet er besvart.
X
X
-
👍 1Kommentar
-
Dersom Gulbrandsen vender tilbake til Norge skal du ikke se bort fra at vi får kamp om signaturen både fra Molde og Viking.Kommentar
-
👍 3Kommentar
-
Ikke helt uvesentlig. En ting er at han er under kontrakt. En annen ting er at vi er der vi er fordi vi er et LAG. En misfornøyd spiller er alt som trengs for å kødde det til.👍 1Kommentar
-
Tro nok det som er avgjørende er hvordan klubben vurderer ferdigheter og potensiale.Elska þetta félagKommentar
-
Tror nok alle sider av den saken hadde skjønt om LSK valgte å avvente overgangen til man fikk en ny spiss. En liten smell på Holmbert imorgen kan koste klubben grusomt med penger om man ikke har en reserve.👍 1Kommentar
-
Jeg ville ikke vært redd for at den unge rogalendingen skulle "ødelegge" det samholdet som nå er i denne knallsterke gruppa (spillere, trenere, ledere). Vi er så sterke nå, med så mange personligheter, at det ville han rett og slett ikke "fått lov til". Er ganske sikker på at om han eventuelt skulle være misfornøyd når han kom, ville han raskt bli godt integrert i gruppa.
Tro nok det som er avgjørende er hvordan klubben vurderer ferdigheter og potensiale.
👍 1Kommentar
-
Ikke uenig i det siste, men et godt miljø kommer ikke av seg selv. Med Adams ute i minst 6 uker, sannsynligvis 8-10, ville Brauten passe inn i filosofien med en etablert og en ung utfordrer i hver rolle. Hver spiller man har hentet er screenet ikke bare på ferdigheter, men også på personlighet. Jeg er ikke redd for gruppas evne til å integrere ham, men tenker at det må være en grunn for at man tilsynelatende ikke en gang vurderer å beholde ham. Det han har vist på nivå 2 tilsier at det ikke går på hans ferdigheter. Han har vel vist mer enn Adams viste i fjor...👍 1Kommentar
-
Fra RB: "Men sånn umiddelbart så har vi inngått en akseptavtale på det, så det er ikke noe som endrer på den situasjonen nå, sånn i utgangspunktet, avslutter Mesfin." Mener Simon i tidligere intervjuer har sagt at han er opptatt av å være fair og real, slik at man ikke ødelegger forhold til klubber (eller agenter) som man kanskje skal deale med gang på gang i fremtiden.Kommentar
-
En ting er i hvert fall sikkert: Man blir varm om hjertet av å se samholdet i gruppa for tiden. Akor som var førstemann bort for å omfavne Holmbert etter hattricket mot SJK og Holmbert som stod og holdt rundt en gråtende Akor i går. Sånn skal en sunn spisskonkurranse se ut!Last edited by Kanarivogel89; 01.08.2022, 09:26.👍 12Kommentar
-
Liten tvil om at det jobbes godt og målrettet med en Plan B ja, ref. VGs artikkel:
Mesfin forteller videre at Lillestrøm har vært på spillerjakt en god stund. Hvilken spiller det er snakk om vil han ikke gå inn på.
– Vi har vært på søk etter en offensiv spiller i flere måneder. Skaden på Akor har ikke endret på hva vi har tenkt, men det viser seg nå at vi har enda større behov for det, sier Mesfin.
Svaret på spissfloken ser ikke ut til å være Braut Brunes.
– Det handler om å la Jonatan få slippe til på det nivået han fortjener å slippe til på. Det har vi jobbet med i sidesporet, og så har vi jobbet med å få noen andre inn i troppen her. Det har vi gjort lenge, så det at det kommer en skade her snur ikke om på planene våre.
👍 3Kommentar
-
Da gikk Kristian Eriksen til Molde, angivelig for 15 mill. Da trenger vel kanskje ikke Gulbrandsen vente på dem lenger?
Jeg skulle gjerne sett Fredrik tilbake hos oss. Jeg skjønner at han vil vurdere alternativene sine, men har vi råd til å vente på at han bestemmer seg? Jeg frykter at han drar det ut i det lengste i håp om en økonomisk gunstig kontrakt, og at vi lar oss spille. Hans artikkel i RB hvor han snakker om at han er motivert for å være med på det Fugla er i ferd med å skape - kjenner jeg blir nesten irritert av det. I praksis sier han at han er lysten på LSK - hvis han ikke får noe bedre. Er det godt nok? Tviler ikke på at han vil gi alt hvis han signerer, men frykter at vi må vente lenge på en avgjørelse og risikerer å gå glipp av poeng og kanskje avansement ved å satse alt på ett kort. Regner med at Mesfin jobber med parallelle spor.👍 11Kommentar
-
Det er jeg helt sikker på at han gjør. Sa vel nærmest ordrett i intervju at det jobbes med flere alternativer og at det har vært tilfelle i flere måneder nå. Ujah klar for Braunschweig, Ofkir kanskje til Viking, Mikkelsen fort for dyr ... hvem andre kan det være snakk om? Uansett har Mesfin gjort seg fortjent til tilliten. Han fikser biffen, om den så heter Gulbrandsen eller noe langt mer eksotisk – det er jeg overbevist om.👍 5Kommentar
-
Det er jeg helt sikker på at han gjør. Sa vel nærmest ordrett i intervju at det jobbes med flere alternativer og at det har vært tilfelle i flere måneder nå. Ujah klar for Braunschweig, Ofkir kanskje til Viking, Mikkelsen fort for dyr ... hvem andre kan det være snakk om? Uansett har Mesfin gjort seg fortjent til tilliten. Han fikser biffen, om den så heter Gulbrandsen eller noe langt mer eksotisk – det er jeg overbevist om.Kommentar
-
Fordi LSK var villige til å legge de 10 milliona på bordet som TIL ønsker seg eller fordi den nevnte summen var sterkt overdrevet i media eller fordi du kjennern og veit at valget stod mellom TIL og LSK og Glimt var uaktuelt hele veien eller hva er greia?👍 1Kommentar
-
Sikker på at Simon har et knippe spillere på radaren. Han har tross alt vist evne til å finne spillere som slett ikke var på min, men likevel passer nærmest perfekt. En ting er guttene fra Sogndal, men Fridjohnson hadde jeg glemt. Kaan og Petterson dukket også opp som lyn fra klar himmel. Kan også nevne Rösler og Dragsnes, og generelt de fleste signeringene vi har gjort.Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?👍 7Kommentar
-
👍 1Kommentar
Kommentar