Jesper Toie pådrar seg direkte rødt i siste minutt mot bart og er ute mot oss
Sesongen 2022
Collapse
Dette emnet er besvart.
X
X
-
Også bartene nærmer seg med stormskritt, etter noen direkte latterlige forsvarsfeil i Sandefjord. Men ingen grunn til å gi seg før de faktisk er forbi og eventuelt distanserer oss på farta. Bortblåsingan er a poeng og bartene er tre bak, begge med en kamp mer spilt.Kommentar
-
Skjønner at jeg er gammal ja. Er jo såklart klubbutviklet, forbundsutviklet og fri kvote nå. Er ikke noe med lokalt utviklet og?Kommentar
-
Jerv først!!Kommentar
-
Jepp. Skal man ha sjans på medalje i år er det bare å bite tenna sammen og jobbe for hvert eneste poeng. Kommer til å bli noen knallharde oppgjør mot Molde, glimt og bart senere i høst. Utover det får man håpe lsk er solide nok til å plukke tre-poengere mot bunnlaga. Laga under må man rett og slett slå. Man har ikke råd til å tape flere poeng mot lag som Tromsø.👍 2Kommentar
-
Jepp. Skal man ha sjans på medalje i år er det bare å bite tenna sammen og jobbe for hvert eneste poeng. Kommer til å bli noen knallharde oppgjør mot Molde, glimt og bart senere i høst. Utover det får man håpe lsk er solide nok til å plukke tre-poengere mot bunnlaga. Laga under må man rett og slett slå. Man har ikke råd til å tape flere poeng mot lag som Tromsø.Last edited by Kroktåa; 13.08.2022, 21:48.Kommentar
-
Jeg håper klubben ser at vi har en mulighet i år. Vi ligger på skuddhold til gull for faen. De andre laga har vist svakhetstegn tidligere i år selv om de er i form nå. Lodde og Glimt skal ut i Europa og spille flere kamper enn oss. Hvor ofte får vi sjansen? Men vi må handle!!! Nye spillere må inn nå!I år så tar vi altKommentar
-
Jeg håper klubben ser at vi har en mulighet i år. Vi ligger på skuddhold til gull for faen. De andre laga har vist svakhetstegn tidligere i år selv om de er i form nå. Lodde og Glimt skal ut i Europa og spille flere kamper enn oss. Hvor ofte får vi sjansen? Men vi må handle!!! Nye spillere må inn nå!
Panikkjøp vinner oss ikke noe gull.👍 1Kommentar
-
Jeg har 100% tiltro til at Simon, Geir, Petter og sikkert Tony mf. tar riktig valg her. Føler meg veldig trygg på at vi handler, men ikke for enhver pris.
Føles som at vi har 4 tidligere hovedtrenere i eliteserien på benken, og med Åsen /Helland samtidig med sin erfaring..
Finner man ikke riktige spillere nå, la heller Bodø, Molde osv svi haugevis med penger. Det viktigste for oss med ressursene vi har er at vi treffer på signeringene vi gjør, noe vi i stor grad har gjort de siste par årene kontra før. Bygge langsiktig fortsatt nå.👍 5Kommentar
-
Jeg håper klubben ser at vi har en mulighet i år. Vi ligger på skuddhold til gull for faen. De andre laga har vist svakhetstegn tidligere i år selv om de er i form nå. Lodde og Glimt skal ut i Europa og spille flere kamper enn oss. Hvor ofte får vi sjansen? Men vi må handle!!! Nye spillere må inn nå!Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?👍 2Kommentar
-
Kommentar
-
Jaja! Det var moro så lende det varte! Men for å være ærlige trodde vel ikke selv de aller mest optimistiske at vi skulle kjempe om gullet. Vi har hatt utrolig mye stang inn og flyt tidligere i sesongen. Nå ser vi vårt rette nivå og det er temmelig bedrøvelig.Elska þetta félag👍 1Kommentar
-
Kommentar