Sesongen 2022
Collapse
Dette emnet er besvart.
X
X
-
Tror ikke Brann er veldig gira på å selge. Uttalt at de har ok økonomi og egentlig ikke må selge noen, så lar de Taylor gå fordi han sutrer. Så tror jeg det blir vanskelig å hente noe derifra. Rasmussen er ok ja men usikker hvor mye mer han er verdt. Kan vi glemme Haugen eller venter han til utenlandske vinduet stenger? Skal huske at vi må ha en spiss også, som sannsynligvis koster litt så kan ikke bruke for mye på en midtbanespiller heller.Kommentar
-
Tror ikke Brann er veldig gira på å selge. Uttalt at de har ok økonomi og egentlig ikke må selge noen, så lar de Taylor gå fordi han sutrer. Så tror jeg det blir vanskelig å hente noe derifra. Rasmussen er ok ja men usikker hvor mye mer han er verdt. Kan vi glemme Haugen eller venter han til utenlandske vinduet stenger? Skal huske at vi må ha en spiss også, som sannsynligvis koster litt så kan ikke bruke for mye på en midtbanespiller heller.Kommentar
-
Tror ikke Brann er veldig gira på å selge. Uttalt at de har ok økonomi og egentlig ikke må selge noen, så lar de Taylor gå fordi han sutrer. Så tror jeg det blir vanskelig å hente noe derifra. Rasmussen er ok ja men usikker hvor mye mer han er verdt. Kan vi glemme Haugen eller venter han til utenlandske vinduet stenger? Skal huske at vi må ha en spiss også, som sannsynligvis koster litt så kan ikke bruke for mye på en midtbanespiller heller.
Kommentar
-
Kommentar
-
Jeg ser at Søplas togolesiske prøvespiller Emmanuel Kpatay ble sendt på dør av gjøken Fagermo etter bare 4-5 treninger på stivt kunstgress. "Ikke god nok" melder sjefsnoldusen om midtbanespilleren, og legger til:
– Vi har sett etter en som også kan spille venstreback. Men Emmanuel mangler tempo, rett og slett. Og jeg kan ikke ha folk inn uten tempo nå, forklarer Fagermo om beslutningen.
Gøy å hente sentral midtbanespiller fra Afrika på prøvespill for å sette ham på VB. Bare å få ham til Vigernesjordet ASAP. Lukter nytt Ujah/Nosa-eventyr herKommentar
-
Han er jo i og for seg venstrebent, så vidt jeg kan finne ut. Fotmob hadde ham sentralt, alternativt høyre ving. Muligens basert på hvor Brann har brukt ham. Da er han jo sånt sett enda mer anvendelig. Bra om han presser på, det kan tvinge fram et salg uten at vi må sprenge banken. Veldig mye over 2,5 bør vi ikke gå før Haugen framstår som et bedre alternativ i den grad de vurderes mot hverandre.Kommentar
-
Han er jo i og for seg venstrebent, så vidt jeg kan finne ut. Fotmob hadde ham sentralt, alternativt høyre ving. Muligens basert på hvor Brann har brukt ham. Da er han jo sånt sett enda mer anvendelig. Bra om han presser på, det kan tvinge fram et salg uten at vi må sprenge banken. Veldig mye over 2,5 bør vi ikke gå før Haugen framstår som et bedre alternativ i den grad de vurderes mot hverandre.
mange defensive fibre. Klarer vi å hente han er det i de offensive rollene han er tenkt vil jeg tro.
👍 3Kommentar
-
Yildren Ibrahimaj er perfekt som erstatter for DG. Var enorm for Viking i de to årene han var i Eliteserien med dem (30 målpoeng på 64 kamper). Åsen, Helland, Svendsen og Ibrahimaj som alternativer på kant er topp topp klasse. Få det på!
https://twitter.com/stianwahl/status...245868549?s=21👍 4Kommentar
-
Last edited by bema0806; 31.01.2022, 23:10.👍 1Kommentar
-
Dette vil være en ekstremt sterk signering. Går, med all respekt å melde, DG en høy gang hva gjelder offensive kvaliteter, som jo er det Mesfin og co har sett etter i en erstatter.Last edited by Kanarivogel89; 01.02.2022, 02:16.👍 9Kommentar
-
Spennende og fornuftig med de ryktene som sier at Mesfin skal hente midtbanespiller fra Molde. De har jo 17 sentrale midtbanespillere. Etzaz Hussain eller Martin Ellingsen er vel de mest aktuelle.
Om vi da får inn Ibrahimaj, Etzaz og Haugen/Rasmussen, da begynner det å lukte noe.👍 1Kommentar
-
Kommentar
-
Hvorfor det? Fordi vi ikke kan kjøpe spillere under kontrakt? Kan jo være flere underliggende årsaker til at Molde ønsker å selge nå i stedet for at han går gratis neste sesong.👍 1Kommentar
-
👍 4Kommentar
Kommentar