Sesongen 2022

Collapse
Dette emnet er besvart.
X
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Fugggel
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Dec 2020
    • 503

    Holst er en spiller som både kan spille back og sentralmidtbane. I Sparta Rotterdam i Eredsdivise spilte han i hovedsak back. Spilt både sentralmidtbane og back i Brøndby og Elfsborg. Ville vært en særs god signering, kanskje den beste hittil i vinduet.
    kan ikke skjønne annet enn at sig on fee’en er skyhøy. Vil tro at han ville vært attraktiv i DK og lønnsnivået der er jo mye høyere.

    Kommentar

    • Sailor Man
      Moderator
      • Jun 2007
      • 1385

      Opprinnelig skrevet av Patriot

      Ekstra Bladet har fjernet det nå, men skrev i stad at grunnen til at han brøt med Elfsborg var at dama ikke fikk seg jobb, og at ho nå skal jobbe i Oslo. Dermed ble LSK aktuelt.
      Det var jo en hederlig begrunnelse da. Og en veldig fordel for oss hvis andre klubber er interessert!

      Kommentar

      • Kanarivogel89
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • May 2006
        • 4558



        Som danske i Sverige tok han skånsk til et helt nytt nivå i alle fall.

        Kommentar

        • kunden
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Jun 2005
          • 2361

          Pluss-artikkel i Borås Tidende men ingress gir litt info. Det kan typde på at Elfsborg får kompensasjon hvis han finner seg ny klubb

          Kommentar

          • DoubleHi5
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Nov 2011
            • 4072

            Opprinnelig skrevet av Patriot

            Ekstra Bladet har fjernet det nå, men skrev i stad at grunnen til at han brøt med Elfsborg var at dama ikke fikk seg jobb, og at ho nå skal jobbe i Oslo. Dermed ble LSK aktuelt.
            Det virker jo langt mer sympatisk enn om han, som det kunne virke som, hadde tatt "en Bergdølmo"!
            Elska þetta félag

            Kommentar

            • Aderyn
              Seniormedlem
              Forumsadist
              • Dec 2020
              • 133

              Opprinnelig skrevet av Kanarivogel89
              https://www.youtube.com/watch?v=dboFfCY-mWQ

              Som danske i Sverige tok han skånsk til et helt nytt nivå i alle fall.
              Artig variant den der, skal ha for å prøve hvert fall. Svensker og Dansker som bosetter seg i et annet Skandinavisk land har som vane å ikke gidde å tilpasse seg særlig. Klarer han å blande inn litt romeriksk i mixen der også så er jeg fan.

              Kommentar

              • niko
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Jul 2008
                • 541

                Årets drakt er klar: Her er årets LSK-drakt / Lillestrøm
                Ser ganske ren og enkel ut, noe halvgamle og halvkonservative karer som meg ihvertfall pleier å like.

                Kommentar

                • Sailor Man
                  Moderator
                  • Jun 2007
                  • 1385

                  Jeg er stort sett alltid misfornøyd med draktene, men - den har ikke nok svart på seg. Ser ut som en gul t-skjorte spør du meg.

                  Kommentar

                  • niko
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Jul 2008
                    • 541

                    Uansett hva man måtte mene om draktene: er det ikke litt bortkastet av klubben å bare slippe årets drakter helt ut av det blå? Hvorfor ikke hause det opp på forhånd og lage litt spenning rundt det?

                    Kommentar

                    • niko
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Jul 2008
                      • 541

                      Og: hvis man tenker at folk skal betale 20 spenn ekstra for å få hovedsponsor trykket på, kanskje man burde tatt seg bryet med å kommunisere hvem som blir hovedsponsor 2022? Det er sikkert DNB, men har det blitt bekreftet offentlig?

                      Kommentar

                      • bema0806
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Sep 2011
                        • 521

                        Opprinnelig skrevet av Sailor Man
                        Jeg er stort sett alltid misfornøyd med draktene, men - den har ikke nok svart på seg. Ser ut som en gul t-skjorte spør du meg.
                        Svært enig med deg.

                        blir ingen drakt på meg i år.. og når de bare kaster ut nyheten om drakt, så gir drakter flere år tilbake i tid meg mer…

                        så jævlig skuffa over klubben

                        Kommentar

                        • niko
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Jul 2008
                          • 541

                          Opprinnelig skrevet av Sailor Man
                          Jeg er stort sett alltid misfornøyd med draktene, men - den har ikke nok svart på seg. Ser ut som en gul t-skjorte spør du meg.
                          Savner også noen svarte detaljer, det manglet vel også helt på fjorårets drakt?

                          Kommentar

                          • Playboy1
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Dec 2003
                            • 2151

                            Vi er GULE OG SVARTE , vi elsker Lillestrøm.

                            Skuffende drakt igjen

                            Hvem er det egentlig som velger/plukker ut draktene våres ?

                            Drakt salg bør være en betydelig inntekt kilde for klubben . De bør anstrenge seg litt , men her er det noen som sover i timen.

                            Kom med noe litt ‘annerledes’ og tenk nytt.
                            Markedsfør dette , så tror jeg drakt salget vil øke betydelig ?

                            Kommentar

                            • lsk_rob
                              Seniormedlem
                              Forumsadist
                              • Mar 2016
                              • 139

                              Er enig i at drakta var litt "kjedelig" iår, men jeg ser av mange klubber at "rene" drakter er i vinden for tiden, selv om jeg setter pris på noe litt mer spennende og "annderledes". Er enig i at lanseringen kunne vært gjort mer ut av, men jeg regner med at det vil løfte seg fremover mot seriestart. At vi i det hele tatt har den i salg i god tid før seriestart er jo et steg i riktig retning fra det som har vært gjort før, hvor draktene tidvis ikke har vært i butikk engang til seriestart... Vil si iår har vært et lite steg i riktig retning sammenliknet med flere av årene i nyere tid, men vi har likevel stor forbedringspotensiale hvis vi ser på mange andre klubber.

                              Kommentar

                              • SAEDbeger
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Sep 2006
                                • 421

                                Jeg er veldig for rene drakter, men det dette blir litt for enkelt. Denne ultraweave templaten gir ikke så mye spillerom i forhold til sorte elementer uten å trykke et mønster eller lignende, men noe kunne jo blitt gjort for å gjøre den litt mer LSK. Ermer og krage for eksempel. Sjekk vedlegg. På tide å fjerne jubileumslogoen også men det er en helt annen diskusjon.

                                Her kan dere lese mer om Puma Ultraweave drakta med litt flere detaljer:


                                Det som er positivt er at LSK endelig får årets "premium" draktene til Puma og ikke fjorårets standard templates.
                                You do not have permission to view this gallery.
                                This gallery has 1 photos.

                                Kommentar

                                • kunden
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Jun 2005
                                  • 2361

                                  Ingen grunn til bekymring. Snart er den polstret med reklamer i alle farger og fasonger, så da blir den sikkert fin nok

                                  Kommentar

                                  • McGuffy
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Jan 2004
                                    • 5099

                                    Krogstad på vei til Stabæk?

                                    Kommentar

                                    • Tvilling
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Nov 2006
                                      • 1472

                                      Brann er nede for telling med corona, men reiser til Marabella mandag.. samme fly som Lsk?

                                      Kommentar

                                      • Tvilling
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Nov 2006
                                        • 1472

                                        Hvis Krogstad går til Stabæk nå, får håpe vi tar med oss en ny midtbanespiller på vei til Marbella.
                                        (om den nye da ikke reiser nedover med et annet lag..)
                                        Last edited by Tvilling; 17.02.2022, 17:55.

                                        Kommentar

                                        • Lars Henrik Dahl
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Jan 2020
                                          • 2285

                                          Hvis Krogstad er på vei ut er vel døra vidåpen for å signere Taylor + dansken og/eller Rasmussen. Tar alle tre framfor Fredrik Haugen.

                                          Kommentar

                                          Working...