Sesongen 2022
Collapse
Dette emnet er besvart.
X
X
-
-
Håper at han ikke tar en "Brenden" og insisterer på å trosse alle signaler. Fin fyr, men han trenger et miljøskifte👍 1Kommentar
-
Jøss, i all verden. Før vi har spilt en eneste seriekamp, skal vi sannsynligvis møte B/G borte i cupen. Et skråblikk til en viktig motstander synes jeg burde være helt innenfor rimelige rammer for forumet. Som LSK supporter (og generelt fotballinteressert) i ca 50 år forbeholder jeg meg retten til å konsentrere meg om hva jeg vil, så har du selvfølgelig retten til å mene at innlegget mitt ikke passer i sammenhengen.
Når det gjelder hva jeg faktisk skrev, og hva jeg faktisk mente (noe jeg tydeligvis ikke lyktes å formidle til Maxpayne) var at Glimt viste både styrker og svakheter i kampen. De ble til tider rundspilt, men til tross for det skapte de også muligheter til å score flere mål enn de gjorde. Det er ikke det samme som at de var NÆRMERE en større seier enn Celtic var redusering. 3-1 var sterkt, men særdeles flatterende ut i fra kampbildet. Hvis vi skal til Bodø i cupen må vi prestere max for å i det hele tatt ha en sjanse. Det kan være grunn til å minne om at vi også har et relativt nykomponert lag. Likevel, de viste klare svakhetestegn, og det gjorde jeg et forsøk på å peke på. Beklager hvis det var for belastende, Max.
Mest usikker på hvor laget vårt står. Hvem som skal spille hvor og i hvilken formasjon. Rekker vi å spille inn en robust ellever før de viktige kampene kommer?👍 2Kommentar
-
Men nå må vi være avhengig at noen andre vil score måla. Hvis spissen/e våre scorer over 15 mål , bør vi være happy vel ? Men andre må bidra !Last edited by Playboy1; 20.02.2022, 11:04.Kommentar
-
Det slår meg som svært positivt at en så god spiller som Frederik Holst oppsøker Lsk med ønske om å få spille!!
Det sier noe om hva som har blitt bygd opp - steg for steg.
Treningsfasiliteter inne og ute, trenerteam ++, etterhvert spillestil og også treningskultur. Og vi hører stadig oftere om "familie" og "kjærlighet "
Dette må vi holde fast på og bygge videre på
Å ligge så sentralt i forhold til feks Gardermoen, er heller ingen uting.
👍 9Kommentar
-
Det er noe jeg håper at skjer litt av seg selv. Når en spiller scorer en veldig stor andel av målene, får det en selvforsterkende effekt. En spiller i dytten avslutter oftere selv, og sentrer sjeldnere når han er i avslutningsposisjon. Tilsvarende, blir det lett at man heller gir ballen til Lehne enn å avslutte selv hvis begge muligheter ligger der. Vi har definitivt styrket bredden i de fremre rekker, flere vil steppe opp og ta scoringsansvar.👍 4Kommentar
-
Vg erfarer at Krogstad skriver under for to år med Stabæk. Som forventet, det, siden det ikke ligger til rette for ham i LSK i år. Vil uansett ønske ham lykke til, Krogstad har alltid representert klubben på en god måte.👍 8Kommentar
-
Det slår meg som svært positivt at en så god spiller som Frederik Holst oppsøker Lsk med ønske om å få spille!!
Det sier noe om hva som har blitt bygd opp - steg for steg.
Treningsfasiliteter inne og ute, trenerteam ++, etterhvert spillestil og også treningskultur. Og vi hører stadig oftere om "familie" og "kjærlighet "
Dette må vi holde fast på og bygge videre på
Å ligge så sentralt i forhold til feks Gardermoen, er heller ingen uting.👍 1Kommentar
-
👍 4Kommentar
-
Taylor inn og Krogstad ut høres fornuftig og bra ut. Så får førstnevnte god tid til å etablere og utvikle seg mtp at vi har en knallsterk midtbanetreer som tar mesteparten av kampstøyten. Bra jobba av klubben i vinter (med forbehold om at ikke begge spissene har latente skader som gjør at vi kommer til Hamar med begge to ute av drift).👍 5Kommentar
-
Taylor inn og Krogstad ut høres fornuftig og bra ut. Så får førstnevnte god tid til å etablere og utvikle seg mtp at vi har en knallsterk midtbanetreer som tar mesteparten av kampstøyten. Bra jobba av klubben i vinter (med forbehold om at ikke begge spissene har latente skader som gjør at vi kommer til Hamar med begge to ute av drift).
Kommentar
-
👍 1Kommentar
-
Visst kan vi det. Det finnes habile spisser som kam spille i flere posisjoner også. I tillegg har det vært snakk om at å spille med to spisser kan være aktuelt. Legg til skadeplagene til Holmbert, så er det enkelt å argumentere for at dette er like tynt som usikkertKommentar
-
Jeg tror mange legger for mye vekt på skadene til Fridjohnson. Foruten de to siste, så har han vel ingen andre skader enn en tilbake i 2015?Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?👍 3Kommentar
-
De to siste sesongene er de mest relevante. Ikke bare for om han klarer å holde seg skadefri i år, men også med tanke på hvor godt nivået er dersom han holder seg skadefri, etter to år med lite trening og ubetydelig mengde spilletidKommentar
-
Jøss, i all verden. Før vi har spilt en eneste seriekamp, skal vi sannsynligvis møte B/G borte i cupen. Et skråblikk til en viktig motstander synes jeg burde være helt innenfor rimelige rammer for forumet. Som LSK supporter (og generelt fotballinteressert) i ca 50 år forbeholder jeg meg retten til å konsentrere meg om hva jeg vil, så har du selvfølgelig retten til å mene at innlegget mitt ikke passer i sammenhengen.
Når det gjelder hva jeg faktisk skrev, og hva jeg faktisk mente (noe jeg tydeligvis ikke lyktes å formidle til Maxpayne) var at Glimt viste både styrker og svakheter i kampen. De ble til tider rundspilt, men til tross for det skapte de også muligheter til å score flere mål enn de gjorde. Det er ikke det samme som at de var NÆRMERE en større seier enn Celtic var redusering. 3-1 var sterkt, men særdeles flatterende ut i fra kampbildet. Hvis vi skal til Bodø i cupen må vi prestere max for å i det hele tatt ha en sjanse. Det kan være grunn til å minne om at vi også har et relativt nykomponert lag. Likevel, de viste klare svakhetestegn, og det gjorde jeg et forsøk på å peke på. Beklager hvis det var for belastende, Max.Kommentar
-
Det er noe jeg håper at skjer litt av seg selv. Når en spiller scorer en veldig stor andel av målene, får det en selvforsterkende effekt. En spiller i dytten avslutter oftere selv, og sentrer sjeldnere når han er i avslutningsposisjon. Tilsvarende, blir det lett at man heller gir ballen til Lehne enn å avslutte selv hvis begge muligheter ligger der. Vi har definitivt styrket bredden i de fremre rekker, flere vil steppe opp og ta scoringsansvar.
Kommentar
Kommentar