Geir Bakke og Mads Hedenstad Christiansen i eurosport studio fra 14.30 idag
Sesongen 2022
Collapse
Dette emnet er besvart.
X
X
-
-
Heldigvis ikke noe hold i dette nei. Ulrik til Sogndal er utmerket. De vet å foredle talenter der borte i saftbygda. Jeg ser gjerne at vi fortsetter å hente talenter derfra også i framtiden, og da er det fint at vi også lar dem låne våre gutter.👍 4Kommentar
-
Vår nye farmerklubb???Kommentar
-
👍 1Kommentar
-
Fantastisk innsats av kanarifansen i dag. Stolt av dem.
Stor kontrast til den vesle gjengen som har møtt opp i ballbingen til Molde i kveld.👍 2Kommentar
-
Ser Pettersson er usikker til kampen mot Jerv. Håper Bakke lar Dragsnes og Edh hamle opp med Jerv slik at Pettersson får tid til å komme seg til den på papiret langt mer utfordrende kampen mot Molde.👍 6Kommentar
-
Veldig godt intervju med Petter Myhre (og Akor) i FuglaXtra. Det snakkes mye om Geir, men Petter er litt sånn "unsung hero" føler jeg. Måten han jobber med spillerne individuelt tror jeg har ekstremt mye å si for utviklingen deres. Lehne ga for eksempel veldig mye av æren for fjorårssesongen til Petters utrettelige arbeid. En klok mann med sterke pedagogiske evner – litt som Geir der altså. Flott å ha disse to bak spakene i stedet for en eller annen tidligere fotballbajas som skriker høl i huet på spillerne.
👍 5Kommentar
-
👍 2Kommentar
-
Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?Kommentar
-
Begge har nok et par uker igjen før de er med på full trening, Taylor med en lårstrekk, såvidt jeg husker og forstår, og Kairinen sa for litt over ei uke sia at han hadde to-tre uker igjen før han ville være klar for trening med de andre.
gilbert👍 6Kommentar
-
👍 2Kommentar
-
Deler den vurderinga. Synes Edh virker litt sterkere enn Ranger på HB nå, det er også riktig side for ham. Dragsnes/Edh vil jeg si er ganske likt.Kommentar
-
Edh er pur klasse. Ganske spesielt at vi har et luksusproblem med egenutviklede høyrebacker. Ranger er god og mer erfaren, men det vil nesten være tjenesteforsømmelse av Bakke å ikke la Eskil spille. Greit at han klarer seg fint på venstre, men han vil komme langt mer til sin rett på høyre. Virket litt hemmet av å måtte bruke høyrefoten på venstresiden mot Jerv.
Vanligvis ville Edh fått sjansen på høyre om en to-tre kamper når Ranger har samlet opp nok kort til suspensjon, men Lars virker å ha blitt mer ryddig i stilen. Null gule på to kamper er uvant kost fra det holdet!👍 6Kommentar
-
Edh er vel uten tvil den som kan skape mest liv og røre på mostanders halvdel. Han kan gå begge veier og har jævlig bra teknikk så han er en håndfull for mostandere... defensivt derimot har han enda litt å gå på, så der er nok både Ranger og Dragsnes bedre enn Edh enn så lenge. Håper Edh vil bli foretrukket mest mulig, men når vi blir presset bakover og har lite ball er det en gamble enn så lenge syns jeg.Kommentar
Kommentar