Håper på minst en "ny" unggutt fra start mot EIF. Front trio med Svendsen - Adams - Skogvold kunne blitt gøy. Så får vel Taylor sine første tellende minutter, selv om jeg er usikker på om det blir fra start eller inn fra benken, tror kanskje det siste.
Sesongen 2022
Collapse
Dette emnet er besvart.
X
X
-
Murugesapillai har jo vært fast innslag på benken. Kanskje han får en sjanse på vingbacken (?) mot EIF? Hadde vært spennende.👍 1Kommentar
-
Kan virke som en del unge kan få sjansen i cuppen når du ser lagoppstillinga på lsk2 idag, ingen skogvold eller murugesappilai med i troppen engang.
Med glimt bortebare 4 dager etter må hvertfall de fleste faste få hvile, mhc spilte vel tidlige cuprunder i fjor hvis jeg ikke husker feil, ellers er vel også Ogbu alfa omega i alt vi gjør defensivt👍 1Kommentar
-
Noen som vet om Mathew og Ogbu har fastet under ramadan? Synes begge har virket litt rustne. Ogbu har hatt en del smårusk i spillet sitt (gjennom alle kampene egentlig). Mathew virket veldig rusten siste kamp. Er det lov å håpe å se de i godt gammel slag fremover eller er det bare wishful thinkingKommentar
-
Noen som vet om Mathew og Ogbu har fastet under ramadan? Synes begge har virket litt rustne. Ogbu har hatt en del smårusk i spillet sitt (gjennom alle kampene egentlig). Mathew virket veldig rusten siste kamp. Er det lov å håpe å se de i godt gammel slag fremover eller er det bare wishful thinking👍 10Kommentar
-
Noen som vet om Mathew og Ogbu har fastet under ramadan? Synes begge har virket litt rustne. Ogbu har hatt en del smårusk i spillet sitt (gjennom alle kampene egentlig). Mathew virket veldig rusten siste kamp. Er det lov å håpe å se de i godt gammel slag fremover eller er det bare wishful thinking
Selv synes jeg Matthew var en av våre bedre spillere mot Ålesund. Til tider hadde jo han og Knudsen full kontroll sentralt på midten.
👍 3Kommentar
-
👍 6
Kommentar
-
👍 2Kommentar
-
I pausen var det noen lokale(?) helter som dreiv og brølte vålerenga og mot slutten av matchen kom en fyr ut på banen og hoppet og trampet på et LSK-skjerf. Som han muligens hadde stjålet fra en tilreisende? Ble denne personen tatt hånd om av menn i hvite frakker, holdt nede mot sin vilje mens depotnåla ble ført sakte inn og beroligende imjisert, for deretter bli kjørt bort og aldri vil noen se eller høre fra vedkommende igjen?👍 1Kommentar
-
👍 2Kommentar
-
Det er slettet fra min hukommelse i så fall.... Trodde vi hadde rød, rød og sort , sort de åra. Men var vel typ 2 opptredener per år der og 1 et år kanskje. Da glemmer en fort. Gjerne post bilder om noen har moro å se gamle drakterKommentar
Kommentar